Kville
- Pyörä:
- terpin romu
- Paikkakunta:
- roi
- Liittynyt:
- 16.5.2012 11:43
Kannattaa vaihtaa petarit. Ei pitäs olla tuolla nuin paljoa klappia. Mutta tuon ei kyllä pitäs aiheuttaa sirinää(?)
ei riemulla rajaa kun derbillä ajaa. ja vitut :)
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
Ei siellä pitäs niin paljoa väljää olla, että sen kädellä heiluttamalla tuntee selvästi.
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
Jepjep, tuossa parempi video miten näkee kun timmissä kunnossa on. Miten tuo laakeri liikkuu tuolla pesässä?
http://www.youtube.com/watch?v=3wuRokHZ4Bg
Kville
- Pyörä:
- terpin romu
- Paikkakunta:
- roi
- Liittynyt:
- 16.5.2012 11:43
Se onki jännempi juttu miten se siellä liikkuu. Hyvin kumminki väljää tuossa
ei riemulla rajaa kun derbillä ajaa. ja vitut :)
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
Tollasta en olekkaa ennen nähnyt
Ei muuta kun kone levälleen ja laakerit vaihtoon! Kato sitten ettei ole laakeripesät väljät, kun on tuota sivuttaista klappia ollut
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
Juu, Shape tuolla projekti topikissa juuri viittasinkin, että laakeripesät olisi väljät.
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
Vinkkejä ensiörattaan irrottamiseen, on nimittäin tiukalla! Ulosvetäjää olen kokeillut, mutta ulosvetäjän hampaat lähtee aina irti kun tarpeeksi kiristää kun ei ole oikein tilaa niille. Kylmäsprayn kera olen myös koittanut.
Kokeilin myös sellaisella kiilahaarukalla sitä saada mutta ei mitään koska liian pieni siihen kun ei riitä pituus.
jukke96
- Pyörä:
- Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
- Paikkakunta:
- Haukipudas, oulu
- Liittynyt:
- 26.10.2010 17:06
toholla lämmität sitä vähän
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
oon sen saanut jo pois.
jukke96
- Pyörä:
- Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
- Paikkakunta:
- Haukipudas, oulu
- Liittynyt:
- 26.10.2010 17:06
No hyvä!
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
Miten olisi hyvä ajaa sisään uusi kampiakseli+ petilaakerit?
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 15.8.2011 17:21
Eikös se oo 50km rauhallista ajoa ja sitte voi huudattaa
arixtraut
- Pyörä:
- Derbi x-race 04, Suziki S1 ja Peogeot Tekker
- Liittynyt:
- 3.12.2011 23:31
Yam4ha kirjoitti:Miten olisi hyvä ajaa sisään uusi kampiakseli+ petilaakerit?
Eikös ole jotain 500km rauhallista ajoa niin että ei täyskaasulla ajamista ja vedättämistä ym. Kaverilla ainakin neuvosivat kun rabasasta meni kampura ja laakerit + pytty mantä yms. hilppeet
Niin sitten sellasta kyselisin, että kun pitäisi nyt talven aikana derbin kone käyttää auki alakertaa myöten. Yläkerta on ollut eri koneista muutamaan kertaan auki, mutta lohkoja en koskaan ole halkaissu. Tietopankkia olen lukenut ja muutenkin kyllä tiedän miten toimii ja suunnilleen mitä sisältää tuo kone, mutta sitä että kummoiset ovat nuo päittäisvälykset kampiakselissa, kun vaihteistossaha on shimmilevyt ku pitää välykset kurissa, mutta onko kampiakselissa mitään mitä pitäisi säätää esim. laakereista tai onko siellä shimmejä? Kun joissain vanhemmissa mopoissa esim. pappiksissa on viistokuulalaakerit mistä säädetään se välys??
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 15.8.2011 17:21
Laakereitahan ei varsinaisesti tarvitse sisään ajaa. Tietopankista löytyy tieto, että n. 50km rauhallista ajoa ja sitte voi huudattaa
Sitten kun pyttyä lähdet vaihtamaan/mäntää vaihdellaan niin sitten se 500km pätee (kuitenkin vain valurautaisessa, nicasil-pinnoitettua ei tartte ajaa sisään)
arixtraut
- Pyörä:
- Derbi x-race 04, Suziki S1 ja Peogeot Tekker
- Liittynyt:
- 3.12.2011 23:31
Oho en tullu heti kattoneeks et oli pelkät laakerit
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista