Jos luit noi kommentit nii joillakin oli 500 km ajon jälkeen leipassu katkenneen männänrenkaan takia (johtuen kovasta metallista jota käytetty) toisella oli 10 minuutin ajon jälkeen kansi haljennu
Toiset kehuu purituksia hyviksi ja sitä ne onkin, vääntöpytty toisin sanoen
Selostuksessa sanotaan notta kulustus suunnilleen sama kuin vakiopytylläkin, sekä männänvaihtoväli sama mitä vakiossakin.(n.15 000 km)
Suurin teho saavutetaan 7000-10500 kierroksen kohralla sekä pytystä luvataan tehoja sama määrä mitä vakiostakin. Teharilla luonnollisesti enemmän, mutta voi ajaa myöskin vakioputkella sekä kaasarilla.
Tiivistettynä: Laatua en menis takaamaan koska kova metalli jota männänrenkaissa ja sokissa käytetty on helppoa murtumaan eikä kestä paljoa rasitusta. Huoltovälit tosin pitkät. Hintaa 150 e mutta jos gearpartsilta tilaat niin suosittelisin mieluummin airsalin 70cc:tä jos haluut hinnan pysyvän suunnilleen tossa 130-150 euron paikkeilla
niin ja pytty on valurautaa eli porautusmahrollisuus on olemassa , tosin ylikoko
mäntää tuskin tohon mistään löytää
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)