Nalle Puch kirjoitti:-Wales- kirjoitti:... ettei vain olisi am6 sähköissä muuttuva sytytys ennakko? Tänään siis ajoin vain 3 vaihteella kun en käynyt pihaa kauempana. Niin ja tosta MOTAlla räpeltämisestä kun on kyse, niin ainakaan se "teho-kuoppa" ei voi olla niin suuri mitä MOTA ennusti...
Ihme jos ei AM6 sytyssä olisi muuttuvaa ennakkoa. Ja ennakon muuttuminen kierrosten mukaan pitäisi kertoa MOTAlle, tai sen antamat tulokset on taas vähän enemmän pielessä.
Kylläpä kyllä, mutta mistäpä saisi syttykäyrät ilman sitä testeriä (en valitettavasti muista nyt nimeä, mutta näin? Kumminkin tänään tuli testattua 15 piikkisellä eturissalla ja (ilman 100% tietoa) 90-+ meni.. Tämä siis katsottu auton mittarilla joka tiedettävästi valehtelee n. 5km/h, eli auton mittariin 95km/h. Eipä jaksa vetää enään nelos vaihteella sitä ns. "toista piikkiä" eli tehokuoppaan jumittuu kierrokset.
Noh, hätä ei ole tämän näköinen kun saa sen toisen putken tehtyä, kierrokset pitäisi nousta sinne 13000 hujakoille (MOTAn mukaan) ja sopivasti nuo am6 sytyt ovat rajoitettu 13k kohdalle. Tämähän siis heti ensimmäisenä koulussa listalla, kun pääsee hommiin.
Kuvia voin laittaa huomenissa ja koitan etsiä jostakin jotain dataa liittyen tähän asiaan.
Semmonenkin mukava juttu on tullut huomattua, että jo 5-kertaa, on kytkin ruvennut toimimasta, ilman syytä, ajon aikana. Siis, vaijeri ei anna periksi, kytkimen säätömutteri ei aukea, vipu lohkoissa kääntyy normaalisti, yms. Siis olen jo 5 kertaa tämän korjannut säätämällä kytkimen kopan sisältä, ja aina tapahtuu samoin. Siihenkin huomenissa perehdyn, jos on aikaa.
Raisu RR, kohti huippunopeutta.