Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
Antakaaa mielipiteitä, uus peili ostos listalla.. Valkea stage6 (30€/kpl) vai valkee normi f1 (9€/kpl) vaiko bilteman tangonpää (30€/2kpl).. ei tietenkään laitettuna tangon päähän vaan siihen tankoon nii kun kaikilla se on..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
J3Z
- Pyörä:
- Rieju MRT & Aprilia AF1
Mitä tuninkia keksis rieskalle? SM-line lokari varmaan tulossa, mut mitä muuta vois laittaa?
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo11276/
Wozer
- Pyörä:
- kahen litran ohc turbokolmosen kautta nelosen puhaltimella
Vähän huonoja kuvia,mutta varmaan nyt jotain vanneteippiä tai pari tarraa vois olla piristävää.Jos oikein muistan,että millainen maski riejussa on niin minun mielestä sitä ei tarvitse ruveta vaihtamaan.
Laman ja energiansäästösyiden takia valo tunnelin päässä on nyt sammutettu.Terv. Jumala
Turze
- Pyörä:
- Derbi X-Race Sm 50 2007 & Kawasaki Kx 85 2004
Gogge kirjoitti:Antakaaa mielipiteitä, uus peili ostos listalla.. Valkea stage6 (30€/kpl) vai valkee normi f1 (9€/kpl) vaiko bilteman tangonpää (30€/2kpl).. ei tietenkään laitettuna tangon päähän vaan siihen tankoon nii kun kaikilla se on..
Valokonen Stage6 ois mun mielestä hyvä ja sopis tuohon sun Betaan
. (TNT?) F1 peiliä en nyt ainakaan laittaisi, koska on mielestäni aika ruma ja suhteellisen huonolaatunen (<-- ainakin suurin osa)
.
Gogge
- Pyörä:
Juu no tilaillaa kaasalaiselt sitte semmone tässä joskus.. Onkos niitä punasia rk 420 ketjuja missä myynnissä? Kmc noita kanssa valmistas. Vois olla komeet ku jaksaa vaa putsata.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Wozer
- Pyörä:
Laman ja energiansäästösyiden takia valo tunnelin päässä on nyt sammutettu.Terv. Jumala
Gogge
- Pyörä:
Älä helevetissä
Massa tuning ja teini tuning on laimeeta tän jonne tuningin rinnalla :o Ja eurolla jos tommosen saisit itelles. Normi saksillakin voi leikata tommosta ohutta alumiinia.
J3Z
- Pyörä:
- Rieju MRT & Aprilia AF1
Wozer kirjoitti:Vähän huonoja kuvia,mutta varmaan nyt jotain vanneteippiä tai pari tarraa vois olla piristävää.Jos oikein muistan,että millainen maski riejussa on niin minun mielestä sitä ei tarvitse ruveta vaihtamaan.
Motonetin vannetteippiä mulla itseasiassa onkin, mut en saa millään sitä suoraan ja näyttää häröltä kun menee ihan kieroon. Mukana tulevalla työkalulla ja ilman on kokeiltu, mut ei vaan mene.
Wozer
- Pyörä:
Gogge:Täytyy nyt varmistaa,että kai tajusit tuon olevan sarkasmia?
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
Koitetaanpas nyt taas pysyä aiheessa.
Blillu
onko kellää kokemuksia punasesta rengas tussista et näkyykö mihikää ?
Gogge
- Pyörä:
Kyllä pitäs näkyä, tod. näk. se on sellainen vähän tumma punainen renkaassa, mutta punainen silti.. Valkea yleensä näyttää parhaalta.
Blillu
Gogge kirjoitti:Kyllä pitäs näkyä, tod. näk. se on sellainen vähän tumma punainen renkaassa, mutta punainen silti.. Valkea yleensä näyttää parhaalta.
kokemusta
?
Gogge
- Pyörä:
Villi veikkaus. Valkeeta kyllä oon nähnyt. Ja punanen mustalla pinnalla menee melkovarmasti vähän tummemmaks mitä "tuppi väri".. Tai ehkä jossain kuvassa oon nähny punasta ja valkeeta sekaisin. Kyllä sen punaseks tunnistaa, muttei erotu ihan yhtä hyvin kun valkee.. Jos oikein muistan siis
_niklas]
- Pyörä:
- Gilera SMT 2010
Sopiskos tohon mun laitokseen: kokonaan mustat takakatteet, tai sitte leikatut takakatteet?
Ja mitä muuta tolle viel keksis
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista