varpaat_suussa
- Liittynyt:
- 2.6.2012 12:21
On niissä ihan törkeet äänet mutta se johtuu enimmäkseen siitä että paisari on niin ohutta peltiä ja kilkattaa. Tosin ei se tk:n "änkkäkään" hirveästi vaimenna niitä ääniä.
Mikzu_
- Pyörä:
- Gilera SMT Racing -11
- Liittynyt:
- 12.7.2012 0:19
Kertokaahan mikä olis hyvä tehari? Mieluiten että vääntäis alhaalta koska tuo nykyinen (kuriton vakioputki) ottaa piikin ihan saatanan ylhäältä ja kiertää aivan liikaa. :/
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
- Paikkakunta:
- Nastola
- Liittynyt:
- 31.8.2010 14:37
Kyllä mä sanoisin että enemmän ne teharit kiertää kun se kuriton putkes. Joku kundo tai tecnigas MX aika alakiertosia että kattele vaikka niitä jostain.
Parta779
- Pyörä:
- Mbk mach g midrace 70cc "mäkhi" "Red Devil" ja offroad jogi stage6 alu 50cc.
- Paikkakunta:
- Kemi
- Liittynyt:
- 2.6.2012 13:55
kuriton vakioputki kiertää liikaa hmm, veikkaan kans, että taitaa ne teharit ottaa sitä piikkiä vielä ylempää. Ja kiertää enempi.
It Ain't fast without mixed gas!
yoyota
- Pyörä:
- Peugeot XP7
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 4.4.2007 16:47
Yasuni cross ml tai r1. Jättää prikan putkeen, niin ei pitäs kiertää.
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
- Paikkakunta:
- Nastola
- Liittynyt:
- 31.8.2010 14:37
Joo ja on tosi tuskasta ajaa
Kaverin kurillista tecnigasia kokeilleena voin sanoa että ihan perseestä
Mikzu_
- Pyörä:
- Gilera SMT Racing -11
- Liittynyt:
- 12.7.2012 0:19
Eikä muuten ota läheskään kaikki teharit piikkiä ylhäältä. Kundo tuareg ollu kiinni ja ei jaksanu kiertää läheskään mittarin täysiä. Otti todella hyvän piikin ja jaksoi mennä minkä tahansa mäen hyytymättä.
joltsu
- Pyörä:
- Peugeot Xps -08, Samurai cross 110cc, Yamaha Jog R -05.
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 31.7.2011 20:18
Turhaan edes etsit teharia joka vääntäis alhaalta. Ei näissä nykymopoissa ole oikeen millään putkella kunnon alavääntöjä, ei edes vakioilla. Sylinterit on korkeaviritteiseisiä, joten tehoa tulee, mutta tehoalue on ylhäällä. Tai no tietenkin jokainen määrittelee kunnon alaväännöt eri tavalla. Jos vertaa esim, Samurain 110cc monkey-type koneen vääntävyyteen, niin ei tuommoinen AM6 kone pösön vakioputkella väännä yhtään mihinkään. Tehoa Samuraissa on luultavasti vähemmän kuin hyvällä teharilla varustetussa mopossa ja huipuissa jää, mutta ajaminen on samurailla erityisesti metsässä paljon helpompaa. Tietenkin on typerää verrata 4-tahti ja 2-tahti moottorisia vehkeitä keskenään, mutta kun kokeilee tuollaista hieman isompikuutioista nelaripeliä, niin huomaa sen eron vääntävyydessä. Eli alavääntöjä on aikalailla hyödytöntä lähteä hakemaan 50cc 2-tahti vehkeellä, mutta jos haluaa teharin jolla tehoalue alkaa jo kohtuu aikaisin, niin ilmeisesti nämä aiemmin mainitut Kundo ja Technigas MX ovat hyviä vaihtoehtoja (omakohtaista kokemusta ei tosin ole).
Jokumoto
- Pyörä:
- KTM 690 Duke III
- Paikkakunta:
- Seinäjoki
- Liittynyt:
- 28.7.2012 15:05
Minkälainen putki olisi vakiosylinterille yasuni R1?
Entä tecnigas E-box, onko noissa kovempi piikki kuin esim. Turbokitissä. Onko tuolta easypartsista tosiaan vain 12e toim. Kulut kun ton yasunin sais sieltä
yoyota
- Pyörä:
- Peugeot XP7
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 4.4.2007 16:47
On se R1 hyvä, jos ei haeta huippuja. Ja itselläni oli muistaakseni 14euroa toimituskulut.
Jokumoto
- Pyörä:
- KTM 690 Duke III
- Paikkakunta:
- Seinäjoki
- Liittynyt:
- 28.7.2012 15:05
No Katoin myös tota r2 putkea että se olis parempi koska netissä luki tehoalueeksi 7500-12000 ja r1 olikin vain 6500-10000
. Parempaa kiihtyvyyttä haen. Onkohan r2:ssa kureja?
yoyota
- Pyörä:
- Peugeot XP7
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 4.4.2007 16:47
E-hyväksytty toi r2, joten kuri on. Kyllä toi R1 sopii paremmin vakiolle. Kasvaa tehot ja väännöt ihan kiitettävästi vakioputkeen verrattuna. Ei tota r2:a kannata vakiosylinterille laittaa.
Jokumoto
- Pyörä:
- KTM 690 Duke III
- Paikkakunta:
- Seinäjoki
- Liittynyt:
- 28.7.2012 15:05
Mutta kai ton r2 putken viittii laittaa että kone kestää? Kun vakioputki sen verran tehokas kuitenkin että kiihtyy yhtä hyvin kuin enoxilla niin haluaisin vähän suuremman tehonlisäyksen. Onko kurit vaikea irrottaa?
yoyota
- Pyörä:
- Peugeot XP7
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 4.4.2007 16:47
Ihan tavaliset hitsipisteet siellä alkukäyrässä on. Pikkasen joutui dremeliä näyttämään, että kuristus lähti pois. Kyllä se kone vakiosyinterillä kestää, oli mikä putki hyvänsä, mutta onko kivaa, että tehot alkaa siinä 9000rpm paikkeilla ja alle sen ei meinaa tapahtua mitään.
Jokumoto
- Pyörä:
- KTM 690 Duke III
- Paikkakunta:
- Seinäjoki
- Liittynyt:
- 28.7.2012 15:05
On se kivaa
itellä nimittäin ollu tecnigas g-box joka paisarin muotojen perusteella näyttää täysin samalta putkelta kuin r2. Piikki tosiaan alkoi noin 9000rpm mutta kytkintä käyttämällä siihen tottui ja piikki oli erittäin repäisevä, joten en ainakaan sitä laiskempaa putkea halua.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista