Kville
- Pyörä:
- terpin romu
- Paikkakunta:
- roi
- Liittynyt:
- 16.5.2012 11:43
Kansi jääny löysäle ja vuotaa? Tai joku muu paikka löysällä ja vuotaa. En ainakaan uskois että mäntä/männänrenkaat menny.
ei riemulla rajaa kun derbillä ajaa. ja vitut :)
rriieejjuu
- Liittynyt:
- 7.4.2012 21:58
nii tietääks kukaa mikä mun riejus on ku pätkii röpöttää välillä booaa sit se ihmetyttää ku toimii kylmällä koneella iha normisti sitte ku lämpenee tuo helvetin tökkiminen ja röpötys alkaa ainaku sammuttaa ja laittaa päällle nii toimii normisti ajat vähän nii taas röpöttää?? kaasari on puhistettu tulppa vaihettu ei auttanu mut en tiijä voi oll letkuissa?? auttakaa !=!=!
Kuukkelik
- Liittynyt:
- 18.6.2012 15:42
Pistetääs tää sitten tännekkin vielä jos vielä tulisi muita ideoita kuin liian pieni kaasari, tai varmistuksia.
Moro!
Vaihdoin tuohon minun Helkama Supermoto 2:een 70cc pytyn. Vääntää todella hyvin, mutta huippunopeus laski 15 km/h !! nykyään n.45km/h ihan sama ylä tai alamäki. Vanhalla koneellä päästelin alamäkkeen 75km/h, tasaisella 60km/h pintaan.
Kun laitan "vedän" kaasun pohjaan kuuluu sellainen "kierrostenrajoittimen ääni." Muttakun siinä ei ole kierrostenrajoitinta! 50cc kiersi paljon enemmän... Puolet yläkierroksista on kadonneet koneen vaihtamisen myötä. 50cc ei rajoittanut lainkaan kierroksia.
Toista puolaa on testattu (Fude 110cc)
Uusi tulppa
Neulaa nostettu. Ei vaikuttanut.
Seosta säädelty
16 millinen kaasari ja imukaula ( liian pieni ?)
Kuristuksia jota tiedän:
-Katalysaattori
-Äänenvaimentimessa pillikuristus (EHKÄ)
-Hukkaputki (tukittu)
Tulpan värin mukaan käy liian rikkaalla.
Ideoita?
masentaja
- Pyörä:
- Derbi senda x-race 08
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 9.8.2012 19:39
Kysyn täälläkin, 08vm x-race, vaihdoin 17,5mm kaasarin 14mm tilalle, nyt kun tyhjäkäynnillä kääntää kaasun pohjaan , alkaa pätkimään ja kierrokset nousevat n.5 sekunnin viiveellä.
Olen koittanut BR8ES ja BR9ES tulpilla. 9 hieman parempi ''teho'' kovemmilla kierroksilla.
Ja melkein joka toinen kerta käynnistäessä ei lähde käyntiin vaan joutuu kaatamaan tipan bensaa tulpanreiästä sisään kun tulppa ei saa tarpeeksi bensaa
Olenko asentanut kaasarin väärin ja voisiko vika olla esim alipaine bensahanassa?
Johtuvatkohan viat samasta asiasta vai kahdesta eri asiasta?
ismo95
- Liittynyt:
- 20.8.2011 14:28
mul ois sellai vika et ei lataa kun 5 volttia ja puolella kaasulla voltteja enemmän kun kaasupohjassa uuden lataussäätimen ja staattorin olen vaihtanut mopo x-limit 05 mistäpäin sitä vikää lähtis ettimää?
mopomage
- Pyörä:
- Gilera SMT `08
- Liittynyt:
- 15.6.2012 17:11
masentaja kirjoitti:Kysyn täälläkin, 08vm x-race, vaihdoin 17,5mm kaasarin 14mm tilalle, nyt kun tyhjäkäynnillä kääntää kaasun pohjaan , alkaa pätkimään ja kierrokset nousevat n.5 sekunnin viiveellä.
Olen koittanut BR8ES ja BR9ES tulpilla. 9 hieman parempi ''teho'' kovemmilla kierroksilla.
Ja melkein joka toinen kerta käynnistäessä ei lähde käyntiin vaan joutuu kaatamaan tipan bensaa tulpanreiästä sisään kun tulppa ei saa tarpeeksi bensaa
Olenko asentanut kaasarin väärin ja voisiko vika olla esim alipaine bensahanassa?
Johtuvatkohan viat samasta asiasta vai kahdesta eri asiasta?
Miks ees vaihoit kaasarin isompaan? Mitään virejä? Jos et isompaa pyttyä ole laittanu niin en kyllä keksi miks sun ois pitäny kaasari vaihtaa isompaan
masentaja
- Pyörä:
- Derbi senda x-race 08
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 9.8.2012 19:39
Tyhjä putki, rajoittamaton cdi-boksi.
Kyllä ton kaasarin vaihon jälkee muuttu pirteemmäks
jukke96
- Pyörä:
- Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
- Paikkakunta:
- Haukipudas, oulu
- Liittynyt:
- 26.10.2010 17:06
liian iso suutin sulla siellä kaasarissa
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
Bärräxä
- Pyörä:
- Aprilia RX -07
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 8.9.2010 22:20
Kysympä uudestaan kun en viimeksi saannut vastausta. Mopo toimii välillä moitteettomasti , mutta välillä sammuu yhtäkkiä ja alkaa röpöttää kun vääntää kaasua sen jälkeen kun mopon on vielä vauhdista saannut käyntiin. Mopon ollessa jalalla booaa kaasua vääntäessä
. Itelle tuli ensimmäiseksi mieleen bensapinta , mutta miten sitä säädetään ja eikö väärän bensapinnan pitäisi vaikuttaa mopon toimintaan kokoajan? (Kaasari dellorto phva 17,5mm)
Seokset ovat mitä todennäköisemmin oikeat koska mopo toimii moitettomasti suurimman osan ajasta .
wwilper
- Pyörä:
- Yamaha Jog R -09
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 19.5.2008 22:41
Sama juttu että kysyn uudelleen ku en saanu vastausta niin tuota:
Mikähän mahtaa olla ku derbi x-race (joku 08 vuotinen noin, en oo varma ku on kaverin mopo mul huollos) niin se ei lähe käymää. Kaasari ja ilmanputsari putsattu, kipinää tulee ja bensaaki luullakseni, ainaki hanasta tulee.
Ei vaan lähe käymään...Laittamalla bensaa tulpanreiästä hörähtää käymään mutta sammuu heti
Ongelma ilmeni lähes vuoden seisonnan jälkeen...
Kääntä
- Pyörä:
- ZX9R
- Paikkakunta:
- Ylivieska
- Liittynyt:
- 4.1.2008 16:49
Tuleeko sitä bensaa kaasariin asti?
Onko suodatinta välissä?
jukke96
- Pyörä:
- Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
- Paikkakunta:
- Haukipudas, oulu
- Liittynyt:
- 26.10.2010 17:06
Vaiha bensat tankista
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
Raisto
- Liittynyt:
- 15.4.2012 13:44
Kville kirjoitti:Kansi jääny löysäle ja vuotaa? Tai joku muu paikka löysällä ja vuotaa. En ainakaan uskois että mäntä/männänrenkaat menny.
Onko kannentiiviste menny, kun pytyn reunalla näkyy pakoaukosta kattoessa valkosta vaahtoa?
Kville
- Pyörä:
- terpin romu
- Paikkakunta:
- roi
- Liittynyt:
- 16.5.2012 11:43
Toki muuten uudet tiivisteet laitoit kun vaihdoit männän?
ei riemulla rajaa kun derbillä ajaa. ja vitut :)
Raisto
- Liittynyt:
- 15.4.2012 13:44
Enhän minä, kun ei ollut. Kaveri sanoi, että ei tarviisi välttämättä ees vaihtaa. Noh vaihellaan uuet tiivisteet sit.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista