Tehoputket

yoyota
Pyörä:
Peugeot XP7
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
4.4.2007 16:47
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut yoyota » 6.6.2013 23:35

tecnigas g-box kun sattuu olemaan yasunin tehtaalla valmistettu.
beez
Liittynyt:
24.1.2013 23:10
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut beez » 7.6.2013 1:16

Kellään kokemuksia tuosta leovince x-fight putkesta? tehoalueen alku ja loppu? Millainen piikki?
Jokumoto
Pyörä:
KTM 690 Duke III
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
28.7.2012 15:05
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut Jokumoto » 7.6.2013 12:37

Leovincen sivuilta näkee x-fight putken tehokäyrät. Piikki näyttäisi alkavan noin 6000rpm ja kyllä se varmasti sinne 10000 jaksaa kiertää
yoyota
Pyörä:
Peugeot XP7
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
4.4.2007 16:47
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut yoyota » 7.6.2013 15:12

Riippuu tietysti onko X-Fight mihin mopoon, kun niitä sattuu olemaan erillaisia.
Sane98
Liittynyt:
28.10.2012 10:54
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut Sane98 » 8.6.2013 15:34

Tietääkö kukaan mikä on gianellin tehoalue suurinpiirtein? Kannattaako laittaa jos rajotin rajottaa jo n.9500rpm?
yoyota
Pyörä:
Peugeot XP7
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
4.4.2007 16:47
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut yoyota » 8.6.2013 15:47

Minkä gianellin?
Sane98
Liittynyt:
28.10.2012 10:54
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut Sane98 » 8.6.2013 16:02

Ei tarkkaa tietoa mutta tulee minarelli am6:seen 50cc
tehariterpi
Liittynyt:
8.6.2013 16:16
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut tehariterpi » 8.6.2013 16:18

Kellään tietoa tai kokemusta R4Racing alakauttasesta teharista?
yoyota
Pyörä:
Peugeot XP7
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
4.4.2007 16:47
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut yoyota » 8.6.2013 16:43

Sane98 kirjoitti:Ei tarkkaa tietoa mutta tulee minarelli am6:seen 50cc

No tuohan helpottu paljon, kun am6:sta ei käytetä kovin monessa mallissa.
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 8.6.2013 17:16

Hyvin vahvasti epäilen että kyseessä on giannelli conti variant, joka on hyvin yläkiertonen putki. Jos meinaat rajottimen pitää niin suosittelen jotain alakiertosempaa teharia (metra,leovince jne.) tai sitten vaan tyhjä vakioputki. Vois nimittäin olla aika tuskasta ajaa kun piikki jää niin paljon kesken ja tehoalue silloin olis hyvin pieni.
Sane98
Liittynyt:
28.10.2012 10:54
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut Sane98 » 8.6.2013 17:24

Tätä minä vähän arvelinkin
yoyota
Pyörä:
Peugeot XP7
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
4.4.2007 16:47
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut yoyota » 8.6.2013 18:55

Mikä ihmeen giannelli conti variant? Ikinä en ole tommoisesta kuullutkaan.
http://www.giannelli.com/oggetti/Beta%2 ... 20sito.jpg
siinä 34627HF:n tehokäyrä= korkein teho saadaan ennenkuin rajoitin nappaa.
Älä missään nimessä kerro mopon merkkiä/mallia. Siitä voisi olla jotakin hyötyä jollekkin.
Sane98
Liittynyt:
28.10.2012 10:54
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut Sane98 » 8.6.2013 19:20

Joo kiitos tuo selvensi paljon. ja sori unohdin epähuomiossa laittaa mopon merkin ja mallin
mopo on siis rieju mrt
yoyota
Pyörä:
Peugeot XP7
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
4.4.2007 16:47
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut yoyota » 8.6.2013 20:49

Itselläni ei ole ainakaan tietoa mikä Gianelli sopisi mrthen
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Tehoputket

ViestiKirjoittanut Juunish » 8.6.2013 21:24

Giannelli conti variant on se koko tuotenimi tolle giannellin putkelle.
Midrace Aerox projekti

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista