tavve
- Liittynyt:
- 22.2.2015 2:15
Arskazaa kirjoitti:Mikä voisi malagutissa olla kun kytkin luistaa konerempan jälkeen niin paljon ettei lähde työntämälläkään käyntiin? Rempassa ei kytkimestä vaihdettu muutakuin kytkimen kuula ja käytettiin osissa.
Nyt olen jo kytkimen purkanu pari kertaa ja kasannut, eikä mitään apua
Eikös siitä painelevyn mutterista saanut kytkintä säädettyä niin mitenkä pitäs säätämään lähtiä? Ja olen kattonut että painelevy on oikein ja pitäisi olla muutenkin oikein kasassa.
Sillon kun on kytkin vaijeri kiinni ja kytkin kahva ei ole pohjassa niin käännät sen sen säätöruuvin (just sen painelevyn mutterin) niin pitkälle että ottaa kiinni ja sen jälkeen 1/4 kierrosta auki. Sillei sain oman kytkimen säädettyä. Jos ei noilla ohjeilla onnistu niin kysy vielä uudestaan.
Arskazaa
- Liittynyt:
- 29.11.2014 22:34
Eihän tuo mutteri pyöri suuntaan eikä toiseen sitten millään. Pulttipysyllä varmaan lähtis pyörimään mutta minultahan ei sitä löydy. Olisiko mitään vinkkejä?
Vireboy
- Pyörä:
- Rieju MRT -11
- Paikkakunta:
- Nummela
- Liittynyt:
- 19.5.2013 0:34
Oisko 6. vaihe päälle, joku istumaan mopon päälle ja painamaan takajarrua ja sitte koittaa? Tollee sain itelt kytkinkruunun pultin auki
Jeejeejeejee4
- Liittynyt:
- 27.2.2015 20:33
Sähköpuolelta en saanut vastausta joten kysyn täällä. Miten vois detsiin vetää helpostii uudet sähköt mittariin? Muualla on hyvät johdot. Mistä vedän johdot ja miten ja millaset ??
Sarders
- Pyörä:
- Honda Shadow 125 & Kymco Agility 72cc
- Paikkakunta:
- Masku
- Liittynyt:
- 5.10.2014 23:29
liität vaa johot niihi mistä vanhat on tullu ja menoks
peugeot6
- Liittynyt:
- 17.1.2013 17:09
kertokaas että paljon ootte laskenut kantta ja paljon sitä uskaltaa laskea. Kuumeneeko kone enemmän vai pysyykö lämmöt samassa
(Vakio kansi kyseessä siis..)
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Mulla raapaistu 0.7 milliä sylinteristä. Siksi sylinteristä, koska ei vaikuta tiivisteiden uriin, toisin kuin kannesta siivun ottaminen. Ei oo vaikuttanu lämpöihin millään tavalla
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Sarders
- Pyörä:
- Honda Shadow 125 & Kymco Agility 72cc
- Paikkakunta:
- Masku
- Liittynyt:
- 5.10.2014 23:29
Missä kaikissa moottorin muttereissa tarvitsee tietää momentin ja tarvitsee momenttiavaimen?
H3ldZi
- Pyörä:
- Rieju RRX -09
- Paikkakunta:
- Kuopio
- Liittynyt:
- 9.6.2013 23:02
osaako joku kertoo mikä on toi reikö tossa kannessa oikeella kuvassa?
http://www.motot.net/galleria/kuva213263/en osaaa liittää tähän kuvvaaa
Käykee kahtoo galleria
Youtube kanava:
http://www.youtube.com/user/H3ldzi
MopoDUDE
- Pyörä:
- Aprilia Rs 125 Spains no1,Yamaha DT50X -08, Skyteam st70y -02
- Liittynyt:
- 5.5.2014 21:25
Kertokaas minkä takia näitä minarellin koneita ei pysty käynnistämään kytkin pohjassa+vaihde päällä(vai oliko myös vapaalla?) kun taas noi derbin koneet pystyy?
tientuk3
- Pyörä:
- Honda CBR 190cc +20hp | ex. Derbi GPR 125 & 70cc Derbi & SYM Jet 50
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 26.10.2014 15:01
Derbeissä riippumatta kytkimen asennosta kiksi välittää voiman ensiörattaalle suoraan kytkinkruunun kautta.
Ei sole koneremppa eikä mikään jos ei mitään jää yli._______________________________________________________
UUSIN VIDEO >> https://youtu.be/A2El0C-lrJg | Ohjeita ym. >> http://mopoilija.weebly.com/
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Landeriiseri kirjoitti:Missä kaikissa moottorin muttereissa tarvitsee tietää momentin ja tarvitsee momenttiavaimen?
Kanteen suositeltiin kai 17-21nm. Kaikki muu menee terveellä järjellä, lohkojen kuusiokoloja ei ihan änkyräkireälle ja kytkinpuolen vetorattaiden mutterit niin tiukkaan kun jaksaa käsipelillä normaalilleilla lenkeillä vääntää. Ruuvilukitteen käyttö sallittua.
Ite en oo ikinä mitään vääntäny momenttiin, kannen kanssa ristiin kiriminen pikkuhiljaa ja kaikki about samaan kireyteen niin homma skulaa.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
lassematias
- Liittynyt:
- 4.6.2014 21:26
Mikä on vikana kun rieju MRT:ssä vapaan etsiminen on erittäin tuskallista? Eri öljyillä ei ole ollut merkitystä, muutenhan mopo toimii hyvin, mutta yleensä vapaata ei saa mitenkään päälle.
Aleksimetsäportti
- Pyörä:
- Gilera Smt 80cc High end
- Liittynyt:
- 15.9.2013 21:06
Kytkimen säädöt/ kytkinlevyt voi olla
Katso galleriani!
Vireboy
- Pyörä:
- Rieju MRT -11
- Paikkakunta:
- Nummela
- Liittynyt:
- 19.5.2013 0:34
Kytkinkruunun hakkaumat ainaki aiheuttaa tota et vapaata ei löydy, koska kytkin ei pääse irrottamaan kunnolla
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista