TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
Jos tarkotat sitä että kampura ei oo lohkojen keskellä, niin ei siinä välttämättä mitään käy. Männäntapissa yleensä on aika paljon varaa liikkua.
Toki se on parempi keskellä
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
Onkohan tuotakaan kukaan koskaan todistanu että C3 laakerit leipois liikojen kierrosten takia.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
KUISKUIS
- Pyörä:
- -14 300EXC
- Paikkakunta:
- Kuusankoski
- Liittynyt:
- 7.4.2011 18:13
Mulla on ollu kampuran vaihdosta asti noi C3 skf;än laakerit. Vai kirjotettiikoha se noin
No silti, nyt ku parmakittiä varten otin vanhan kampuran irti ja laakerit nii oli ihan ku uudet vaik muutama tonni rullattu kovil vireillä.
Ihan tällee btw nii erilaiset huoltoliikkeet ja mopokorjaamot ottaa ihan törkeit hintoi esim kampuran vaihost, sillo ku eka kerran vaihoin nii pelkäsin ettei omat taidot riitä ja kyselin liikkeist. Pelästytti sen verta et pakkoha se oli ite tehä
Präääm pärpärpärpär
M-65
- Pyörä:
- Kick Ten Minutes
- Paikkakunta:
- Kokemäki
- Liittynyt:
- 4.4.2009 21:08
Jep, itellä makso kans helvetisti kun luulin et laakeri oli mennyt ja vein motin korjaajalle aukastavaks, vaan sen takia että se otti yhen prikan pois kampuran välistä....
KarsTa
- Liittynyt:
- 7.3.2010 21:58
juu jos (ja kun) mullaki jotai hajoo nii ite puran (ja kokoon) nii tuloo ainaki kunnolla tehtyä
ja kait ne C3 menöö vaikka sen parmakitin tai prooreissin kans kun eihä ne ny mitää 25 000 rpm kierrä. Tai kyllähä ne kestää ainaki muutaman tuhat kilsaa...
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
FINLAND_914
- Pyörä:
- Derbi -07 Patanegra senda -05 koneella.
- Liittynyt:
- 22.12.2010 9:09
c3 laakerit meni täysin väljäksi 100km aikana [sisältäen 50km sisäänajoa] pataneekerin kanssa
teemu96
- Pyörä:
- Cagiva Mito -07 & -05
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 18.5.2011 20:59
No se patanegra onkin aivan oma lukunsa, kun vain 69cc, mutta silti päälle 20hp.
Kierrokset ovat huomattavasti korkeammalla verrattuna vaikka parmakittiin, mutta kyllä silti ite pistäsin prööreissillekin seeneloset.
sorjoska
- Pyörä:
- Yamaha yzf-r 125
- Liittynyt:
- 8.6.2010 22:56
Mitä mieltä ootte barikitin tai airsalin 80cc, paljonko rullaa männällä jne? alakertaa ei varmaa tarvihe vahvistaa kytkintä lukuunottamatta, kone 2006 vuosmallin 5300km ajettu.
Vai oisko joku 70cc parempi, 21 dellorton kaasari ja gianelli tulee putkeksi ja kaasariksi kun ne löytyy jo valmiiksi.
Saa tarjota pyttyjä yv:llä
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
No paljonko oot suunnitellu haluuvas tehoo?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
KarsTa
- Liittynyt:
- 7.3.2010 21:58
teemu96 kirjoitti:No se patanegra onkin aivan oma lukunsa, kun vain 69cc, mutta silti päälle 20hp.
Kierrokset ovat huomattavasti korkeammalla verrattuna vaikka parmakittiin, mutta kyllä silti ite pistäsin prööreissillekin seeneloset.
jaaa, noh koittaa ny ajella nuilla ceekolmosilla nii kauan kunnes noon väljät... ja sitte onki aika purkaa ekaa kertaa kone ja laitta ceeneloset tilalle. saa nähä miten menöö mutta kyllä täälä alotusviestissä oli selkeet ohjeet ja tietty täältä vastataan jos jokin on epäselvää
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
sorjoska
- Pyörä:
- Yamaha yzf-r 125
- Liittynyt:
- 8.6.2010 22:56
Reetuhai2 kirjoitti:No paljonko oot suunnitellu haluuvas tehoo?
No silleen että nyt jotkut laiskimmat nelkkukemmut jättäs viivoissa, ja huiput veis satkun paremmalle puolelle.
M-65
- Pyörä:
- Kick Ten Minutes
- Paikkakunta:
- Kokemäki
- Liittynyt:
- 4.4.2009 21:08
Mites noiden viripyttyjen kannet (sportti tason), onko ihan vakiokantta vastaavia vai onko laskettu tms.?
KUISKUIS
- Pyörä:
- -14 300EXC
- Paikkakunta:
- Kuusankoski
- Liittynyt:
- 7.4.2011 18:13
M-65 kirjoitti:Mites noiden viripyttyjen kannet (sportti tason), onko ihan vakiokantta vastaavia vai onko laskettu tms.?
Airsalin 73cc kansi oli ainanki vähä matalampi mun mielestä ku vakio. En sit tiiä mikä toi Airsali oli, sportti, midrace jne. Lussu ainakii
Präääm pärpärpärpär
M-65
- Pyörä:
- Kick Ten Minutes
- Paikkakunta:
- Kokemäki
- Liittynyt:
- 4.4.2009 21:08
Tpr 80cc vai
Airsal 80cc?
Miten noihin löytää suomesta varaosia ja mitenkäs tollanen 8500 ajettu kampura mahtais kestää noita?
vai onko noissa edes paljoa eroa 70cc, että otanko ennemmin 70cc airsalin?
rainrain
- Pyörä:
- NSR 180cc, TZR-ruoska
- Liittynyt:
- 15.2.2011 19:38
Onkos kellään kokemusta tuommosesta Dopplerin 50cc -pytystä? Dopplerhan ei kuitenkaan kai ole mikään pilipali valmistaja. Keväällä pitäis yläkerta laittaa uusiks, nykyinen kiinalainen valupytty ei oikein tyydytä. Olisko tuo varteenotettava vaihtoehto uudeksi? Ja viiskymppisenä aion tuon ruoskani pitää.
Linkkiä:
http://www.tmi-janikaasalainen.fi/sylin ... -7069.html
"Ei mikään raketti mutta pommi kuitenkin!"
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista