Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

Tuomi_
Pyörä:
lähti kokkolaan
Paikkakunta:
Kanta-Derp
Liittynyt:
25.9.2010 19:42
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Tuomi_ » 19.2.2012 15:23

Nyt kun kerran Airsaleista puhutaan, niin jostain luin, että tälle pytylle pitäisi vahvistaa alakertaa. Onko tämä totta? Jäykemmät kytkinjouset ja uudet -levyt on jo, eli riittääkö nuo tuolle pytylle?
Got SPL?
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 19.2.2012 15:32

No ei varmaa tarvii. Jos kerta vakiokellari kestää 80cc Airsalinki, ja toi on vieläpä toi kaksrenkainen malli, eli se on tehottomampi kun yksrenkainen.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Tuomi_
Pyörä:
lähti kokkolaan
Paikkakunta:
Kanta-Derp
Liittynyt:
25.9.2010 19:42
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Tuomi_ » 19.2.2012 15:58

No niin kyllä ajattelinki, että ei kyllä voi tarvita. Ja mites sitten, sen takia olen ajatellut hommata tuon Racing-mallin, koska siinä on kaksirenkainen mäntä. Eli kannattaako tuo Racing hommata tuosta syystä, vai ennemmin Sport?
Got SPL?
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 19.2.2012 18:14

Sillä ei ole minkäänlaista seksuaalista merkitystä onko se 2 vai 1 renkainen :D ja Racing mallissa muistaakseni oli paremmat huuhtelut verrattuna sporttiin, vai oliko se just toisinpäin ?
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 19.2.2012 19:58

Yksrenkaisessa on paremmat kanavat, joten se on selvästi tehokkaampi. Ja yksrenkaisella ajaa tietysti vähemmän mutta yksrenkaisella tilalle voi laittaa kaksrenkaisen männän joten ite ottaisin yksrenkaisen, ja kun eka mäntä on ajettu loppuu, ni kaksrenkainen tilalle jolla pääsee ajaa pitempää.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Tuomi_
Pyörä:
lähti kokkolaan
Paikkakunta:
Kanta-Derp
Liittynyt:
25.9.2010 19:42
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Tuomi_ » 19.2.2012 21:11

Pitääkin sitten tehdä juurikin noin, eli Sport tilaukseen ja männänvaihdon yhteydessä laitetaan kaksirenkainen mäntä tilalle :P
Got SPL?
Bettery
Pyörä:
07' Pro
Liittynyt:
23.6.2011 21:07
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Bettery » 20.2.2012 22:06

Hyvä/huono? http://www.gearparts24.de/zylinderkit-a ... a6001.html
"Jääkiekkofanin poika isälleen kevätjuhlien jälkeen: Isä, sopimustani toisen luokan kanssa jatkettiin vuodella."
teemu96
Pyörä:
Cagiva Mito -07 & -05
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
18.5.2011 20:59
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut teemu96 » 20.2.2012 23:03

Taitaa vastata tehoiltaan tota airsalin 80cc:tä eli low endiin kuuluu. Vahvistuspuolena taitaa riittää jäykemmät kytkinjouset tai jos varman päälle haluaa pelata niin eihän se kampuran vaihtaminen vahvistettuun + c3 laakerit pahitteeks oo. :)
E: Oho niimpäs näyttää tietojen mukaan kuuluvankin high endiin. :nolo: Sekotin ton siihe barikitin 80cc. :D Mutta jos vastaa stage6 80cc tehoiltaan, niin en kyllä lähtis tehojen takia ostamaan, kun miksuhillahan oli se ja oli ollu melkone pettymys...
Viimeksi muokannut teemu96 päivämäärä 21.2.2012 16:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Cagiva Mito projekti viewtopic.php?f=93&t=83806
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 21.2.2012 0:32

Ei niitä laakereita tarvii laittaa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
M-65
Pyörä:
Kick Ten Minutes
Paikkakunta:
Kokemäki
Liittynyt:
4.4.2009 21:08
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut M-65 » 21.2.2012 1:38

jos oikein ymmärsin mitä tossa sanottiin, niin taitaa kyllä kuulua high-endiin ja vastata tehoiltaan stage6.....
Meikko
Pyörä:
Husqvarna SMS 125 '09, Derbi DRD Pro SM 80cc '10, Tunturi Break -86, exät: Aprilia RS 50 '07 ja Peugeot XPS '06
Paikkakunta:
Parkano
Liittynyt:
26.10.2011 1:43
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Meikko » 21.2.2012 2:05

^Niinhän siellä lukee
"Four wheels move the body. Two wheels move the soul"
Bettery
Pyörä:
07' Pro
Liittynyt:
23.6.2011 21:07
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Bettery » 21.2.2012 11:11

Jebou
Kiitos vastauksistanne! Taitaa tuollainen sitten lähteä jossain vaiheessa tulemaan, niin pääsee muita kiusaamaan :seko:
"Jääkiekkofanin poika isälleen kevätjuhlien jälkeen: Isä, sopimustani toisen luokan kanssa jatkettiin vuodella."
M-65
Pyörä:
Kick Ten Minutes
Paikkakunta:
Kokemäki
Liittynyt:
4.4.2009 21:08
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut M-65 » 21.2.2012 12:54

Joo,mutta tarviit:
-vahvemmat laakerit
-vahvistetun kampuran
-kisasähköt
-isomman kaasarin (26-28mm?)
-sopivan putken
Mutta tolla sit todellakin kiusataan muita: http://www.youtube.com/watch?v=VrBnf63EfhA
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 21.2.2012 20:32

laakerit 25 e
kampura 140 -180 e
kisasähköt 200-300 e
kaasri 40- 120 e
putki 90- 350 e
+ hiilariläpät (jos haluu) 50 e
Uuren ilimanputsarin ja
säätöosia ( esim. suuttimia ,sytytystulppia jne... ) n. 30 e
ja eipäs unohreta kytkintä!
Polinin kytkinlevyt on tosi hyvät, kytkinjouset vaan aika löysät mutta italkitin jousilla toimii hyvin ja mikseikäs myös polinin omilla toimis ;) n. 80 e
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
KUISKUIS
Pyörä:
-14 300EXC
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
7.4.2011 18:13
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KUISKUIS » 22.2.2012 2:01

M-65 kirjoitti:Joo,mutta tarviit:
-vahvemmat laakerit
-vahvistetun kampuran
-kisasähköt
-isomman kaasarin (26-28mm?)
-sopivan putken
Mutta tolla sit todellakin kiusataan muita: http://www.youtube.com/watch?v=VrBnf63EfhA

Nyt tulee sellasta soopaa :D Athenan 80cc ei todellakaan tarvi kisasähköjä tai 26-28 kaasaria, vahvistettu kampuraki on siinä ja siinä riippuu vähän paljo vanhalla ajettu. Malossin MHR team 80cc (noin 22hp ja kolmanneks tehokkain pytty heti patanegran ja parmakitin jälkee) toimi hyvin vakio kampurallakii noin 1tkm kunnes vaihoin metraa ja vakio oli ihan ku uus viel vaihdettaessaki. 21-24 kaasaril, C3 laakereil, esim stagen aika halvoil kytkinjousil ja levyil ja ehkä vahvistetul kampural pärjää ihan hyvin athenal...
Präääm pärpärpärpär

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista