Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

TooByAas
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
14.2.2008 17:30
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut TooByAas » 23.2.2012 12:56

Jos tarkotat sitä että kampura ei oo lohkojen keskellä, niin ei siinä välttämättä mitään käy. Männäntapissa yleensä on aika paljon varaa liikkua.

Toki se on parempi keskellä :)
Tsekkaa galleria!, Tsekkaa proju!
Fatbar raisereita myynnissä!
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Palezu » 23.2.2012 13:15

Onkohan tuotakaan kukaan koskaan todistanu että C3 laakerit leipois liikojen kierrosten takia.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
KUISKUIS
Pyörä:
-14 300EXC
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
7.4.2011 18:13
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KUISKUIS » 23.2.2012 13:48

Mulla on ollu kampuran vaihdosta asti noi C3 skf;än laakerit. Vai kirjotettiikoha se noin :D No silti, nyt ku parmakittiä varten otin vanhan kampuran irti ja laakerit nii oli ihan ku uudet vaik muutama tonni rullattu kovil vireillä.

Ihan tällee btw nii erilaiset huoltoliikkeet ja mopokorjaamot ottaa ihan törkeit hintoi esim kampuran vaihost, sillo ku eka kerran vaihoin nii pelkäsin ettei omat taidot riitä ja kyselin liikkeist. Pelästytti sen verta et pakkoha se oli ite tehä :D
Präääm pärpärpärpär
M-65
Pyörä:
Kick Ten Minutes
Paikkakunta:
Kokemäki
Liittynyt:
4.4.2009 21:08
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut M-65 » 23.2.2012 14:23

Jep, itellä makso kans helvetisti kun luulin et laakeri oli mennyt ja vein motin korjaajalle aukastavaks, vaan sen takia että se otti yhen prikan pois kampuran välistä....
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 23.2.2012 19:11

juu jos (ja kun) mullaki jotai hajoo nii ite puran (ja kokoon) nii tuloo ainaki kunnolla tehtyä :roll: ja kait ne C3 menöö vaikka sen parmakitin tai prooreissin kans kun eihä ne ny mitää 25 000 rpm kierrä. Tai kyllähä ne kestää ainaki muutaman tuhat kilsaa...
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
FINLAND_914
Pyörä:
Derbi -07 Patanegra senda -05 koneella.
Liittynyt:
22.12.2010 9:09
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut FINLAND_914 » 24.2.2012 19:57

c3 laakerit meni täysin väljäksi 100km aikana [sisältäen 50km sisäänajoa] pataneekerin kanssa :lol:
teemu96
Pyörä:
Cagiva Mito -07 & -05
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
18.5.2011 20:59
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut teemu96 » 24.2.2012 20:47

No se patanegra onkin aivan oma lukunsa, kun vain 69cc, mutta silti päälle 20hp. :D Kierrokset ovat huomattavasti korkeammalla verrattuna vaikka parmakittiin, mutta kyllä silti ite pistäsin prööreissillekin seeneloset.
Cagiva Mito projekti viewtopic.php?f=93&t=83806
sorjoska
Pyörä:
Yamaha yzf-r 125
Liittynyt:
8.6.2010 22:56
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut sorjoska » 24.2.2012 22:25

Mitä mieltä ootte barikitin tai airsalin 80cc, paljonko rullaa männällä jne? alakertaa ei varmaa tarvihe vahvistaa kytkintä lukuunottamatta, kone 2006 vuosmallin 5300km ajettu.
Vai oisko joku 70cc parempi, 21 dellorton kaasari ja gianelli tulee putkeksi ja kaasariksi kun ne löytyy jo valmiiksi.
Saa tarjota pyttyjä yv:llä ;)
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 24.2.2012 22:34

No paljonko oot suunnitellu haluuvas tehoo?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 24.2.2012 23:22

teemu96 kirjoitti:No se patanegra onkin aivan oma lukunsa, kun vain 69cc, mutta silti päälle 20hp. :D Kierrokset ovat huomattavasti korkeammalla verrattuna vaikka parmakittiin, mutta kyllä silti ite pistäsin prööreissillekin seeneloset.
jaaa, noh koittaa ny ajella nuilla ceekolmosilla nii kauan kunnes noon väljät... ja sitte onki aika purkaa ekaa kertaa kone ja laitta ceeneloset tilalle. saa nähä miten menöö mutta kyllä täälä alotusviestissä oli selkeet ohjeet ja tietty täältä vastataan jos jokin on epäselvää ;)
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
sorjoska
Pyörä:
Yamaha yzf-r 125
Liittynyt:
8.6.2010 22:56
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut sorjoska » 24.2.2012 23:36

Reetuhai2 kirjoitti:No paljonko oot suunnitellu haluuvas tehoo?

No silleen että nyt jotkut laiskimmat nelkkukemmut jättäs viivoissa, ja huiput veis satkun paremmalle puolelle.
M-65
Pyörä:
Kick Ten Minutes
Paikkakunta:
Kokemäki
Liittynyt:
4.4.2009 21:08
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut M-65 » 25.2.2012 0:49

Mites noiden viripyttyjen kannet (sportti tason), onko ihan vakiokantta vastaavia vai onko laskettu tms.?
KUISKUIS
Pyörä:
-14 300EXC
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
7.4.2011 18:13
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KUISKUIS » 25.2.2012 11:32

M-65 kirjoitti:Mites noiden viripyttyjen kannet (sportti tason), onko ihan vakiokantta vastaavia vai onko laskettu tms.?

Airsalin 73cc kansi oli ainanki vähä matalampi mun mielestä ku vakio. En sit tiiä mikä toi Airsali oli, sportti, midrace jne. Lussu ainakii :D
Präääm pärpärpärpär
M-65
Pyörä:
Kick Ten Minutes
Paikkakunta:
Kokemäki
Liittynyt:
4.4.2009 21:08
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut M-65 » 25.2.2012 16:38

Tpr 80cc vai Airsal 80cc?
Miten noihin löytää suomesta varaosia ja mitenkäs tollanen 8500 ajettu kampura mahtais kestää noita?
vai onko noissa edes paljoa eroa 70cc, että otanko ennemmin 70cc airsalin?
rainrain
Pyörä:
NSR 180cc, TZR-ruoska
Liittynyt:
15.2.2011 19:38
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut rainrain » 26.2.2012 12:40

Onkos kellään kokemusta tuommosesta Dopplerin 50cc -pytystä? Dopplerhan ei kuitenkaan kai ole mikään pilipali valmistaja. Keväällä pitäis yläkerta laittaa uusiks, nykyinen kiinalainen valupytty ei oikein tyydytä. Olisko tuo varteenotettava vaihtoehto uudeksi? Ja viiskymppisenä aion tuon ruoskani pitää.

Linkkiä: http://www.tmi-janikaasalainen.fi/sylin ... -7069.html
"Ei mikään raketti mutta pommi kuitenkin!"

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista