arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Jos painelevyn säätömutteria tarkoitat, niin kiinni päin. Ekaks niin paljon kiinni että alkaa tuntua vastusta, sitten noin puoli kierrosta auki.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Wildzuria
- Pyörä:
- Kinroad windbell (stance), EX Ktm EXC 125, EX Yamaha WR 125X, EX Jincheng monkey, EX Yamaha DT 50X, EX Skyteam monkey
- Paikkakunta:
- Seinäjoki
- Liittynyt:
- 16.2.2012 19:00
Kyllä sitä tarkotin en vaan muistanu miksikä sitä sanotaan ja pitää koittaa säätää..
tiemuu
- Pyörä:
- Aprilia RX -04
- Liittynyt:
- 27.7.2010 15:44
Löytysköhän keltään am6:n vakiosylkästä portmappia valmiina? Millä iskulla muutes tää kone on?
yoyota
- Pyörä:
- Peugeot XP7
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 4.4.2007 16:47
Senhän voi laskea, jos viitsii. halkaisija on 40,3 ja tilavuus 49,9= 40,3/2=20,15*20,15*3,14=1274,9. Joten kokonaistalavuus jaetaan ympyrän pinta-alalla=0,39140324731351478547337046042827 Pillkua siirtelemällä sitten saadaan haluttu mittayksikkö=mm, cm, dm jne.
rommikola
- Liittynyt:
- 6.12.2011 22:44
Mahtaako olla kampuran laakerissa vika vai missä? Koneesta kuluu kolinaa ja räminää ja melko kovaa tärinää , laakereilla ja kampuralla ajettu 50km, kampura on dopplerin endurance ja pyttynä metrakit prorace
siimo-
- Pyörä:
- Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
- Paikkakunta:
- Kalajoki/Himanka
- Liittynyt:
- 27.12.2009 15:48
Muistitko kohdistaa tasapainoakselin sen rattaiden kohdistuspisteiden avulla?
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
Jehvetti
- Pyörä:
- Tunturi tiger s, Suzuki s1 Yamaha Dt
- Paikkakunta:
- Muurikkala
- Liittynyt:
- 23.4.2009 16:43
Onko suurta hyötyä kierrosherkkyydessä, jos repii sen tasapainoakselin irti tuolta koneesta? Kellään kokemuksia? Aiheuttaako suurtakin tärinää ilman?
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Helvetinmoinen tärinä, ei kannata. Varmaan se kiila murtunut jos yhtäkkiä alkoi täristää.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Wildzuria
- Pyörä:
- Kinroad windbell (stance), EX Ktm EXC 125, EX Yamaha WR 125X, EX Jincheng monkey, EX Yamaha DT 50X, EX Skyteam monkey
- Paikkakunta:
- Seinäjoki
- Liittynyt:
- 16.2.2012 19:00
Eikös kytkinlevyjen kuuluisi liikkua ja irtautua ns. välilevyistä kytkintä painaessa? Itsellä kytkinlevyt siis on vain paikallaan kytkintä painaessa kuitenkin jos kytkin pohjassa niitä kokeilee ne kyllä liikkuu eteenpäin? Vai olenko ymmärtänyt tuon kytkimen toiminnan aivan väärin?
Tässä vielä videota selventämään asiaa
http://www.youtube.com/watch?v=kod1P_hZ ... e=youtu.be
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Nyt nopeesti, mikä on vakioimukaulan ulkohalkaisija?!
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
scorehunt3r
- Pyörä:
- yamaha dt50r 07
- Paikkakunta:
- Riihimäki
- Liittynyt:
- 21.3.2012 18:47
ulkopuolen halkaisia? tasan 35mm
mihin mahtaa kuulua semmone pieni kuminen o rengas (ei stefa) joka konetta avatessani vaan ilmesty jostain?.
