1. Lämpimänä sulla käy varmaa liian rikkaalla. Vähän pienempi suutin, ehkä 5 numeroa max. jos tuntuu toimivan paremmin hyvä, jos ei nii sit varmaa käy liian laihalla. Vaikee sanoa jos se booaa ja röpöttää samaan aikaan
2. Sitä kutsutaan flektiksi. Se ei tarkoituksella pyöri heti alusta lähtien, koska moottorin kuuluu olla lämmin ajaessa. Kun se alkaa pyörimään, tiedät että moottori on oikealla käyntilämmöllä. Jos se on pakko saada pyörimään alusta alkaen, niin yhdistä virtapiuha vaikka juottamalla virtalukon virtapiuhaan. (+) Eli yleensä punainen johto.
3. Kampiakseli pyörittää useimmiten vesipumppua. Aidossa minarellissa ainaki näin.
4. Tuorevoitelu kannattaa laittaa pyörimään ns. ympyrää, niin ei tarvitse kuin tukkia kaasarista tuorevoitelun nippa, ja öljypumppu pysyy kunnossa. Vaihtoehtosesti öljypumpun voi repiä kokonaan vittuun, ja samalla ottaa säiliön ja letkut pois. Mutta se kaasarin nippa pitää joka tapauksessa tukkia, vaikka letkun pätkällä ja ruuvi päähän.
5. Onko se kuri alkukäyrässä vai paisarissa? Jos paisarissa niin ei paljon muu auta ku pistää rautasahalla/rälläkällä putki palasiksi ja ottaa sitte pois. Jos alkukäyrässä niin: yleensä ne mutterit on sinetöity hitsitipoilla. Ne pitää ensin hioa/vääntää ottaa pois jotenkin, jonka jälkee alkukäyrän saa auki. Sitte kuri on todennäkösesti hitsattu jotenkin putkeen kiinni, niin dremeli tai viila saattaisi olla koa sana.
Semmosta