En ihan oo varma onko oikea paikka kysästä mutta en löytänyt kysymykselle ihan täysin sopivaa paikkaa..
Eli pitäis saada vanteet irti tosta pyörästä, sekä etu että taka. Ongelmana on nyt se etten saa kumpiakaan irti.
Edessä taitaa olla nyt ongelmana se etten ole ihan varma miten toimia. Nimittäin en ole nähnyt ( tai kiinnittänyt huomiota) samanlaista systeemiä kun mulla on. Ylensä oikealla puolella on ne kaksi pientä pulttia ja vasemmalla puolella on pultti joka otetaan irti ja sitten nakutetaan akseli vain pois.
Mulla sitä mutteria ei ole ollenkaan. Oikealla on ne kaksi pientä pulttia mutta siellä samalla puolella akselin päässä on myös aika iso kuusiokolo. Ilmeisesti se pitää siis avata ja siten akseli nakuttaa ulos??
Takana on ongelmana se, että akseli ei tule ulos vaikka miten takoisi. Olisikohan ruostunut
Kaikki on löysytetty ja se mutteri otettu pois ja sitä akselin päätä nakuttamalla yrittää akselia saada ulos mutta kun ei hievahdakkaan.
Voisiko nyt joku ystävällisesti siis valaista minua. Olenko jotain tehnyt väärin tai jos se nyt on juuttunut sinne niin miten sen saan pois sieltä.