Ja mitä eroa on vaihteiston before E/G number ja after E/G number?
http://www.fi.easyparts.nl/showdrawing/ ... ssion.htmlmulla on afterE/G todennäköisesti ku ekaakertaa tein koneremppaa ja ei paljon irtoprikkoja ollut ja miksiköhän jättäneet ne pois tuosta mallista???
siimo-
- Pyörä:
- Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
- Paikkakunta:
- Kalajoki/Himanka
- Liittynyt:
- 27.12.2009 15:48
O-rengas kuuluu kampiakselille kytkimen puolelle laakerin ja stefan holkin väliin. Eli kun kampiakseli on paikoillaan ja lohkot yhdessä sekä kytkinpuolen stefa paikoillaan voi laittaa sen o-renkaan kampuran laakeria vasten ja siihen perään sitten se holkki jonka ura sitä o-rengasta vasten ja se holkki tulee tavallaan stefan "alle" kampiakseliin.
Wildzuria kirjoitti:Eikös kytkinlevyjen kuuluisi liikkua ja irtautua ns. välilevyistä kytkintä painaessa? Itsellä kytkinlevyt siis on vain paikallaan kytkintä painaessa kuitenkin jos kytkin pohjassa niitä kokeilee ne kyllä liikkuu eteenpäin? Vai olenko ymmärtänyt tuon kytkimen toiminnan aivan väärin?
Tässä vielä videota selventämään asiaa
http://www.youtube.com/watch?v=kod1P_hZ ... e=youtu.be
Mun mielestä tuo toimii ihan normaalisti, eli ei se kytkimen painaminen erota niitä kytkinlevyjä ja välilevyjä toisistaan vaan nostaa painelevyä jolloin se ei enää paina kytkinlevyjä ja välilevyjä toisiaan vasten. Kun kytkintä painetaan niin levyt kyllä pääsevät pyörimään vapaasti koska painelevy ei niitä paina välilevyjä vasten. Kun taas kytkintä ei paineta niin kytkinjouset painavat painelevyä alaspäin jolloin painelevy painaa kytkinjousten voimalla kytkinlevyt välilevyjä vasten.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
Wildzuria
- Pyörä:
- Kinroad windbell (stance), EX Ktm EXC 125, EX Yamaha WR 125X, EX Jincheng monkey, EX Yamaha DT 50X, EX Skyteam monkey
- Paikkakunta:
- Seinäjoki
- Liittynyt:
- 16.2.2012 19:00
Jaajaa, entäs onko normaalia että ne kytkilevyt meinaa koko ajan liimautua niihin välilevyihin kiinni? Varmaan öljyjen vaihto auttaisi? Kun kytkin ei siis irrota tarpeeksi ja olen jo kytkintapin laittanut kuntoon että se ei enää nouse eikä ole sivuttaisuunnassakaan väljä, kannattaisiko sitä painelevyn säätömutteria säätää vai laittaa vain uudet öljyt ja kokeilla sillä?
scorehunt3r
- Pyörä:
- yamaha dt50r 07
- Paikkakunta:
- Riihimäki
- Liittynyt:
- 21.3.2012 18:47
jaahas pitää varmaan taas avata kykinposki. onko tiivis ilman sitä 0-rengasta?
eivaa tottakai laitan sen sinne ku sielähän sen tarkotus on ollakki mut miten saisin sen holkin pois? pitäskö vaan painaa stefa ihan pohjaan asti ja kampee molemmat ulos ja ostaa uus stefa:/
niko586
- Pyörä:
- EX Ch racing WSM 2008 Husqvarna Sm/Wr 2007
- Liittynyt:
- 30.3.2012 19:48
Morjes taas sellasta vikaa kun toi mopo pätkii ja välillä tekee sellasta että kulkee n.10 km/h 3 vaihteelle asti jolloin rupee kierrokset nousee ja sitten ku vaihtaa pienempää ni alkaa sama juttu. Olisko mahollista että Männänrenkaat olis paskana tai jotakin?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista