Tuomi_
- Pyörä:
- lähti kokkolaan
Isot alkukirjaimet, pisteet ja pilkut kiitos.
Mun mielestä kotarin enskaloksu sopii just hyvin enduroihin
Ei oo kyllä liian iso/lapiomainen.
Got SPL?
SoXell
No, tehän sen paremmin tiiätte ja sulla Topsa ainakin näyttää nätiltä tossa gilerassa.
Vaihretaas loksu sitten siihen kotkan loksuun. Istuuko nätisti hussen numerokilven kanssa, vai pitäskö ostaa suoraan vaikka toi uudenmallinen valomaski, kotarin siis?
Wozer
- Pyörä:
- kahen litran ohc turbokolmosen kautta nelosen puhaltimella
Osta KTM:n numerokilpi?Tai no pirusti hienompihan se uudenmallinen Kotkan valomaski on,mutta se näkyy sitten siinä hinnassa
Laman ja energiansäästösyiden takia valo tunnelin päässä on nyt sammutettu.Terv. Jumala
SoXell
Ei oikein sovi omaan silmään toi kotarin numerokilpi. Kattellaas jos raaskis sen 80e maskiin laittaa
Kolmetoista
- Pyörä:
- Nelipyöräinen
Näistä makuasioista on aivan turha kiistellä. Toisen mielestä kotarin loksu sopii, toisen mielestä taas ei. Toisen mielestä kannattaa laittaa numerokilpi, toisen mielestä taas ei.
SoXell
Aivan niin.
Tietysti lokarivaihtoehtona ois joku toisen krossin loksu, YZ, CRF jne. Pitäs vaan jostain löytää kuva että minkä näkösiä nuo on. Oisko se ollu toi yz missä oli se uusin vm. lokari ihan nätti, ainakin omaan silmään. Jollain ollu kyl mototissaki kuva semmosesta.
E: Joo, valkoinen YZF 10-11 lokari tulossa. Sen kaveriks pitäs keksiä joku maski tai numerokilpi. Mites vaikka husq istuu, näyttääkö tyhmältä jos jää pienet kolot lokarin ja numerokilven väliin?
Jannexer
- Pyörä:
- Beta RR 50 2011
Mitäs tähä mun betaan vois vaihtaa/laittaa? Uusimmasta kuvasta poiketen, on valkoiseksi maalatut rengastekstit, ei muuta. Oon meinannut valkosia käsisuojia, mutta empä sitten tieedä..Eikä mikään punainen käynnistyspoljinkaan mun mielestä paljoa tuo iloa..
Turze
- Pyörä:
- Derbi X-Race Sm 50 2007 & Kawasaki Kx 85 2004
Omasta mielestä maskin+lokarin vois vaihtaa, mutta jos pidät niin ei sitten tietenkään.
No näitä perusjuttuja, fättis+kiinnikeet, Kilventeline(/led-valo+telineen teet itse), Pikkuosien maalailua esim. valkoseks tai punaseks. Vilkutkin vois vaihtaa ja pari tarraa tois vähän näköä.
Siinä jotakin
.
Btw. Älä laita käsisuojia
.
Jannexer
- Pyörä:
- Beta RR 50 2011
Turze kirjoitti:Omasta mielestä maskin+lokarin vois vaihtaa, mutta jos pidät niin ei sitten tietenkään.
No näitä perusjuttuja, fättis+kiinnikeet, Kilventeline(/led-valo+telineen teet itse), Pikkuosien maalailua esim. valkoseks tai punaseks. Vilkutkin vois vaihtaa ja pari tarraa tois vähän näköä.
Siinä jotakin
.
Btw. Älä laita käsisuojia
.
Nojooh lokari vaihettu lapio enska lokarista sm lokariin viime kesänä, mikä sopii ihan hyvin mielestäni maskin kanssa
Ellei sitten maskia joskus vaihtoon..Tosiaan joitain osia vois koittaa maalata, ja vaikka tupet vaihtoon yms..Betassahan minivilkut valmiina, vaikka ovatkin vähän isot minivilkuiksi, emmä niitä silti jaksa rueta vaihtamaan
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
nyt jotain pieniä ehdotuksia derbiin. Tulossa siis mustat etukatteet ja penkinpäällinen kun vanhat jo niin huonossa hapessa
penkinpäällinen alko vähän sulamaan noista reunoista joskus +25 keleillä ja syylärin suojan maalaan valkoseks, koropala tulee takaisin keväällä että talvella yltää jalat maahan. näitten lisäksi vielä jotain pientä saa ehdotellan!
Tuomi_
- Pyörä:
- lähti kokkolaan
Saako tätä
takalippaa taivutettua kuumailmapuhaltimella? Näyttää kohtuu paksulta, niin ajattelin varmistaa ennen tilaamista.
Got SPL?
Wozer
- Pyörä:
- kahen litran ohc turbokolmosen kautta nelosen puhaltimella
Eiköhän kaikki muovit taivu,kunhan lämpöä on riittävästi.Aika halpa muuten..Pitäisköhän itsekkin tilata?
Laman ja energiansäästösyiden takia valo tunnelin päässä on nyt sammutettu.Terv. Jumala
[TEIKKU]
Kyllähän tota saa taivutettua kuumailmapuhaltimella lämmittämällä.
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
Antakaas jotain pikku tuninki vinkkiä beetterii
Ilmanohjurit, öljypumpun suoja, öljyntäyttö korkki ja eturattaan suoja vaihtanut värinsä jo punaiseksi. Myös kilventelineen ja koropalan aikani kuluksi väsäilin.. Vähän vähemmän massa vehkeeks tarkotus tehä, vaikkei nämä massaa ole muutenkaan.. mutta muista vastaavista erottuvaksi :p
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Timppavaan
- Pyörä:
- Derbi X-Race SM -07
Noissa kun on mustat vanteet niin itse laittasin niihin punaset vanneteipit
Se mikä tehoissa hävitään, se taidoissa voitetaan
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista