Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

Meikko
Pyörä:
Husqvarna SMS 125 '09, Derbi DRD Pro SM 80cc '10, Tunturi Break -86, exät: Aprilia RS 50 '07 ja Peugeot XPS '06
Paikkakunta:
Parkano
Liittynyt:
26.10.2011 1:43
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Meikko » 6.4.2012 3:01

Onkos muute Airsalin 70:ssä tarpeeks tehoo, että vois tarvittaes ajella satasenki alueella sitä satasta vaikka pieni ylämäki tuliski vastaan? Vai pitäskö suosiolla ottaa toi 80cc ja jättää vaikka vähä pienempi kaasari, ettei ihan sitä 19 heppaa irtois mitä Gearpartsin tideoi luki (14-19 hp). Ei nois ny kumminkaan oo hinnas ku 50€ eroo...ja eikö toi ollu vie aika vääntävä pytty? Ny ku on vakiosylinterillä ja vakioputkella ajellu nii on ruvennu kyrsiin ku saa aina ylämäen tulles vaihtaa alaspäin ja huudattaa jollain kakkosvaihteella et päästään se mäki ylös :lol:

Btw, phot-ecolla saa kuulemma 70cc version vie rajotettua niin et menee alle verorajan ja ettei huomaa kovin helposti, mites 80cc:n kans, ku kumminki on se pari heppaa enemmän, varmaan onnistuu korkeelta piikin ottavan putken kans?
"Four wheels move the body. Two wheels move the soul"
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 6.4.2012 12:35

Sanon suoraan, että et 70cc:llä ainakaan. 80cc voi olla niin ja näin, ehkä huudattamalla just. Ainakaan 70cc Airsalilla ei hirveesti satasta ajella, muutakun kohtuu pitkillä väleillä huudattamalla. Ite ottaisin kylläkin 80cc:n luultavammin.

Ja vielä kerran. Pätkiminen riippuu pytystä, putksta säätäjästä ja muista. Se pätkii aina enemmän, mitä vääntävämpi pytty/putki on. Voi sen saada rajotettuu alle verorajan jollain yläkiekkaputkella, mutat veikkaan että se silti pätkii jonkuverran.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gogge » 6.4.2012 15:14

Niin ja jos pytyn kylessä lukee 80/70cc niin ei oo väliä paljon se kulkee kun kytät huomaa sen pytyn koon.. Viila käteen jos haluaa veroilta säästyä.. Ja voihan sen aina sanoa että rajotettu cdi ja tehari. Sanoo että tehari nostaa katu uskottavuutta ja lisää vääntöä tmv, ja silti kulkee alle verorajan.. Kyllä ne uskoo, kun osaa hyvät puheen lahjat. Ja jos ne ei sitä rajotinta löydä, niin miksei uskoisi..

Vaihtoehto 2 olisi rajoittaa kaasun liikettä, elikkä joku ruuvi kaasukahvaan, minkä saa helposti paikalleen ja ei paista heti silmään.. Hölmömpi poliisi voisi uskoa vaikka pikakaasuksi.. mp kyttä kyllä tajuaa. Mutta mekaanisestihan nämä saa kuristaa miten lystää, elektroniset kuristukset/rajoittimet laittomia...
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut eQ123 » 6.4.2012 15:33

Auta armias ku poliisi lähtee testaamaan ku on rajotettu kaasukahvasta :lol: Mopo alkaa pikku hiljaa huutamaan mutta soppaa ei tule eikä voitelua.
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
Meikko
Pyörä:
Husqvarna SMS 125 '09, Derbi DRD Pro SM 80cc '10, Tunturi Break -86, exät: Aprilia RS 50 '07 ja Peugeot XPS '06
Paikkakunta:
Parkano
Liittynyt:
26.10.2011 1:43
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Meikko » 6.4.2012 20:32

No tuo on kyykkymopo niin ei sinne konehuoneeseen oikeen mitään nää. Vetää vie hiuka johtoja pytyn eteen nii avot.
"Four wheels move the body. Two wheels move the soul"
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gogge » 7.4.2012 14:30

Ite viilaisin silti siitä pytyn kylestä pois ne tekstit, ja kaivertaisin tmv sen 49cc siihen..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Zer0n9e5
Pyörä:
DRD Pro
Paikkakunta:
Jossain korvessa
Liittynyt:
3.4.2012 15:00
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Zer0n9e5 » 7.4.2012 14:51

viewtopic.php?f=72&t=81867&start=30

Löysin tuollaisen eilen kun selailin tätä foorumia. Eikö tuollain kannattais tehdä?
Itse aion ainakin tehdä noin kun Airsal 70cc saapuu minulle.

Edit: Siis tuo MB93:n
Laittakaa YV:tä jos on tarvetta lisävalolle!
TooByAas
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
14.2.2008 17:30
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut TooByAas » 7.4.2012 14:55

Gogge kirjoitti:Ite viilaisin silti siitä pytyn kylestä pois ne tekstit, ja kaivertaisin tmv sen 49cc siihen..

Mulla ei oo ikinä tullu uusenskan pyttyä vastaan, missä ylipäätänsä lukis mitään kuutiotilavuuksia. Jos vakiopyttyjä ei lasketa.
Tsekkaa galleria!, Tsekkaa proju!
Fatbar raisereita myynnissä!
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut eQ123 » 7.4.2012 15:54

Mullakin luki vaan metrakitin kylessä mk. Mankit on poikkeus ainaki :D Paitsi eihän ne mitään uusenskoja ole :lol:
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 7.4.2012 18:21

juu siis omas airsalin 70cc:ssä aikoinaan oli heikosti painettu jotakin numeroita kuutiotilavuutta osoittamaan.
Pro racessa lukoo itellä kyljes mk ja toisella pualen pytyn sarjanumero ;)
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
motosladi
Paikkakunta:
seinäjoki
Liittynyt:
9.1.2008 20:49
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut motosladi » 8.4.2012 0:57

no airsalin 50 kyljes lukoo selvästi että 49.9 :)
ostetaan ktm jarrusatulan adapteri ja vanhanmallin smoto lokari :)
krissee_
Paikkakunta:
kokkola
Liittynyt:
20.12.2009 11:51
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut krissee_ » 8.4.2012 1:22

Mitä kampuraa suosittelette polini 80cc gussille?
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 8.4.2012 19:28

Samaa mikä itelläkin, barikit competition, kestää 16 000 rinkulaa ja on muutenki tosi hyvin viimeistelty :)
black bike shopilta ostin omani hintaan 140 e, ei pahan hintanen muihin verrattuna ;)
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
J3rSu
Pyörä:
CH Racing WSM
Liittynyt:
13.6.2009 2:25
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut J3rSu » 12.4.2012 23:53

Itse ostaisin Opvoerenilta Dopplerin ER1 kampuran. Varmasti kestää valurauta Polinin tehot ja on hintakin kohillaan. :)

URL: http://www.vsmotoparts.com/brands/motorhispania/ryz/crankshafts/doppler-crankshaft
Meikko
Pyörä:
Husqvarna SMS 125 '09, Derbi DRD Pro SM 80cc '10, Tunturi Break -86, exät: Aprilia RS 50 '07 ja Peugeot XPS '06
Paikkakunta:
Parkano
Liittynyt:
26.10.2011 1:43
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Meikko » 15.4.2012 5:09

Mites tämä, onko paljo enemmän potkua vrt. Airsal 80cc?
"Four wheels move the body. Two wheels move the soul"

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista