Vannetopic

Sksksk
Pyörä:
KTM 200 EXC (EX), DT 125X (EX), YCF 150(EX), Honda Monkey (EX), Beta RR (EX)
Paikkakunta:
Lehtimäki
Liittynyt:
23.6.2010 13:09
Re: Vannetopic

ViestiKirjoittanut Sksksk » 30.3.2012 16:08

No pulveri kyllä pysyis paljon paremmin kuin ruisku, ja on vieläpä paljon halvempaakin (:
Mutta toki jos esim kahta eri väriä haluat vanteeseen niin ei taida pulverilla onnistua(?) en toki varma ole asiasta, mutta luulisin.
Heinone
Liittynyt:
6.3.2012 1:47
Re: Vannetopic

ViestiKirjoittanut Heinone » 30.3.2012 20:14

Pakko tulla kysymään nyt...
Olen aatellut ostaa toiset vanteet(näille ensi talveksi nastat) niin meneekö derpin vanteen Peugeot xps:ään suorilla vai mitä pitäisi tehdä laakerienvaihto???
Ebbuu
Liittynyt:
30.8.2010 14:46
Re: Vannetopic

ViestiKirjoittanut Ebbuu » 21.4.2012 17:14

Kyselisin tietämättömänä mitä maksaa suunnilleen ja millä maaleilla kannattaa maalata vanteet, miten pohjatyöt kannattaa suorittaa ja sitten keskiöt kun maalaan kans niin missä pinnat pystyy käyä irrottaas?
Paljoko koko operaatio saattais maksaa jos siis pohjatyöt vanteille, niiden maalaus, pinnojen irti otto ja keskiöitten maalaus?
epictemeli
Liittynyt:
22.4.2012 15:26
Re: Vannetopic

ViestiKirjoittanut epictemeli » 25.4.2012 16:53

Käykö derbin vanteet ch:seen ? paljo pitää muokata ?
SmotoMania
Pyörä:
KTM 125 EXC & Honda CR125R
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
30.10.2011 21:04
Re: Vannetopic

ViestiKirjoittanut SmotoMania » 29.4.2012 22:46

Moro moro, missä olisi edullista elaksoida/pulverimaalauttaa vanteet LAHDEN seudulla?
Kiitos etukäteen.
Derton
Pyörä:
PV -90, Tunturi City -79
Paikkakunta:
Toholampi
Liittynyt:
28.12.2010 23:45
Re: Vannetopic

ViestiKirjoittanut Derton » 30.4.2012 22:00

Varmaan kannattais käyttää GOOGLEA?
juusoboi
Pyörä:
Yamaha DT 50X -06, Airsal 73cc
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
8.4.2011 15:00
Re: Vannetopic

ViestiKirjoittanut juusoboi » 1.5.2012 13:44

kaveri osti derbi sendan smotot rieju rrxään, ja takavanne ei mene oikein kiinni. on ostanu myös derbin akselit, tietääkö kukaan missä järjestyksessä ne prikat sun muut menee sinne? kun vanne on kiinni, ja katsoo takaapäin niin takaratas ei ole linjassa eturattaan kanssa.
SmotoMania
Pyörä:
KTM 125 EXC & Honda CR125R
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
30.10.2011 21:04
Re: Vannetopic

ViestiKirjoittanut SmotoMania » 1.5.2012 20:58

väärän kokoset brikat eli sorvaamaan kouluun vaan uudet tilalle, tai ostamaan ohuita brikkoja tarpeeksi paljon jotta saa ne tasattua samaan tasoon.
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Vannetopic

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 13.5.2012 0:31

Kun DT:n keula "jumputtaa" ylös alas nopeammassa vauhdissa tasasesti ajamalla, ni mahtaako vanteet vaan olla tasapainotuksen tarpeessa, soikeet, vai mistä johtuis?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Vannetopic

ViestiKirjoittanut Gogge » 13.5.2012 0:42

Soikeet ehkä, pinnat löystyny tmv. Mites kovaa se laitos kulkee? Eise jumputa vaikka ei ois tasapainotettu koko vanteita, ei oo niin pakollista mopoissa. Tärinänä se sitten kovemmissa vauhdeissa ilmenee ettei ole tasapainossa, mutta joku 80km/h ja ylikin menee vielä ilman tasapainotuksia. Jos ihan selvästi nousee ja laskee keula, niin vanne se varmaan silloin on. Mutta kato ihan piruuttas rengaspaine.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Vannetopic

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 13.5.2012 1:04

Mittarinopeutta menee joku 80, vähä yli. Yleensä ajan siinä 70 mittarinopeuden paikkeilla. Paljonko DT:ssä rengaspaine kuuluu olla?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Vannetopic

ViestiKirjoittanut Gogge » 13.5.2012 1:22

Ei mitään syytä sitten vielä tasapainotuksille. Edessä yleensä 1,8bar ja takana 2bar.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Vannetopic

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 13.5.2012 11:01

Miten muuten, jos ne vanteetn on soikeet, niin saako niitä korjattua? Hoituuko pinnojen kiristyksellä, vai?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
kakkaaap
Liittynyt:
2.4.2011 20:27
Re: Vannetopic

ViestiKirjoittanut kakkaaap » 13.5.2012 11:05

Onko soikeat ihan vai vippaako? Jos vippaa niin sen ainaskin saa korjattua pinnoja kiristämällä, soikeudesta en tiedä...
Täysin homoseksuaalisesti käyttäytyviä eläimiä ovat vain kesytetyt pässit.
On olemassa epätoivoista pätemistä ja paskaa läppää, mä harrastan paskaa läppää
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Vannetopic

ViestiKirjoittanut Gogge » 13.5.2012 11:26

Joissain paikoissa ne suoristaa vanteita. En nyt nimiä muista, mutta missä nyt myydään ja kasataan vanteita, niin luulisi että hoitavatkin..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista