Meikko
- Pyörä:
- Husqvarna SMS 125 '09, Derbi DRD Pro SM 80cc '10, Tunturi Break -86, exät: Aprilia RS 50 '07 ja Peugeot XPS '06
- Paikkakunta:
- Parkano
- Liittynyt:
- 26.10.2011 1:43
Onkos muute Airsalin 70:ssä tarpeeks tehoo, että vois tarvittaes ajella satasenki alueella sitä satasta vaikka pieni ylämäki tuliski vastaan? Vai pitäskö suosiolla ottaa toi 80cc ja jättää vaikka vähä pienempi kaasari, ettei ihan sitä 19 heppaa irtois mitä Gearpartsin tideoi luki (14-19 hp). Ei nois ny kumminkaan oo hinnas ku 50€ eroo...ja eikö toi ollu vie aika vääntävä pytty? Ny ku on vakiosylinterillä ja vakioputkella ajellu nii on ruvennu kyrsiin ku saa aina ylämäen tulles vaihtaa alaspäin ja huudattaa jollain kakkosvaihteella et päästään se mäki ylös
Btw, phot-ecolla saa kuulemma 70cc version vie rajotettua niin et menee alle verorajan ja ettei huomaa kovin helposti, mites 80cc:n kans, ku kumminki on se pari heppaa enemmän, varmaan onnistuu korkeelta piikin ottavan putken kans?
"Four wheels move the body. Two wheels move the soul"
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Sanon suoraan, että et 70cc:llä ainakaan. 80cc voi olla niin ja näin, ehkä huudattamalla just. Ainakaan 70cc Airsalilla ei hirveesti satasta ajella, muutakun kohtuu pitkillä väleillä huudattamalla. Ite ottaisin kylläkin 80cc:n luultavammin.
Ja vielä kerran. Pätkiminen riippuu pytystä, putksta säätäjästä ja muista. Se pätkii aina enemmän, mitä vääntävämpi pytty/putki on. Voi sen saada rajotettuu alle verorajan jollain yläkiekkaputkella, mutat veikkaan että se silti pätkii jonkuverran.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Niin ja jos pytyn kylessä lukee 80/70cc niin ei oo väliä paljon se kulkee kun kytät huomaa sen pytyn koon.. Viila käteen jos haluaa veroilta säästyä.. Ja voihan sen aina sanoa että rajotettu cdi ja tehari. Sanoo että tehari nostaa katu uskottavuutta ja lisää vääntöä tmv, ja silti kulkee alle verorajan.. Kyllä ne uskoo, kun osaa hyvät puheen lahjat. Ja jos ne ei sitä rajotinta löydä, niin miksei uskoisi..
Vaihtoehto 2 olisi rajoittaa kaasun liikettä, elikkä joku ruuvi kaasukahvaan, minkä saa helposti paikalleen ja ei paista heti silmään.. Hölmömpi poliisi voisi uskoa vaikka pikakaasuksi.. mp kyttä kyllä tajuaa. Mutta mekaanisestihan nämä saa kuristaa miten lystää, elektroniset kuristukset/rajoittimet laittomia...
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
eQ123
- Liittynyt:
- 18.3.2011 19:59
Auta armias ku poliisi lähtee testaamaan ku on rajotettu kaasukahvasta
Mopo alkaa pikku hiljaa huutamaan mutta soppaa ei tule eikä voitelua.
Meikko
- Pyörä:
- Husqvarna SMS 125 '09, Derbi DRD Pro SM 80cc '10, Tunturi Break -86, exät: Aprilia RS 50 '07 ja Peugeot XPS '06
- Paikkakunta:
- Parkano
- Liittynyt:
- 26.10.2011 1:43
No tuo on kyykkymopo niin ei sinne konehuoneeseen oikeen mitään nää. Vetää vie hiuka johtoja pytyn eteen nii avot.
"Four wheels move the body. Two wheels move the soul"
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Ite viilaisin silti siitä pytyn kylestä pois ne tekstit, ja kaivertaisin tmv sen 49cc siihen..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Zer0n9e5
- Pyörä:
- DRD Pro
- Paikkakunta:
- Jossain korvessa
- Liittynyt:
- 3.4.2012 15:00
viewtopic.php?f=72&t=81867&start=30Löysin tuollaisen eilen kun selailin tätä foorumia. Eikö tuollain kannattais tehdä?
Itse aion ainakin tehdä noin kun Airsal 70cc saapuu minulle.
Edit: Siis tuo MB93:n
Laittakaa YV:tä jos on tarvetta lisävalolle!
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
Gogge kirjoitti:Ite viilaisin silti siitä pytyn kylestä pois ne tekstit, ja kaivertaisin tmv sen 49cc siihen..
Mulla ei oo ikinä tullu uusenskan pyttyä vastaan, missä ylipäätänsä lukis mitään kuutiotilavuuksia. Jos vakiopyttyjä ei lasketa.
eQ123
- Liittynyt:
- 18.3.2011 19:59
Mullakin luki vaan metrakitin kylessä mk. Mankit on poikkeus ainaki
Paitsi eihän ne mitään uusenskoja ole
KarsTa
- Liittynyt:
- 7.3.2010 21:58
juu siis omas airsalin 70cc:ssä aikoinaan oli heikosti painettu jotakin numeroita kuutiotilavuutta osoittamaan.
Pro racessa lukoo itellä kyljes mk ja toisella pualen pytyn sarjanumero
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
motosladi
- Paikkakunta:
- seinäjoki
- Liittynyt:
- 9.1.2008 20:49
no airsalin 50 kyljes lukoo selvästi että 49.9
ostetaan ktm jarrusatulan adapteri ja vanhanmallin smoto lokari :)
krissee_
- Paikkakunta:
- kokkola
- Liittynyt:
- 20.12.2009 11:51
Mitä kampuraa suosittelette polini 80cc gussille?
KarsTa
- Liittynyt:
- 7.3.2010 21:58
Samaa mikä itelläkin, barikit competition, kestää 16 000 rinkulaa ja on muutenki tosi hyvin viimeistelty
black bike shopilta ostin omani hintaan 140 e, ei pahan hintanen muihin verrattuna
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
J3rSu
- Pyörä:
- CH Racing WSM
- Liittynyt:
- 13.6.2009 2:25
Itse ostaisin Opvoerenilta Dopplerin ER1 kampuran. Varmasti kestää valurauta Polinin tehot ja on hintakin kohillaan.
URL:
http://www.vsmotoparts.com/brands/motorhispania/ryz/crankshafts/doppler-crankshaft
Meikko
- Pyörä:
- Husqvarna SMS 125 '09, Derbi DRD Pro SM 80cc '10, Tunturi Break -86, exät: Aprilia RS 50 '07 ja Peugeot XPS '06
- Paikkakunta:
- Parkano
- Liittynyt:
- 26.10.2011 1:43
Mites
tämä, onko paljo enemmän potkua vrt. Airsal 80cc?
"Four wheels move the body. Two wheels move the soul"
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista