Kaasuttimet

Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 16.5.2012 23:59

Niin tyhjäkäynnillä, vai ajossa?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut Gogge » 17.5.2012 0:01

Tyhjäkäynti suutinhan on yksi harvoja säädettäviä asioita mitkä vaikuttaa koko kaasualueella.. Kokeile jokusta numeroa isompaa.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut KarsTa » 17.5.2012 12:18

Reetuhai2 kirjoitti:Niin tyhjäkäynnillä, vai ajossa?
tyhjäkäynnillä, ei vaikuta mitään vaikka laittas kaasua, sammuu väkisten eli ilman ryyppyä ei pysy käynnissä eikä pysty ajamaan
> eli saa liian vähän sopaa :( kiva kun noi tyhjäkäynti suuttimet maksaa sen 5 e kipale...
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut Gogge » 17.5.2012 18:59

Voithan sää kokeilla auttaako isompi suutin tmv.. mutta isompi tyhjäkäynti suutin vrm..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
YTX
Pyörä:
Yamaha DT50x
Liittynyt:
11.1.2012 13:56
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut YTX » 17.5.2012 20:20

Moro. Mulla olis kysymys. Olen mietimässä osta Yamaha dteesen Conti Carburator CRX Delloroto VHST 28mm kaasarin niin onko kenelekään mitän kokemusta tai tietää tästä enemmän?
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut Gogge » 17.5.2012 20:33

Never heard.. eli tuskin mikään huippu. Ja mitähän muuta palikkaa siinä on kun noin isoo oot laittamassa?
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
YTX
Pyörä:
Yamaha DT50x
Liittynyt:
11.1.2012 13:56
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut YTX » 17.5.2012 20:38

Barikit Sport 7T 70cc, Crankshaft Barikit Competition reforced 20mm, Conti Membraneblock Kit 24 - 28 mm - CRX, Bidalot MXR CHROME. Nämä osat ovat kaikki saksasta. Tai kannataako osta pienempi tämmösen viripaketiin? Luin että totta 28mm käytetään highend racingissä.
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut Rajis- » 17.5.2012 20:45

Nimestä päätelle sulle tulossa 70cc sportti pytty, mille riittää 19-21mm soppatykki.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut KarsTa » 17.5.2012 22:02

Gogge kirjoitti:Voithan sää kokeilla auttaako isompi suutin tmv.. mutta isompi tyhjäkäynti suutin vrm..

eipä vaikutusta, pitää vaan tilata huamenna niitä tyhj.suuttimia niin saa vissii ens viikolla mennä sillä tettihin :)
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut Gogge » 17.5.2012 23:23

YTX kirjoitti:Luin että totta 28mm käytetään highend racingissä.

Toi sun pakettis ei oo lähelläkään high-endiä.. Mid-race tasostakin jää..

http://www.motot.net/wiki/Rabasan/AM6_viritysasteet
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
YTX
Pyörä:
Yamaha DT50x
Liittynyt:
11.1.2012 13:56
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut YTX » 18.5.2012 21:15

Juu se on totta. Paljon toi 21mm antaa tehoa lisää? verattuna 19mm?
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut Gogge » 18.5.2012 21:17

Enemmän ilmaa pääsee virtaamaan kaasuttimen läpi. Eli periaatteessa enemmän vääntöä ja parempaa kaasuun vastaavuutta.. ota vaan 21mm jos oot ostamassa!
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
tukzkalakati
Pyörä:
Cagiva mito '07 & Yamaha YZ125 '97
Paikkakunta:
uusikaupunki
Liittynyt:
24.10.2010 19:11
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut tukzkalakati » 22.5.2012 20:41

Kaasarin kokoa kannattaa ajatella ihan käyttötarkotuksenkin kannalta. Pienemmässä kaasarissa on suurempi virtausnopeus ja seoksesta tulee tasaisempi ja paremmin palava alakierroksilla. Mutta pieni kaasari tietenkin alkaa rajottamaan ilman virtausta liikaa yläkierroksilla eli isompi kaasari toimii paremmin yläkierroksilla.
Mömmis
Pyörä:
Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.4.2011 15:43
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut Mömmis » 23.5.2012 17:44

Noonnni vittuperkelesaatana. Kohosarja vaihdettu KAHDESTI, kerran ammattilaisen, kerran minun toimesta, JA vieläkään EI toimi..... Valuttaa bensaa ylivuotoletkusta. Tarkoittaako että kaasari elementtinä paskana ja uutta torvee tilauksee? Vittu että pännii, menny rahaa sellane 150e ny toho kaasarii. :paha:
Kattokaa bikers asiaa! http://www.adressit.com/stop_police_crime
Käykää kaikki tsekkaan projua!
Käy tsekkaa Pösöä, Limittiä ja Ex-Barbia!!!!
tukzkalakati
Pyörä:
Cagiva mito '07 & Yamaha YZ125 '97
Paikkakunta:
uusikaupunki
Liittynyt:
24.10.2010 19:11
Re: Kaasuttimet

ViestiKirjoittanut tukzkalakati » 23.5.2012 20:10

Oletko säätänyt bensan pinnan sopivaksi kun ostit uuden kohon? Voi olla että bensan pinta on liian korkealla ja sen takia vuotaa.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista