rassi123
- Liittynyt:
- 17.7.2012 3:19
osaisko joku auttaa kun tuo rieju ei käynnisty millää vaikka joku 3kk käynnisty ihan normaalisti. on koitettu vaihtaa tuoreet bensat, kipinä tulee, kaasarin koho on tarkistettu että on oikeassa asennossa jne. ainiin ja ainakun laittaa varatankille niin kaasari rupeaa vuotamaan
jonte69
- Pyörä:
- MH ryz pro racing -11
- Liittynyt:
- 5.5.2013 21:23
Elikkäs mikä mahtaa olla vikana kun MH RYZ PRO RACING vm 11, lähtee pakittaan kun käynnistää startilla ja kaasutat?? Työntämällä menee eteenpäin, mutta pätkii alakierroksilla. Uus tulppa vaihettu ja toisella cdi:llä koitettu mut ei auta.Vastauksia mieluiten nopeesti!!! Kiitos etukäteen.
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
Jos on noissa vehkeissä minkään sortin sytkän säätöä ni katoppa se ensin. Siitähän se pruukaa johtuu väärinpäi käymine että joko startti pyörii väärimpäi tai sytkä on vituillaa. Pätkiminen viittais jälkimmäisee.
jonte69
- Pyörä:
- MH ryz pro racing -11
- Liittynyt:
- 5.5.2013 21:23
Joo pitääpä vilkasta.Mihinkää muualle ei olla koskettu ku cdi ja tulppa.
jonte69
- Pyörä:
- MH ryz pro racing -11
- Liittynyt:
- 5.5.2013 21:23
ja en oikee tiiä mistä sitä sytkää ees vois säätää ku ei oo mitää erillistä boxii...
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
En kyl yhtään tunne näitä mutta otappa piruuttas magneetonkoppa auki ja kattele jos ois mitään säätömerkkejä sun muita.
jonte69
- Pyörä:
- MH ryz pro racing -11
- Liittynyt:
- 5.5.2013 21:23
kaikki ideat kelpaa jos niissä on järkeä. pitää kattella.
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
Ei näissä uusissa mopoissa ole sytkän säätöä. Kumma vika kyllä, ei tule oikein muuta mieleen kuin että vauhtipyörä irronnut ja kääntynyt väärään asentoon. Helppo ainakin tarkistaa avaamalla magneetonkoppa ja koittamalla heiluuko vauhtipyörä.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Tyramies
- Pyörä:
- BomberFudet<3 & Jincheng Knight
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 12.8.2008 0:36
onpas outoa. Mopossa 110 suutin, kurit pois putken alkukäyrästä ja vakioilmansuodatin. Kulkee ihan hyvin väleillä 12/55, mutta ongelmana on että kylmänä mennään niin perkeleen lujaa ja tehopiikkikin tuntuu, kun taas lämpimänä sellasen 5km ajon jälkeen rupee tehot häviämään. Siis aivan totaalisesti ei jaksa ottaa tehopiikkiä tai vetää edes mäkeen... kaasupohjassa kokeilin ryyppyä niin tuntu vähän paremmin jaksavan, liian pieni suutin?
mopo keeway x-ray motti am6 kopio, 2t ja muuten ihan orkkis kunnossa.
Tarvitsetko apua mopon kanssa? Osa-asennukset, vikadiagnostiikka ja tuning onnistuu meillä helposti!
http://www.tomppa.fi <--- moposivut <---- mopohommia yli 6 vuoden kokemuksella.
Vegemon
- Liittynyt:
- 25.6.2012 3:22
No kannattaa ainakin kokeilla hieman suuremmalla suuttimella jos se auttaisi.
hyena50
- Liittynyt:
- 29.8.2012 16:30
Miksi mopo meinaa sammua, kun ei anna kaasua ja ei käynnisty jos ei käännä kaasukahvaa melkein tappiin (jolloin se lähtee ykösellä käyntiin).
Isonsin tyhjäkäyntiä kun mopo sammu risteykseen, se piti mopoa vähän kauemmin käynnissä, mutta se sammui lopulta ja tyhjäkäyti kuulosti jotenkin "vaivalloiselta".
Eli mitä sille pitäisi tehdä?
rassi123
- Liittynyt:
- 17.7.2012 3:19
oisko siinä roimasti liian pieni suutin? tai sit koita kääntää sitä täyskaasu ruuvia vielä. ja sellanen kysymys myös että mikähän suutin olisi sopiva tecnigas e noxin kanssa? 16 millinen dellu kyseessä.
varpaat_suussa
- Liittynyt:
- 2.6.2012 12:21
tai sit koita kääntää sitä täyskaasu ruuvia vielä.
Mikäs se semmone täyskaasuruuvi on?
rassi123
- Liittynyt:
- 17.7.2012 3:19
oho nyt tuli kirjotettua ihan väärin, tarkotin siis tyhjäkäyntiruuvia
riksu26
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 10.7.2012 21:56
Mäki haluun mun mopoon ton täyskaasuruuvin
Aineki vois päätellä, että sillä säädetään, kuika paljon kaasua pitää kääntää, että menee täydelle kaasulle. Ois muuten aika kätevä
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista