Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

frankerz
Liittynyt:
17.5.2014 11:42
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut frankerz » 15.3.2016 10:52

Sylinteristä ei ole tietoa, mutta kuvista näyttää ihan pätevältä kapistukselta hintaan nähden, kun 7 huuhteluaukkoa löytyy ja kolmiosainen pako.
VJere
Pyörä:
-08 CRF 250R, -11 DT 50X, -12 EXC 125
Paikkakunta:
Ikaalinen
Liittynyt:
14.11.2014 17:06
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut VJere » 15.3.2016 20:09

Jees.. samakaisse toisaalta on kyllähän tuo laadukkaalta vaikuttas päälleppäin :D
Pistetään tilaukseen ja katotaan kuinka käy.
https://www.youtube.com/channel/UC8hFdc ... ZMXNlHVe-A
Tomi-50
Pyörä:
Derbi Senda X-Treme
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
18.9.2015 18:26
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Tomi-50 » 15.3.2016 22:05

Vauhtiviivatarra kirjoitti:Internetin ihmeellisen maailman mukaan Airsalista irtoaa reilut 10 heppaa, Athenasta lähemmäs 15 sopivan putken kanssa. Pelkkä tehohan ei toki kerro kaikkea, vaan kyse on kokonaisuudesta. Athenasta tuskin saat esimerkiksi vakioputkella juurikaan enempää tehoa irti kun Airsalista, ehkä jopa päinvastoin. Molemmat kuitenkin antavat enemmän potkua kuin vakiosylkkä, kunhan mopo on säädöissä.


https://www.scootfast.net/kit-cylindre- ... uro-3.html

Varmaan tähän sitten päädyn, kiitos avusta :)
Itellä on Enox, josta aion vielä poistaa alkukäyrän holkin
Nimetön
Pyörä:
77cc & 250cc
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
19.10.2004 16:45
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Nimetön » 15.3.2016 22:24

Joozzii133 kirjoitti:Onko toi sen näkönen että pinnote lähteny --> uutta pyttyä vai meneekö kyvyellä hoonauksella vielä? Ja noi "naarmut" jotka tossa näkyy on poraus/hoonaus tms jäljet jotka kumminki ollu siinä jo tehtaalta asti että ei ihan hirveän syvään raapassu kumminkaa. Ja kuva otettu salamalla. Jos viittitte niin "Mikä on vikana" ketjuunki höpöttelin jotain johon vois tarttea vastausta. ;)

[img]imgur.com/7gsDdFo[/img] En osaa linkata kuvaa näköjää

http://imgur.com/7gsDdFo

http://imgur.com/6LCHVtB siinä kuvaa männästä


Hoonaus jäljet näkyvät tuolta alta joten pinnote ei ole lähtenyt.
If speed kills, prepare to die!
Joozzii133
Pyörä:
Derbi mopo
Paikkakunta:
Tornio
Liittynyt:
31.10.2012 22:29
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Joozzii133 » 16.3.2016 23:58

Mitkäköhän männät menee tohon airsalin racing 50cc:seen? Se on siis 2 renkainen toisin kuin sportti ja ainakaan gearparts24:ssä josta ostin pytynkin ei löytynyt tuon omaa mäntää.

Ja mitä tuolle pytylle pitäis nyt sitte tehhä jos haluais vielä paikalleen laittaa? Ylempänä kuvaa siittä ja huomenissa voin laitella lisää.
Tomi-50
Pyörä:
Derbi Senda X-Treme
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
18.9.2015 18:26
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Tomi-50 » 21.3.2016 0:23

Moi. Mitä kampiakselia suosittelisitte airsal 50cc:n kanssa? Kannattaako alkuperäistä harkita?
downshift
Pyörä:
Aprilia RS 125
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
30.9.2015 21:05
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut downshift » 27.3.2016 18:02

Alkuperänen menee ihan hyvin!
mäxä00
Liittynyt:
27.2.2016 0:37
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut mäxä00 » 15.4.2016 0:47

Tässä nyt lähiaikoina alkanu himottaa tollanen seitenkymppi (airsal,barikit,metrakit...) sylkkä ja aattelin et valurautane maliha olis kätevä ku vois si mahdollisten leipomisten jälkee porauttaa. Mutta itse en ainakaan kyennyt näihin löytämään minkäänlaisia ylikoon mäntiä (onko näihin olemassakaan???), onko sitten periaate näissä että leipoessa ostetaan suosiolla uusi pytty vai miten...???
Tomi-50
Pyörä:
Derbi Senda X-Treme
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
18.9.2015 18:26
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Tomi-50 » 18.4.2016 22:05

https://www.scootfast.net/kit-cylindre- ... uro-3.html

Soveltuuko tämä sylinteri liikenteeseen? Ja mitä osia pitää vaihtaa? :)
Muurari
Pyörä:
KTM
Liittynyt:
15.10.2015 1:24
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Muurari » 18.4.2016 22:29

Tomi-50 kirjoitti:https://www.scootfast.net/kit-cylindre-50cc-top-performances-fonte-derbi-euro-3.html

Soveltuuko tämä sylinteri liikenteeseen? Ja mitä osia pitää vaihtaa? :)


Jos pelkää poliisia niin sitten pidetään ne vehkeet vakiona
Mini20
Liittynyt:
7.4.2016 19:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Mini20 » 18.4.2016 23:09

Mites muuten 2 tahti vehkeitten pyttyjen merkinnät? Onko seitekymppisiä 50cc merkinällä olleskaa?
Aleksimetsäportti
Pyörä:
Gilera Smt 80cc High end
Liittynyt:
15.9.2013 21:06
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Aleksimetsäportti » 19.4.2016 23:11

Ei oo itellä tullu vastaa 50cc merkinnöillä 50+ pyttyä eli tuskin ainakaan monessa on. Harvemmin niissä mitään merkintää joka kertoo kuutiotilavuuden.
Katso galleriani!
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 20.4.2016 22:28

Tomi-50 kirjoitti:https://www.scootfast.net/kit-cylindre-50cc-top-performances-fonte-derbi-euro-3.html

Soveltuuko tämä sylinteri liikenteeseen? Ja mitä osia pitää vaihtaa? :)
Google-kääntäjä on kaveri, punainen teksti tarkoittaa kokoonpano ei hyväksytty yleisille teille vaikka mopoon saa kyllä sylinterin vaihtaa vakiota vastaavaan eikä tuosta hyvästä varmasti kukaan sakkoja saa. Scootfast on myös tuossa tuotekuvauksessa luetellut kokoonpanon jolla mainostetut 10,5 heppaa on saatu testipenkissä. Toki tuo pytty toiminee vakiotekniikankin kanssa, mutta vakiomopoon jossa kuristukset ovat paikoillaan, et saa yhtään mitään hyötyä tuosta. Teharin ja muiden kilkkeiden kanssa sitten eri asia, mutta siinä vaiheessa mopo on kaikilla mittareilla laiton ja sillä ajaminen on sakkojen arvoinen suoritus, mikäli virkavalta asiaan puuttuu.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
leipuri32
Liittynyt:
8.2.2016 14:48
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut leipuri32 » 13.6.2016 0:39

Onko kellään kokemuksia tpr 75cc.
leipuri32
Liittynyt:
8.2.2016 14:48
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut leipuri32 » 13.6.2016 1:06

Onko kellään kokemuksia siitä moposportin halppis 80cc sylinterisarjasta ja riitäkö 21mm kaasari.pitääkö alakertaa vahvistaa

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista