Sarvi-Perkele
- Liittynyt:
- 12.12.2004 18:10
Tee vielä pakopuolelle samanlainen..!
Offerings to the God of Speed:
----------------------------------------
P+ 75 cc, piston port, 121 km/h (gps).
P+ 75 cc, case reed, "Nuclear Disarmament - Boba Fett -edition", 117 km/h (gps).
Suzuki GSXR1100w, 260 hp @ 0.8 bar.
juzzy
- Pyörä:
- ktm exc ja romut
- Paikkakunta:
- helsinki
- Liittynyt:
- 9.11.2010 19:20
pitäs jotenkin saada gilera rcr:n lisää tehoo
ni minkälainen kantsis ostaa
http://www.easyparts.nl/showarticles/0- ... 3%B6t.html
_Sylin_teri_
- Pyörä:
- KTM 525 exc, Yamaha WR 426cc, Yamaha YZF-R125+WNB Yoshimura, Kymco Agility ruoska, Yamaha DT50 R (EX)
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 25.4.2009 19:32
Sanat Boostbottle ja tehonlisäys ei kovin hyvin sovi yhteen, mutta kokemuksella voin sanoa siitä tulee ihan minimaalinen, ehkä vain kuviteltu tehonlisäys, jota tuskin huomaa. Onhan nuo tietysti ihan hienoja
Slerpa_
- Pyörä:
- Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
- Liittynyt:
- 21.6.2008 20:41
Tehoa kannattaa ensisijaisesti lähteä hakemaan sillä sylinteri-kaasari-pakoputki-kombinaatiolla, kuin millään boostbottleilla...
Yzäri_96
- Pyörä:
- Yamaha YZF-R180 2010, Derbi Senda X-treme SM 2003
- Paikkakunta:
- Tuusula
- Liittynyt:
- 25.2.2011 19:04
Mites sit dellorto phva 14 kaasariin/imukurkkun isket sen b.b. n ko mun imukurkus ei oo mitää nippaa?
_Sylin_teri_
- Pyörä:
- KTM 525 exc, Yamaha WR 426cc, Yamaha YZF-R125+WNB Yoshimura, Kymco Agility ruoska, Yamaha DT50 R (EX)
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 25.4.2009 19:32
Derbi_ tuning kirjoitti:Mites sit dellorto phva 14 kaasariin/imukurkkun isket sen b.b. n ko mun imukurkus ei oo mitää nippaa?
Ite porasin reiän siihen ja letku sikaflexillä kiinni. En kyllä sikaflexiä suosittele ku se ei oikein kestä pidemmän päälle...
mad_moped_man
- Pyörä:
- Gilera smt 09
- Paikkakunta:
- kuopio
- Liittynyt:
- 22.3.2010 18:52
Auttaako tuo tnt boost bottle mitään ja lisääkö tai vähentääkö bensan kulutusta?
http://www.easyparts.nl/documentation/1704.jpgnoinko se asennetaan?
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Vähentää kulutusta vähäsen jos on oikein asennettu ja oikeaan tehohäviökohtaan mitoitettu. Noinhan se asennetaan.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Tepitin
Eläkeläinen
- Pyörä:
- Honda Monkey -91
- Paikkakunta:
- Heinola
- Liittynyt:
- 18.4.2008 15:03
Valmiit pullothan ovat enemmänkin koristeita. Itse tekemällä saa tehokuopan tasoitettua, jos sellaista ilmenee
Bomberi-94
- Pyörä:
- yamaha tzr50, ktm sx 125
- Liittynyt:
- 20.5.2010 20:51
Mulla o tzr50, mis on tyhjä vakioputki,105 suutin, 12/52 välit, racing läpät ja menee sen 75-80 tasasel mut ei oikee jaks kunnol kiihtyy ni auttaak tollane boost bottle sit paljookaa kiihtyvyytee ??
reaper3200
- Pyörä:
- Aprilia mx 87cc -03& Yamaha tzr 50 rossi
- Liittynyt:
- 15.8.2009 21:09
Protip: vaihda cdi-boksi kurittomaan, boostbotle tuskin auttaa
Bomberi-94
- Pyörä:
- yamaha tzr50, ktm sx 125
- Liittynyt:
- 20.5.2010 20:51
saak sitä vakio cdi kurittomaks ohittamal jotenki tai jotai ? :O
reaper3200
- Pyörä:
- Aprilia mx 87cc -03& Yamaha tzr 50 rossi
- Liittynyt:
- 15.8.2009 21:09
Ei saa tuota ducatia ohitettua millään ilveellä, osta uusi kuriton (myydään lähes jokaisessa mopojen osia myyvässä liikkeessä) hinta 40-50e
Bomberi-94
- Pyörä:
- yamaha tzr50, ktm sx 125
- Liittynyt:
- 20.5.2010 20:51
mut miks se ei sit rajota vapaalla mut vaihteel kyl ? senhä pitäs rajotta vaihteel sekä vapaal...
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
No jos sulla vetää loppuun asti pienemmillä vaihteilla niin sitten liian pitkät välit. Tietty voi kokeilla isommalla suuttimella toisko lisää vääntöjä yläkiekoille mutta epäilen vahvasti. Isompi kaasarikin vois auttaa asiaa mut ne välit nyt ensi..?
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista