Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
Joo siis uusin kyllä kampiakselinkin.
thaitus
- Liittynyt:
- 25.6.2012 1:39
Joo elikkäs vaihoin tossa uuden sylinterinsarjan, testiajon jälkeen kokeilin pyttyä kuinka kuuma on niin voin sanoa ettei ennen ole ollut noin kuuma 40km ajon jälkeenkään ,, eli siis tuntuu ettei jäähdytys pelaa .. jäähyletkut ovat kuitenkin kuumat eli neste kiertää(?) mutta omituista oli että oli sylkenyt jäähdytinnestettä siitä nipasta missä on se pieni kumiletkuhörpäke joka on tukittu ja tulpan välistä ja myös siitä letkusta joka menee kanteen, myös kannen ja pytyn välistä.... kaikki letkut on kunnolla kiinni ja kaikki tiivisteet uusia
mikä on mennyt väärin?
Kville
- Pyörä:
- terpin romu
- Paikkakunta:
- roi
- Liittynyt:
- 16.5.2012 11:43
se että et ole ilmannut jäähdytysjärjestelmää. otat syylärin yläosasta kanteen menevän letkun irti syylärin päästä, alat kippaamaan nesteitä ja kun se ruikkaa nesteita sieltä reijästä mistä otit letkun irti niin laitat sen takasin ja täytät sen säiliön. sen jälkeen vaan kovaa ajoa
ei riemulla rajaa kun derbillä ajaa. ja vitut :)
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
Jos kannen ja pytyn välistä, sekä tulpanreijästä tihkuu jäähynesteitä niin kannentiiviste vuotaa.
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
thaitus
- Liittynyt:
- 25.6.2012 1:39
miten voi olla mahollista, kun kaikki tiivisteet ja koko sylkkäsarja uus, airsalin. siihen tuli mukana vain sellanen olemattoman näkönen kuminen kannentiiviste mutta luulis että se pitää..
vizu
- Pyörä:
- Suzuki PV & Tunturi Hopper
- Paikkakunta:
- Helsinki/Tapanila
- Liittynyt:
- 2.8.2011 17:55
Kannattaa kattoo onko sulla pytty tai kansi kiero jonkun lasin päällä vaikka ja sit, jos on nii hioma paperii siihen lasin päälle ja vesihiot sen suoraks.
thaitus
- Liittynyt:
- 25.6.2012 1:39
tuosta kannen välistä vuotamisesta en nyt aivan varma ole mutta kiehuvia nesteitä valui pitkin kannen ja pytyn reunusta.. nii en sitte erottanu, mutta ainaki jäähyletkun siitä päästä ja siitä nipan välistä mis on se muovinen tukittu juttu.
E: ilmaus auttoi.. ei enää kuumene/heittele nesteitä pitkinpoikin:D
luikero
- Pyörä:
- Derbi DRD Racing SM, Suzuki RGF proju
- Paikkakunta:
- Imatra
- Liittynyt:
- 7.10.2011 14:54
Moro!
Nyt olisi sellaista ongelmaa että derbin vaihteisto pääsi levähtämään... ohessa kuvia joista voisitte yrittää katsoa onko kaikki oikein, pitää ottaa huomenna kameralla lisää kuvia nämä ovat kännykällä otettuja (=paskaa). Ongelma on se, että vaihderumpu ei liiku ollenkaa kun vaihdepolkimesta vääntää. Onkoha vaihteenvalitsijat oikeilla paikoilla? Lähinnä mietin sitä, mikä tulee sihen akseliin joka tulee kytkimeltä, koska sen vaihteen valitsimen saisi periatteessa laitettua kahteen kohtaan. Mistä muuten tietää millon vaihderumpu on vapaalla? Ja millä vaihteella se kannattaa kasata? Onko keskimmäisen kuvan liikkuva ratas oikeinpäin?
Myynnissä sekalaista RGF osaa paljon, kyselkää jos on tarvetta! Ostetaan myös tehari samaan pyörään!
