tientuk3
- Pyörä:
- Honda CBR 190cc +20hp | ex. Derbi GPR 125 & 70cc Derbi & SYM Jet 50
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 26.10.2014 15:01
Imuvuoto tai sytkässä joku pipi. Testaile imuvuodot (esim. lohkot voi harottaa jos on just rempattu...) ja lyö CRC:tä sytkäpuolen osiin. Jos ei ala toimimaan niin katellaan sitten tarkemmin
Ei sole koneremppa eikä mikään jos ei mitään jää yli._______________________________________________________
UUSIN VIDEO >> https://youtu.be/A2El0C-lrJg | Ohjeita ym. >> http://mopoilija.weebly.com/
LazziR
- Liittynyt:
- 3.7.2014 0:18
Kertokaahan viisaammat että saako kytkinakseli liikkua päittäissuunnassa vai pitääskö sen olla ihan timmi päittäissuunnassakin?
tavve
- Liittynyt:
- 22.2.2015 2:15
tientuk3 kirjoitti:Imuvuoto tai sytkässä joku pipi. Testaile imuvuodot (esim. lohkot voi harottaa jos on just rempattu...) ja lyö CRC:tä sytkäpuolen osiin. Jos ei ala toimimaan niin katellaan sitten tarkemmin
Jotenkin vaikea uskoa että imuvuoto olisi, mutta mistäs kaikkialta sitä lähtee testaamaan. Ongelmana se että ei pysy tyhjäkäynnillä käynnissä niin vaikea testailla.
Edit: voisko olla liian iso suutin ja/tai tukkoinen ilmanputsari? (Ilmanputsarista puhdistettu kaikki paska) Myös magneeton puolelta on kaikki putsattu ja tulppa antaa hyvin kipinää ja on puhdas.
tavve
- Liittynyt:
- 22.2.2015 2:15
LazziR kirjoitti:Kertokaahan viisaammat että saako kytkinakseli liikkua päittäissuunnassa vai pitääskö sen olla ihan timmi päittäissuunnassakin?
Ei se pieni liikuminen varmaan kummemmin haittaa jos se kytkin ihan hyvin toimii
.
Sarders
- Pyörä:
- Honda Shadow 125 & Kymco Agility 72cc
- Paikkakunta:
- Masku
- Liittynyt:
- 5.10.2014 23:29
Itse kun en ymmärrä vaihteiston toiminnan päälle mitään niin onko joki niksi jolla "varmistan" että kasaan vaihteiston oikein?
http://gyazo.com/719a8d6e9e8735ade9b304934d96b93d vedänkö vaa kuvan mukasee kuntoo?
XxXwilluXxX
- Liittynyt:
- 13.11.2014 22:40
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
On se muuten hyvä mutta ainakin omassa 7-huuhteluisessa ne huuhteluaukot olivat aivan turhan korkeat jolloin toimii erittäin huonosti yläkierroksisella putkella ja taitaa tuhlata bensaakin.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Aleksimetsäportti
- Pyörä:
- Gilera Smt 80cc High end
- Liittynyt:
- 15.9.2013 21:06
tavve kirjoitti:tientuk3 kirjoitti:Imuvuoto tai sytkässä joku pipi. Testaile imuvuodot (esim. lohkot voi harottaa jos on just rempattu...) ja lyö CRC:tä sytkäpuolen osiin. Jos ei ala toimimaan niin katellaan sitten tarkemmin
Jotenkin vaikea uskoa että imuvuoto olisi, mutta mistäs kaikkialta sitä lähtee testaamaan. Ongelmana se että ei pysy tyhjäkäynnillä käynnissä niin vaikea testailla.
Edit: voisko olla liian iso suutin ja/tai tukkoinen ilmanputsari? (Ilmanputsarista puhdistettu kaikki paska) Myös magneeton puolelta on kaikki putsattu ja tulppa antaa hyvin kipinää ja on puhdas.
Voi johtua siitä jos käy liian rikkaalla , itelläkin ex derbi pätki kaasupohjassa ryyppy päällä
Katso galleriani!
tavve
- Liittynyt:
- 22.2.2015 2:15
Kunhan on prikat oikein niin pitäis toimia
. Vetoakselin molemmille puolille prikka, vaihderummun päälle prikka ja vaihdepolkimen akselin molemmille puolille myös prikka. Kytkinakseliin ei prikkoja tule kummallekkaan puolelle. Ennen kun laitat lohkot kiinni kokeile vaihtuuko vaihteet.
XxXwilluXxX
- Liittynyt:
- 13.11.2014 22:40
Mikäs tässä nyt on kun tilasin mopo sportilta tuon kannen nii siinä on yks uus isompi reikä meikäläiselle ja kaks vanhaa on tukossa? Nii littyykö nuo toisiinsa ja jos joku vois vähän valaista et miten tohon uuteen kanteen nyt sit saan ne kaks pikkusta letkuu kiinni?
AAAA.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
Tuo on vanhaan malliin tarkoitettu. Tuohon isompaan reikään tulee nippa josta lähtee lämmitysvesi kaasarille ja lämmitysveden paluu on ylävesiletkussa olevaan nippaan jollainen löytyy ainakin kamelidetsistä. Mutta ei sitä lämmitystä välttämättä tarvi, tukit vain tuon reijän lyhyellä M8 pultilla jonka alle prikka ja jätät kaasarin lämmitysletkut pois.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
rikui
- Pyörä:
- Yamaha dt 70cc
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 24.11.2014 21:15
Hakuisko joku kertoo että miten saan kampuran irti mg lohkosta?? yritetty lämmittää lohkoa ja hakattu kumivasaralla mutta ei lähe?
XxXwilluXxX
- Liittynyt:
- 13.11.2014 22:40
Tuleepa hölmö olo kun vaa kyselee koko ajan. Mut mites sit tää kun ei tunnu millään menevän loppuun asti kiinni vaikka kaiken pitäs sisällä olla niinku pitää?
AA.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
tientuk3
- Pyörä:
- Honda CBR 190cc +20hp | ex. Derbi GPR 125 & 70cc Derbi & SYM Jet 50
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 26.10.2014 15:01
rikui kirjoitti:Hakuisko joku kertoo että miten saan kampuran irti mg lohkosta?? yritetty lämmittää lohkoa ja hakattu kumivasaralla mutta ei lähe?
Eikös AM6:ssakin ole siinä lohkossa kierteet kampiakselin vieressä? Siihen vaan "ulosvetäjä", eli kaksi pulttia ja pala lattarautaa väliin. Kiristystä, lämpöä, hakkausta niin kyllä se siitä
Ei sole koneremppa eikä mikään jos ei mitään jää yli._______________________________________________________
UUSIN VIDEO >> https://youtu.be/A2El0C-lrJg | Ohjeita ym. >> http://mopoilija.weebly.com/
tavve
- Liittynyt:
- 22.2.2015 2:15
rikui kirjoitti:Hakuisko joku kertoo että miten saan kampuran irti mg lohkosta?? yritetty lämmittää lohkoa ja hakattu kumivasaralla mutta ei lähe?
Laitat sen mutterin paikalleen ja lyöt normi vasaralla. Voimaa saa käyttää sillei järjen kanssa
.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista