Säädöissä on, tiedän sen. Säätäminen oli varsin vittumaista puuhaa meni n 1vko että sai tuon säätöihin kun joka ilta roplas... On noi vittumaisia säätää noi isommat litteeluistiset... Välit aikalailla "tappi välit" (13/48) Pitemmillä ei jaksa vetää, vaan tippu kutosella alle tehoalueen. Kaasarina 28mm PWK ja Malossin omat läpät...
Säädöistä ei oo kiinni, ja tuskin nuo sähkötkään mitään tolkuttomia vaikuttaa, mutta kun 70cc Airsalilla ja vakio sähköillä pääsee kovempaa. Niin kyllä tämä alkaa vähän ihmetyttämään...
Tosin airsalin kestävyys 10x huonompi, tuo Malossi saanut niin maan perkeleesti leipää ja polteltu kumia yms, ja se vaan kestää, airsaleita ois menny 1 viikkoo jos tolla tyylillä ois ajanu ku mä välillä vedin.
Yhen vaihelaatikon paskonu ja kiihtyy ihan saatanan rivakasti. kestää 2t piikkien perässä ihan huoletta siihen 90km/h asti, sitten ku lyö 6 vaihteen tupaa ni menemine loppuu ja lyhyemmillä väleillä jakso kelata sen 6 vaihteenkin rivakast loppuu mut kulki nipin napin 100, ja se oli sellast huuatusta ni laitoin koneen säästämisen kannalta pitemmät välit...
Että oon alkanu täs pohtii, et paras tapa tehojen nostamiseks ois varmaa teetättää esim waldella tähän putki, jolla alkas liikkumaa... Sillä esim tuo SP:ekin tehty metran 70cc:eelle, niin kyllä sen nyt järkikin sanoo että ei voi toimia kunnolla tuon pytyn kanssa. Pitäis olla se Malossin oma putki, mutta kuten sanoin se maksaa hunajaa...
Vääntöpyttyhän tuo malossin on mutta kyllä sillä olisi kiva kovaakin päästä.
Ja tuo mun oma pytty eroaa KUISKUISin omasta siten että mulla on vaan 5 huuhteluaukkoa sylinteriputkessa KUISKUISilla oli se 7t versio jossa niitä on 7 ja pakoaukkokin oli erilainen...