Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
Mistäs sais stalkkerin 12mm weberiin luistin?
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
PHBN suutin oli liian pieni PHBN kaasariin? Väärän suuttimen kaasalaiselta lähettäneet.. SHA ja PHBG on tuo 5mm suutin, PHBN 6mm. Eli ei se ole voinut olla 6mm suutin, jos liian pieni kerta ollut, koska pitäisi olla juurikin sopiva.. Noi suuttimethan kannattaa sitten tilata kirjekuoressa..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Aplaja
- Pyörä:
- Rieju MRX 125
- Paikkakunta:
- Rovaniemi
- Liittynyt:
- 17.6.2010 17:23
Miksi toisessa lukee 6mm ja toisessa ei, vai onkohan olemassa 5mm PHBN?
T-kortti: 30.3.2012, M-kortti: 27.4.2012, A1-kortti: 17.7.2013
Pysäytetty [ ], Sakot [ ], Kilvet pois [ ].
hessuhopotin
- Pyörä:
- Terbi Senda 125
- Liittynyt:
- 19.5.2012 9:00
täysin samat ne 2 suutinta pitäs olla, joku virhe noilla tuolla scatterilla ja ei ole 5 millistä kierrettä phbn/phva kaasareissa ne on 6 mm kierteillä.
mulla olis iso kasa 6mm suuttimii myynnis
Esajuppeli
- Pyörä:
- Yamaha RD350 1988; Solifer SM 1982; Helkama Raisu 75cc 1986
- Paikkakunta:
- Kuopio
- Liittynyt:
- 21.2.2010 12:31
Laitoin Solifer SM:än PHBG 15- kaasuttimen. Nyt siinä on kiinni 70 pääsuutin. Kulkee paremmin 3/4-kaasulla kuin täyskaasulla. Tuntuu tukehtuvan bensaan. Voiko 70 suutin tosiaankin olla vielä liian iso, vaikka pieneltä kuulostaakin?
Kierrokset tuntuvat leijuvan ihan hiukan tasaisen ajon jälkeen, ja booaa lievästi nopeasti kaasua käännettäessä. Pyöritän seosruuvia ½ kierrosta lisää auki ja laitan neulan pykälän rikkaammalle.
Muita osia mopossa:
Unifilter- suodatin
Vähän viilattu vakiopytty
Koskematon vakiokansi
Koskematon vakioputki (penkin alta kulkeva, vm. 82)
NGK B7HS
Mömmis
- Pyörä:
- Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 3.4.2011 15:43
Laihalla tuo kuullostaa käyvän kerta mooaa ja kierrokset leijjaa.
Hemmownaa
- Pyörä:
- Derbi DRD Pro R
- Paikkakunta:
- Somero
- Liittynyt:
- 28.3.2012 20:41
En tiedä kuuluuko tänne mutta kysyn kumminkin eli antaako hiilikuituläpät paljon tehoa derbeissä? Muuten vakio derbi paitsi kurit otettu pois ja 96 suutin. eli paljonko tulis lisää tehoa. omassa PV:ssä vaikutti aika paljon kun vaihtoi läpät mutta tietenkää nuo ei oo mitenkään verrattavissa :S Kiitos vastauksista jo valmiiksi, halusin vain tietää onko hommaamisen arvosta
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Kaasuun vastaavuutta, ja läppien paksuudesta riippuen mille kaasunavaumalle tehoa tulee.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Hemmownaa
- Pyörä:
- Derbi DRD Pro R
- Paikkakunta:
- Somero
- Liittynyt:
- 28.3.2012 20:41
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... _VL15.html Tollasta meinasin
Lisääkö tollaset läpät kulkevuutta mitenkää derbeissä?
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Hyvin olennainen osatehoa, mutta vääntöä noilla enempi voi saada. Tuskin se kovempaa kulkee. Ja tossa tulee koko läppärunko. Jos oikeesti viimesiä tehoja aletaan hakemaan niin jotkut vforcet voisi olla kova sana.
http://www.motoracingshop.com/product_i ... ts_id=3804
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
iHome
- Liittynyt:
- 4.7.2010 22:38
Hukkasin tuossa äsken luultavasti sen neulan kiinnityslevyn. Tilasin jo netistä uuden, mutta mulle jäi vähän epäselväksi miten tuo neula sitten kiinnitetään luistiin. Jos joku osaisi selventää
Miten muuten kaasuvaijeria säädetään kohdalleen? Nyt kun koneen käynnistää niin nousee kierrokset heti tappiin. Johtuukohan tuo tuosta että toi neula on päin persettä, vai siitä että kaasuvaijeri on väärin asetettu?
AapoV
- Pyörä:
- Honda Monkey -94
- Paikkakunta:
- Savitaipale
- Liittynyt:
- 27.3.2008 14:43
Neula laitetaan siitä luistin reiästä läpi niin, että se levy pysäyttää sen. Kaasuvaijerissa on yleensä sellainen säätömutterisysteemi, josta voi säätää tavallaan kuoriosan pituutta. Myös kaasuvaijerin ja kahvan kiinnityksessä saattaa olla säätövaraa. Voi myös olla, että olet laittanut luistin väärin kaasariin, jos kerran heti nostaa kierrokset tappiin. Neulan asennolla ei pitäisi olla merkitystä tässä asiassa.
iHome
- Liittynyt:
- 4.7.2010 22:38
___NIKSI___
- Liittynyt:
- 2.6.2010 19:06
Kuriton deetee johon todennäköisesti tulossa teharia. Niin onko mitään järkeä vaihtaa vakio läppärungon tilalle jokin muu esim malossin tai v-force
??? Elikkä olisiko siitä mitään hyötyä esim. kierrosherkkyydessä?
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Hinnan puolesta siinä nyt ei järkeä IMO ole, mutta kyllä sillä kierrosherkkyyttä saa. Ja läppien paksuudesta riippuen vääntö voi vähä parantuu tietyllä kierrosalueella.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista