Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
TooByAas
- Pyörä:
- tön
KarsTa kirjoitti:ei vaikuta ei mutta mua häirittöö se
ja kun tuoteselostees lukoo jotta leimahruspiste 100 celsiusta niin ei kovin kyllä vakuuta
Ei siellä kampikammios niin kuuma pitäis olla, ja seoskin jäähdyttää kokoajan
PV-foorumin puolella oon monestikkin nähny että kemiallisella on huuhtelujen lähtöjä tasooteltu.
-SlowMotion-
Kai 70cc pytyllä voi pitää tuorevoitelun vielä? Vakiokaasari-ja putki niin kai se tuorevoitelu riittää?
Ja sehän ei haittaa mitään jos lisää tummanvihreän väristä öljyä punaisen päälle, kun tuorevoitelukopassa oli pohjalla vielä sitä. Kyselen tätä kaverini puolesta ja pyttyhän on Airsalin seitenkymppinen.
Anteeksi vähän epäselvästä tekstistä, mutta sen kai voi laittaa aamun piikkiin...
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
Voi pitää, tietty varmempi aina seosbensoilla, mutta pitäs kestää.
Öljyjä kyllä voi sekoittaa. Loota öljyt kannattaa kuitenkin olla samanlaista..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
KarsTa
TooByAas kirjoitti:KarsTa kirjoitti:ei vaikuta ei mutta mua häirittöö se
ja kun tuoteselostees lukoo jotta leimahruspiste 100 celsiusta niin ei kovin kyllä vakuuta
Ei siellä kampikammios niin kuuma pitäis olla, ja seoskin jäähdyttää kokoajan
PV-foorumin puolella oon monestikkin nähny että kemiallisella on huuhtelujen lähtöjä tasooteltu.
jaa, täähän oliki hyvät tiat, pitääki käyrä motonetis huamenna ostamas sitä
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
ppaska
- Pyörä:
- Ktm Exc 450
Kyllä se vissiin valurauta on ainaki gearpartsin mukaan.
5ampsa
Kestääkö vanhanmallin DTn kampuranlaakerit sporttiluokan 70ccllä?
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
Itse ainakin vaihtaisin. Riippuu toki paljolti siitä, kuinka paljon ajetut laakerit kyseessä.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
5ampsa
arsori kirjoitti:Itse ainakin vaihtaisin. Riippuu toki paljolti siitä, kuinka paljon ajetut laakerit kyseessä.
Kymppitonnin ajetut laakerit.
Järtsi
- Pyörä:
- No joku tommone ruoska...
Kestää ne, mutta tietysti varmistaakseen ainakin itse vaihtaisin. Kymppitonnin ajetut laakerit kestävät hyvin vielä tonneja, kunhan mopoa ole mitenkään paljoa raiskattu..
'' Agression may depend from driving with Derbi moped '' - Happy Derbi-owner
MopoFriikki
- Pyörä:
- Derbi senda r racer -3. Pappa tunturi -72. Suzuki pv -87
http://www.vsmotoparts.com/brands/derbi ... 50cc-derbi . Tommosta olisin ostamassa nyt vakiosylinterin tilalle kun siitä meni pinnoite sylkästä. Yks renkanen mäntä näyttäs olevan ja onko ilmeisesti 2 aukkonen pakokanava? Tuleekos tommosesta sitten jotenki enemmin tehova vai?
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Aikalailla vakiota vastaava.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
Oman käsityksen mukaan Airsalit eivät kauhiasti tuo lisätehoa, vaan ovat enemmänkin "varaosakäyttöön" korjatkaa viisaammat toki jos olen väärässä.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
MopoFriikki
- Pyörä:
- Derbi senda r racer -3. Pappa tunturi -72. Suzuki pv -87
oliskos mitään halpaa suunnilleen tuon hintaluokan "tehokkaampaa" sylinteriä olemassa?
Aleksi__
- Pyörä:
- Aprilia RS125 -07, Derbi DRD Edition -05
Kyllä vähän taitavampi viilaja airsalistakin tehoja saa, kaikki aukotukset vaan uusiksi
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista