Sntu
- Pyörä:
- Suzuki S, Yamaha DT125
- Liittynyt:
- 8.10.2010 11:28
Mulla on tällänen Sigma Sport MC8 ja mulla ei siihen manuaalia ole. Kysyisin teiltä jolla tietoa tästä vehkeestä, että kuinka tämän pääsee kalibroimaan uudelleen?
Ja kuuluuko tämän olla päällä kokoajan vai saako tämän jostain napista / nappiyhdistelmästä sammumaan ja käynistymään?
E: Minkä vahvuisia magneetteja te näiden kanssa olette käyttäneet? Ja mahdollisesti mistä olette ne ostaneet?
Sebu--
- Pyörä:
- Suzuki GSF 400 bandit
- Paikkakunta:
- hki
- Liittynyt:
- 12.9.2008 18:02
Sigman takana on pieni nappi, jota n. 5sec pohjassa painamalla saa kalibrointinumerot näytölle.
Sigman tilan täytyy tällöin olla jossain muussa, kuin kello kohdassa. Muuten muuttaisit kellon asetuksia.
Kalibrointiarvoksihan syötettiin etupyörän ympärysmitta milleinä.
Itse ostin n. ledin kokoisen magneetin Bebek elektroniikkakaupasta, maksoi 50 senttiä kipale. Toki voit vaikka metallista väältää korotusta anturille, jotta anturin ja magneetin välille jäisi muutama milli.
Itse liimasin magneetin vanneteippiin, jotta se ei jättäisi liimapintaa vanteelle.
Sntu
- Pyörä:
- Suzuki S, Yamaha DT125
- Liittynyt:
- 8.10.2010 11:28
Sebu-- kirjoitti:Sigman takana on pieni nappi....
Kiitos paljon, miten tämä sammutus asia. Oliko se niin että tätä MC8 ei voi sammuttaa muuten kuin patterin irroittamalla.
juvee_
- Pyörä:
- Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
- Paikkakunta:
- Kuopio & Heinävesi
- Liittynyt:
- 27.3.2009 17:50
Eipä varmaa missää sigmoissa tuota sammutus nappia, ihan turhaa se patteri kestää aivan helkutin pitkää, mitä mulla kerkes vuoden sama sigma olla enneku se pöllittii ja sama patteri
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke --->
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
motocrossman125
- Liittynyt:
- 12.10.2008 21:41
Kertokaapas kuinka koso xr-sa mittari kalibroidaan. varmaan samanlainen säätö kuin muissa kun painaa settiä niin tulee sellanen nelinumeroine luku
Solikka_69
- Liittynyt:
- 30.4.2010 23:53
Mulla on tommonen sigma BC 1200, niin kun laitan sen lukeman siihen sigmaan niin pitääkö siihen laittaa renkaan vai vanteen piiri?!
Suomen hienoin ★ Solifer XTR ★ / kiinanihme?Aerox vanteiden sovitus, Speedfight 2 takakatteilla, 72cc, DIY putkisto. ym!
Henkka13
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 26.1.2007 20:27
Pitäs detsiin hommata sigma ku vakio mittaristo ei toimi.
Onks ne cittarin ja prisman sigmat hyviä? Mikä malli ois helpoin kalibroida ja ois paketissa jo sellanen magneetti joka toimis. Kuhan nyt sais ees katsastuksen ajaksi toimimaan sen -.-
-keulii-
- Pyörä:
- derbi 50cc
- Liittynyt:
- 8.8.2010 10:12
Henkka13 kirjoitti:Pitäs detsiin hommata sigma ku vakio mittaristo ei toimi.
Onks ne cittarin ja prisman sigmat hyviä? Mikä malli ois helpoin kalibroida ja ois paketissa jo sellanen magneetti joka toimis. Kuhan nyt sais ees katsastuksen ajaksi toimimaan sen -.-
Kyllä ne on samanlaisia kuin muunkin kaupan ja kaikki on samanlaisia kalibroimaan eli aika helppoja.
Ja magneetti ja sen anturin väliä pitää kaventaa eli patentoida jotenkin.
Vai miten se meni
Henkka13
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 26.1.2007 20:27
Ympärysmitta milleinä toho kalbirointi kohtaan vai..?
Ja miten ympärysmitta lasketaan
D
Kupsukki
- Pyörä:
- KTM EXC 400 -04
- Paikkakunta:
- Kajaani
- Liittynyt:
- 20.7.2009 11:45
Henkka13 kirjoitti:Ympärysmitta milleinä toho kalbirointi kohtaan vai..?
Ja miten ympärysmitta lasketaan
D
Helpoin tapa on mitata renkaan korkeus ja kertoa se piillä, eli 3.14:lla. Sitten syötät sen lukeman milleinä sigmaan.
Jebex
- Paikkakunta:
- Kouvostoliitto
- Liittynyt:
- 20.10.2009 17:31
Eipä se ole myöskään hankalaa ottaa narunpätkä, laittaa sen renkaan ympärille keskikohtaan ja mitata narun pituus... sitten vain muuttaa pituus milleiksi ja laittaa sigmaan arvo.
Klankki
- Pyörä:
- Husaberg TE 125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 16.5.2011 16:46
Olis pieni kysymys että minkälaisia patentteja ootte laittanu, kun itte pistän ton ison osan, siis sen missä on johto. Laitan sen etu iskariin ja sen magneetti osan, niin ensinnäkään se pieni osa minkä on tarkotus tulla pinnoihin ja sitten se metalli osa päälle. Yritin jotenkin pistää teipillä kiini mutta ohjeet sanoo että magneetin ja sen ison osan välillä saa olla max. 5mm mutta mulla on 5cm.. Jotenkin miten saisin vahvistettua mageneettia?
E: saisiko ongleman ratkaistua tällä:
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=38-1316Toisoko tuo lisää kantavuutta?
addee
- Pyörä:
- Fantic TZ 125 Scuderia 2012
- Paikkakunta:
- Hyvinkää
- Liittynyt:
- 7.1.2011 23:15
Mites usd keulaan voi pistää tommosseen sigman anturin ei meinaa oikee pysy liukuputkessa ku sen verran se liikkuu...
siimo-
- Pyörä:
- Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
- Paikkakunta:
- Kalajoki/Himanka
- Liittynyt:
- 27.12.2009 15:48
[quote="Klankki"]Olis pieni kysymys että minkälaisia patentteja ootte laittanu, kun itte pistän ton ison osan, siis sen missä on johto. Laitan sen etu iskariin ja sen magneetti osan, niin ensinnäkään se pieni osa minkä on tarkotus tulla pinnoihin ja sitten se metalli osa päälle. Yritin jotenkin pistää teipillä kiini mutta ohjeet sanoo että magneetin ja sen ison osan välillä saa olla max. 5mm mutta mulla on 5cm.. Jotenkin miten saisin vahvistettua mageneettia?
Vahvempi magneetti tai sitten jollain korottaa sitä anturia mihin tulee johto että sen saa lähemmäs magneettia.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
usubah
- Pyörä:
- Rieju Mrx
- Paikkakunta:
- Kerimäki
- Liittynyt:
- 25.4.2011 11:47
elikkäs miten tuo rieju mrx digimittari kalibroidaan?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista