Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 26.3.2012 15:52

sillä ei oo mitään seksuaalista merkitystä onko se E-Box va E-Nox. ja E-Nox on yläkauttanen, ja E-Box on alakauttanen ;)
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Meikko
Pyörä:
Husqvarna SMS 125 '09, Derbi DRD Pro SM 80cc '10, Tunturi Break -86, exät: Aprilia RS 50 '07 ja Peugeot XPS '06
Paikkakunta:
Parkano
Liittynyt:
26.10.2011 1:43
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Meikko » 26.3.2012 16:48

Aa, no se selvens minkä takia tohon ei saa E-Noxia :D
"Four wheels move the body. Two wheels move the soul"
Myrkkysika
Pyörä:
Kawasaki kmx 125 -89'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
20.10.2010 23:22
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Myrkkysika » 26.3.2012 17:16

Mitäs nää italkitin sylinterit on? Onko jotai iha high end kamaa vai meneekö ilman suurempia vahvistuksia ja kestääkö kauan?
Youtube kanava!
Meikko
Pyörä:
Husqvarna SMS 125 '09, Derbi DRD Pro SM 80cc '10, Tunturi Break -86, exät: Aprilia RS 50 '07 ja Peugeot XPS '06
Paikkakunta:
Parkano
Liittynyt:
26.10.2011 1:43
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Meikko » 26.3.2012 17:27

ECO 50cc - Sport
Aluminium 50cc - Sport
Aluminium 70cc - Mid race
Gilardoni 74cc - High-end (vaatii mm. pidempi-iskusen kampuran)
Muista ei tietoo :/

E:Niin ja noille kolmelle ekalle tuskin tarvii tehä muutaku teharia, kaasutinta ja kytkinjousia vaihtaa
"Four wheels move the body. Two wheels move the soul"
Mömmis
Pyörä:
Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.4.2011 15:43
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Mömmis » 26.3.2012 17:54

KarsTa kirjoitti:technigas e-nox kiistatta parhain putki airsalin 70cc:lle, ja käy hyvin vakiopytylle.

E-Noxi kannattaa pitää vakiopannulla. Jos tehoja tahtoo 70cc:llä ostaa tehokkaamman putken jossa piikki ei lopu "liian" aikaisin. Kuten Scr Corse tai Metrakit Pro Race. Mutta pelittäähä se niinku muutki putket. Mutta vakio pannulle jeessimpi.

KarsTa kirjoitti:sillä ei oo mitään seksuaalista merkitystä onko se E-Box va E-Nox. ja E-Nox on yläkauttanen, ja E-Box on alakauttanen ;)


Näillä kahdella kyllä on aika ronskistikkin eroa. Luonnollisesti alakauttainen putki on suunniteltu siihen, että se tuo koko ajan tehoja pitkällä piikillä, mutta piikki ei ole niin voimakas. Yläkauttasessa taas piikki lähtee myöhemmin, mutta on paljon tehokkaampi ja näin saadaan tehot.

Joten tätä kautta kannattaa valita mitä haluaa.
Kattokaa bikers asiaa! http://www.adressit.com/stop_police_crime
Käykää kaikki tsekkaan projua!
Käy tsekkaa Pösöä, Limittiä ja Ex-Barbia!!!!
Meikko
Pyörä:
Husqvarna SMS 125 '09, Derbi DRD Pro SM 80cc '10, Tunturi Break -86, exät: Aprilia RS 50 '07 ja Peugeot XPS '06
Paikkakunta:
Parkano
Liittynyt:
26.10.2011 1:43
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Meikko » 26.3.2012 18:01

Ahaa, 350€ maksava H-E pytyille tarkotettu putki Airsalille...selvä. Mutta oma mopo on kyykky niin ei tohon hirveemmin yläkauttasia saa ;)
"Four wheels move the body. Two wheels move the soul"
Mömmis
Pyörä:
Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.4.2011 15:43
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Mömmis » 26.3.2012 18:34

Puhuinkin yleismallisesti. Jos tehoja tahtoo, kyllä se airsaliki naukuu.
Kattokaa bikers asiaa! http://www.adressit.com/stop_police_crime
Käykää kaikki tsekkaan projua!
Käy tsekkaa Pösöä, Limittiä ja Ex-Barbia!!!!
TooByAas
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
14.2.2008 17:30
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut TooByAas » 26.3.2012 19:01

Ei se Airsali määränsä enempää nau'u. Jollakin e-noxilla putken ja pytyn huipputeho osuu aikalailla kohdilleen, ja sitten taas jollain H-E -putkella sen saa kyllä kiertämään enemmän, mutta ne on ylikierroksia joista ei käytännössä ole mitään hyötyä.
Tsekkaa galleria!, Tsekkaa proju!
Fatbar raisereita myynnissä!
jandu
Pyörä:
Drd racing -07; Tunturi "posti" Pappa -64; Sachs Jupiter -59
Paikkakunta:
Masku
Liittynyt:
8.5.2010 20:22
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut jandu » 26.3.2012 19:22

Haittaakos se hirveästi, kun mulla nyt airsalin 70cc:ssä on pytyn pinnoitteesta lähtenyt 3 pientä palaa jotain 0,5x0,5cm paloja eri puolilta pyttyä, että kannattaako tohon uutta mäntää enää hommata vaiko heittää suoraan kaatikselle? Ja missä noita pinnoiteita tehään vai tehäänkö ja jos tehään, niin paljon sellanen maksais?
Meikko
Pyörä:
Husqvarna SMS 125 '09, Derbi DRD Pro SM 80cc '10, Tunturi Break -86, exät: Aprilia RS 50 '07 ja Peugeot XPS '06
Paikkakunta:
Parkano
Liittynyt:
26.10.2011 1:43
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Meikko » 26.3.2012 19:42

jandu kirjoitti:ja jos tehään, niin paljon sellanen maksais?

Tehään, mut maksaa niin paljo että uus pytty tulee halvemmaks
"Four wheels move the body. Two wheels move the soul"
Tuomi_
Pyörä:
lähti kokkolaan
Paikkakunta:
Kanta-Derp
Liittynyt:
25.9.2010 19:42
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Tuomi_ » 26.3.2012 19:58

Mömmis kirjoitti:Näillä kahdella kyllä on aika ronskistikkin eroa. Luonnollisesti alakauttainen putki on suunniteltu siihen, että se tuo koko ajan tehoja pitkällä piikillä, mutta piikki ei ole niin voimakas. Yläkauttasessa taas piikki lähtee myöhemmin, mutta on paljon tehokkaampi ja näin saadaan tehot.


Itselläni on juurikin tuo E-Box, mukavan repäisevä piikki ja ei ole pahat äänetkään ;)

Itse olen testannut muutamaa mopoa, jossa on E-Nox ja sanoisin, että E-Boxissa parempi piikki (alkaa aikaisemmin, repäisevämpi ja vetää pitempään) ja omaan korvaan myös paremmat äänet. Onhan tuo putki täällä Suomessa aika hyvän hintainen, mutta kyllä kun lähtee piikillä vetämään, niin unohtuu se korkea hinta kokonaan...
Got SPL?
vältzi
Liittynyt:
19.7.2009 21:49
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut vältzi » 26.3.2012 21:24

KarsTa kirjoitti:kaasariksi piisaa toi 26 mm, lohkot pitää avartaa, kisasähköt >esim. Italkit tai Hpi inner rotor kit,
ja putkeksi suosittelisin scr corse racing linea, metrakit pro racea, malossi mhr teamia, voca racingia tai vastaavaa korkeakiertoista putkea.

ei arrowi ei riitä :D



ite oon kyllä kuullu et tolle ei tarvis kisasähköjä
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 26.3.2012 21:29

No eihän niitä pakko ole laittaa, mutta ei tota pyttyä oo järkee hommata jos et kisasähköjä aio hommaa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 26.3.2012 21:35

pakoaukon asteet tossa 190, mulla 200 pro races.

suosittelisin kisasähköjä mutta vakiosähköillä ajaa niin kauan kun ajaa

mömmis, jos teen putken joka ei mee alhaalta eikä ylhäältä,vaan keskeltä nii se on siis super putki joka omaa alakauttasen sekä yläkauttasen putken ominaisuuret :roll:

ja italkit on perus airsalia tehokkaampi muttei tosiaankaan mitää h-e kamaa ;)
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Meikko
Pyörä:
Husqvarna SMS 125 '09, Derbi DRD Pro SM 80cc '10, Tunturi Break -86, exät: Aprilia RS 50 '07 ja Peugeot XPS '06
Paikkakunta:
Parkano
Liittynyt:
26.10.2011 1:43
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Meikko » 26.3.2012 21:58

Google sano et tää Gilardoni on h-e, näemmä seki voi erehtyä :)
"Four wheels move the body. Two wheels move the soul"

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista