Onko semmoine mahollista?
On se, mutta solikankin pytyssä huuhtelut pitää isontaa, ja lohkoista pitää kanssa ne huuhteluiden alut isontaa, jos halutaan oikeasti siitä pytystä potkua ulos, mutta kyllä joku viilari tommosen on voinu toteuttaa.Erään solikka, jota omistaja halusi piristää, vei jonnekin viilattavaksi. Viilauksen jälkeen kuulemma keuli kaasusta
Onko semmoine mahollista?
Viimosin "keulii ihan varmaan kaasusta" -mopo mistä moon kuullu, otti huippuja sen 80-90kmh mutuna. Ei ne normaalissa ajoasennossa keulaa kevennä, aina nää "kaasusta keulijat" kepuilee sen keulan ilmaan. Tosin onhan vakiomankissaki niin kovasti woimaa, että munki alta heitti kirjaimellisesti voltin ko 30km/h vauhdista annoin liian räyhäkkäästi kaasuaKrg kirjoitti:Kuultua: Erään solikka, jota omistaja halusi piristää, vei jonnekin viilattavaksi. Viilauksen jälkeen kuulemma keuli kaasusta
Onko semmoine mahollista?
Larppari kirjoitti:http://www.gti.fi/keskustelut/mopo-virittely-tuunaus-topic-t8217-225.html
''ihan tappiin viilattu'' Tota samaa kuulee yheltä kaverilta ku se selittää niitten entisestä Peeveestä; ''ihan tappiin viilattu ja kantta oli enää ton verran jäljellä *näyttää sormilla*, kyl se ainaki 120 kulki. Tulppii ja kannentiivistei meni kokoaika ja mäntäki vaihdettii melkei viikonvälein''
SellYourSoul.90 kirjoitti:Larppari kirjoitti:http://www.gti.fi/keskustelut/mopo-virittely-tuunaus-topic-t8217-225.html
''ihan tappiin viilattu'' Tota samaa kuulee yheltä kaverilta ku se selittää niitten entisestä Peeveestä; ''ihan tappiin viilattu ja kantta oli enää ton verran jäljellä *näyttää sormilla*, kyl se ainaki 120 kulki. Tulppii ja kannentiivistei meni kokoaika ja mäntäki vaihdettii melkei viikonvälein''
DooBilla hyvää settiä..
Janttura kirjoitti:Sarvikin jää toiseksi tollaisille "mutupuheilijoille"... Mutta kuinkas ovat asiat todellisuudessa?
DooB kirjoitti:Kaverin PV meni 145km/h... Runko kieroon ku keuli kolmosella 90km/h vauhdista nurin...
Malossin 80cc porattu
Malossi muutettu läpälliseksi.
Palotila laajennettu.
Boyesen 3 porras teholäpät.
Imukanavat ihan tappiin viilattu
Pakokanavat ihan tappiin viilattu
Suzuki RM 80cc mäntä ja veivi pantetoitu jotenki en ymmärrä miten, = pitempi iskuntilavuus.
Sylinterin ja alakerran väliin teetettiin noin 2cm paksu metallilaikka.
38mm mikuni
Arrow tehari
Kevennetty kiertokanki.
Viides vaihde.
17-20 välitykset, itse tehty 20 piikkinen
4" renkaat.
Pipercross suodatin.
Kantta laskettu, puristuksia vitusti, korkeapaine kannentiiviste, omatekele.
Suutin kevarista, eli joku 125cc? vakiona joku 50cc? EN muista YHTÄÄN.
DooB kirjoitti:Siis kuvitelkaa nyt, 90 kuutioinen sylinteri johon lisätty ite iskunpituutta 10mm metallilaikalla, tehoputki, 38mm kaasutin, kaikki kanavat viilattu ihan loppuun jne, eihän se ole mikään mahdottomuus, kun ottaa huomioon mopon painon ja ne välitykset, 17 piikkinen edessä ja takana oli joko itse tehty 22, huijasin tuolla aikasemmin, samaten tuo pytyn kans, se oli Malossin 90cc CDC johon oli vielä tehty sillä laikalla lisää iskuntilavuutta, crossin kanki ja mäntä
ananias kirjoitti:Viimosin "keulii ihan varmaan kaasusta" -mopo mistä moon kuullu, otti huippuja sen 80-90kmh mutuna. Ei ne normaalissa ajoasennossa keulaa kevennä, aina nää "kaasusta keulijat" kepuilee sen keulan ilmaan. Tosin onhan vakiomankissaki niin kovasti woimaa, että munki alta heitti kirjaimellisesti voltin ko 30km/h vauhdista annoin liian räyhäkkäästi kaasuaKrg kirjoitti:Kuultua: Erään solikka, jota omistaja halusi piristää, vei jonnekin viilattavaksi. Viilauksen jälkeen kuulemma keuli kaasusta
Onko semmoine mahollista?
-HaukiOnKala- kirjoitti:Tuo minua kiinnostais, että miten se on 90cc pytyksi sen saanut, kun eikös maksimi ollu jotain 83,jotain? Ja mahtaakohan 38mm kaasaria edes saada mahtumaan?