Ei poliisit mitään sanonu kun alle 10 vuotias oli kuskina?
SAi olla aika tappiin laskettu kansi, että paineesta syttyy.Tulpanhatun sai käydessä ottaa pois, kone kävi silti (hehkusytytys
Noita kiihdytyssuppiloitahan joskus oli enemmänkin kaasarin ilma-aukossa, kun nykyään. Tuo flekti varmaan sekotti vaan seokset, ei siitä muuta hyötyä ollut.Kaasarin takana oli joku flekti tms. ja suppilo jolla puhallettiin ilmaa kaasarille
Noo kunnolla ja kunnolla. Ennen ei kyllä saanut niin hyviä viritysosia kun nykyään, ja monet asiat piti tehdä itse. Ennen on kanssa varmaan enemmän voinut tehdä noita nitrovirityksiä ja muita kun jotain tunturin raatoja sai 20markalla...nnen on näemmä viritetty kunnolla jos alettu jotain tekemään,
Nippo kirjoitti:Ja oli myös 5 vaihde joka ei kestänyt jos oli liian vähän kierroksia.
Veli-Vihannes kirjoitti:SellYourSoul.90 kirjoitti:Nippo kirjoitti:Ja oli myös 5 vaihde joka ei kestänyt jos oli liian vähän kierroksia.
Wat?
Ei ilmeisesti pystynyt ajamaan liian matalilla kierroksilla kun vääntöä ei ollut..? Tuo taas on aivan normaalia.
Pöh. Eihän tossa mitään ihmeellistä oo. Mun toosa tekee vakiopadalla ihan samaa.Tulpanhatun sai käydessä ottaa pois, kone kävi silti (hehkusytytys)
Eipä tässäkään mitään sen kummallisempaa. Kaverin tunturi breakilla pysty myös pakittaa ku löi polkimesta tulille. Justiisa mg kiila väljistyny ja siitä syystä magneetto väärässä kohtaa, vai mite se meni. Niin ja on tällä kylällä peevelläki pakiteltu.sillä samalla äijällä oli myös solikka, joka kävi takaperin, jos polkimesta laittoi käyntiin jos taas työnsi, niin kävi normaalisti.
Se kerto, et vika oli siinä, kun magneeton kiila oli väljistyny/unohtunu välistä tms. kun kiireissään kasannu mopon ja polkaistessa läks kone pyörimään takaperin.
Jaa nitrometaanin kanssa, joka ei muutenkaan välttämättä pala niin loistavasti mopossa? Kyllä mopossa joku on vinossa jos ilman tulpanhattua käy.öh. Eihän tossa mitään ihmeellistä oo. Mun toosa tekee vakiopadalla ihan samaa.
Slerpa_ kirjoitti:Itellä kanssa lähtee papiska välillä takaperin käymään, kun on sytytyksen säädöt niin mettässä.Jaa nitrometaanin kanssa, joka ei muutenkaan välttämättä pala niin loistavasti mopossa? Kyllä mopossa joku on vinossa jos ilman tulpanhattua käy.öh. Eihän tossa mitään ihmeellistä oo. Mun toosa tekee vakiopadalla ihan samaa.
Nippo kirjoitti:Veikkaan että oli vetäny moottorijarrua tms... siks se vaihde ei kai kestäny Tuolla kunnon virttämisellä tarkoitin että, ei vain ostettu kaupasta valmisosia tai otettu vain kureja pois. Viilattiin yms. mitä harvemmin uusiin mopoihin tehdään.