[leipuri]
- Pyörä:
- Ex Derbi, Yamaha Dt Stunt Project
- Paikkakunta:
- Pirkanmaa, Sastamala
- Liittynyt:
- 20.9.2011 16:58
Moro! Multa löytyy linkin takaa ohjeet laatikkopulmaan:
viewtopic.php?f=72&t=83463&start=105Mutta mitäs sanoisitte forumilaiset, jos rupeis rakentaan vanhanmallin rabasaa maks. 50 kuutoisena ja ahdettuna??
nopeustavoitteet olisi 120-150km/h välissä, miltä kuulostaisi?? Sen jälkeen sen voisi myydä jos kiinnostusta löytyy?
kilon ahdoille tavoite saada ennemmin tai myöhemmin...
if you think that the vehicle is under control, you don`t drive fast enough!
Driver7
- Pyörä:
- Gilera SMT -06, MH Furia 70cc
- Paikkakunta:
- Kuusankoski
- Liittynyt:
- 24.9.2012 16:09
Ite en ainakaa osaa sanoo miten onnistuu, mutta kyllä seuraajia ainakin löytyisi
nevssons
- Pyörä:
- Derbi X-race, Suzuki Street magic proju
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 9.1.2011 21:51
Ohjeita tuon magneeton kiilan asentamiseen? Kuuluuko olla lämpösovitteellaa tms.?
Laitoin ihanvaan tyylillä kiila magneeton uraan -> magneetolle pari napautusta. Painui puoliksi jättäen molemmille sivuille purseet, kuin olisi liian paksu
Noh, minähän sitten tepastelin smirkkelille nappaamaan purseet pois niin tottakai se lensi pihdeistä ja lensi kauniisti kadoksiin
Täytynee vielä varmistella mitat ja mahdollisesti tehdä pienet viisteet seuraavaan. Ei tosin ehkä smirkkelillä...
Oikeudet kirjoitus- ja asiavirheisiin pidetään. Mitään sanomaani ei tule eikä voi käyttää minua vastaan. En vastaa viestin sisällön aiheuttamista fyysisistä tai henkisistä vaivoista -
Putkea väsäämässä?
jukke96
- Pyörä:
- Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
- Paikkakunta:
- Haukipudas, oulu
- Liittynyt:
- 26.10.2010 17:06
Minä ja kaveri ollaan vaan prikasta hiottu sopiva palanen ja lyöty sinne koloon kii ja kovaa ajoa
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
nevssons
- Pyörä:
- Derbi X-race, Suzuki Street magic proju
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 9.1.2011 21:51
No tästä inspiroituneena Itsekkin dremelöin sopivan paksusesta prikasta sopivan palasen. Tein siihen vielä kunnon viisteet, niin luulisi helpottavan asennusta aikalailla. Sitten vielä vähän antaa kampuralle lämpöä, niin luulisi menevän kuin vettävaan.
Oikeudet kirjoitus- ja asiavirheisiin pidetään. Mitään sanomaani ei tule eikä voi käyttää minua vastaan. En vastaa viestin sisällön aiheuttamista fyysisistä tai henkisistä vaivoista -
Putkea väsäämässä?
[leipuri]
- Pyörä:
- Ex Derbi, Yamaha Dt Stunt Project
- Paikkakunta:
- Pirkanmaa, Sastamala
- Liittynyt:
- 20.9.2011 16:58
Seelvä, suunitelmat ahdetun rabasan projusta edistyy
if you think that the vehicle is under control, you don`t drive fast enough!
Sako600
- Liittynyt:
- 30.4.2012 12:02
Terve!
Elikkäs olis männänvaihto mopooni (gilera rcr 2009) edessä. Kilsoja on melkein 15 000 ja tulin siihen tulokseen että on paljon edullisempaa vaihtaa itse mäntä. Nyt tarvin tietoo, että onko mäntä helppo vaihtaa ku teoriassa ainakin tajuun sen
Ja sitten mistä osaa valita justiinsa oikean kokoaisen männän, kun niitä myydään eri kokoja samaan mopoon? Mikä on paras ja luotettavin mäntä kyseiseen mopoon?
Toivottavasti joku viittii neuvoa ja vastailla näin talven riennoksi niin ainakin jotain tekemistä olisi talvellakin
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista