Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gogge » 26.4.2012 19:34

http://www.motot.net/wiki/Minarellin_vi ... rformances
http://www.motot.net/wiki/Top_performances#Sylinterit

Kyllä siinä nicasili luulis pinnassa olevan, männällä ajanee 5-10tkm, öljystä, kuskista yms riippuen.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
TooByAas
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
14.2.2008 17:30
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut TooByAas » 26.4.2012 22:47

KarsTa kirjoitti:ei vaikuta ei mutta mua häirittöö se :D ja kun tuoteselostees lukoo jotta leimahruspiste 100 celsiusta niin ei kovin kyllä vakuuta :s

Ei siellä kampikammios niin kuuma pitäis olla, ja seoskin jäähdyttää kokoajan :D PV-foorumin puolella oon monestikkin nähny että kemiallisella on huuhtelujen lähtöjä tasooteltu.
Tsekkaa galleria!, Tsekkaa proju!
Fatbar raisereita myynnissä!
-SlowMotion-
Liittynyt:
22.4.2012 10:56
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut -SlowMotion- » 27.4.2012 8:39

Kai 70cc pytyllä voi pitää tuorevoitelun vielä? Vakiokaasari-ja putki niin kai se tuorevoitelu riittää?
Ja sehän ei haittaa mitään jos lisää tummanvihreän väristä öljyä punaisen päälle, kun tuorevoitelukopassa oli pohjalla vielä sitä. Kyselen tätä kaverini puolesta ja pyttyhän on Airsalin seitenkymppinen.

Anteeksi vähän epäselvästä tekstistä, mutta sen kai voi laittaa aamun piikkiin...
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gogge » 27.4.2012 8:57

Voi pitää, tietty varmempi aina seosbensoilla, mutta pitäs kestää.

Öljyjä kyllä voi sekoittaa. Loota öljyt kannattaa kuitenkin olla samanlaista..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 27.4.2012 9:01

TooByAas kirjoitti:
KarsTa kirjoitti:ei vaikuta ei mutta mua häirittöö se :D ja kun tuoteselostees lukoo jotta leimahruspiste 100 celsiusta niin ei kovin kyllä vakuuta :s

Ei siellä kampikammios niin kuuma pitäis olla, ja seoskin jäähdyttää kokoajan :D PV-foorumin puolella oon monestikkin nähny että kemiallisella on huuhtelujen lähtöjä tasooteltu.
jaa, täähän oliki hyvät tiat, pitääki käyrä motonetis huamenna ostamas sitä :)
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
ppaska
Pyörä:
Ktm Exc 450
Paikkakunta:
Parkano
Liittynyt:
20.9.2010 16:32
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut ppaska » 28.4.2012 1:51

Gogge kirjoitti:http://www.motot.net/wiki/Minarellin_virityssylinterit#Top_Performances
http://www.motot.net/wiki/Top_performances#Sylinterit

Kyllä siinä nicasili luulis pinnassa olevan, männällä ajanee 5-10tkm, öljystä, kuskista yms riippuen.


Kyllä se vissiin valurauta on ainaki gearpartsin mukaan.
Kotka
5ampsa
Liittynyt:
30.6.2009 21:20
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut 5ampsa » 3.5.2012 19:33

Kestääkö vanhanmallin DTn kampuranlaakerit sporttiluokan 70ccllä?
arsori
Pyörä:
KTM EXC300
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
19.1.2012 0:01
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut arsori » 3.5.2012 19:49

Itse ainakin vaihtaisin. Riippuu toki paljolti siitä, kuinka paljon ajetut laakerit kyseessä.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
5ampsa
Liittynyt:
30.6.2009 21:20
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut 5ampsa » 3.5.2012 19:52

arsori kirjoitti:Itse ainakin vaihtaisin. Riippuu toki paljolti siitä, kuinka paljon ajetut laakerit kyseessä.

Kymppitonnin ajetut laakerit.
Järtsi
Pyörä:
No joku tommone ruoska...
Liittynyt:
6.2.2012 21:11
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Järtsi » 3.5.2012 21:29

Kestää ne, mutta tietysti varmistaakseen ainakin itse vaihtaisin. Kymppitonnin ajetut laakerit kestävät hyvin vielä tonneja, kunhan mopoa ole mitenkään paljoa raiskattu..
'' Agression may depend from driving with Derbi moped '' - Happy Derbi-owner
MopoFriikki
Pyörä:
Derbi senda r racer -3. Pappa tunturi -72. Suzuki pv -87
Paikkakunta:
Pilkanmaa
Liittynyt:
1.3.2010 21:22
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut MopoFriikki » 4.5.2012 16:39

http://www.vsmotoparts.com/brands/derbi ... 50cc-derbi . Tommosta olisin ostamassa nyt vakiosylinterin tilalle kun siitä meni pinnoite sylkästä. Yks renkanen mäntä näyttäs olevan ja onko ilmeisesti 2 aukkonen pakokanava? Tuleekos tommosesta sitten jotenki enemmin tehova vai?
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 4.5.2012 16:43

Aikalailla vakiota vastaava.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
arsori
Pyörä:
KTM EXC300
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
19.1.2012 0:01
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut arsori » 4.5.2012 16:45

Oman käsityksen mukaan Airsalit eivät kauhiasti tuo lisätehoa, vaan ovat enemmänkin "varaosakäyttöön" korjatkaa viisaammat toki jos olen väärässä.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
MopoFriikki
Pyörä:
Derbi senda r racer -3. Pappa tunturi -72. Suzuki pv -87
Paikkakunta:
Pilkanmaa
Liittynyt:
1.3.2010 21:22
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut MopoFriikki » 4.5.2012 16:47

oliskos mitään halpaa suunnilleen tuon hintaluokan "tehokkaampaa" sylinteriä olemassa?
Aleksi__
Pyörä:
Aprilia RS125 -07, Derbi DRD Edition -05
Paikkakunta:
Säkylä
Liittynyt:
11.11.2010 20:00
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Aleksi__ » 4.5.2012 17:46

Kyllä vähän taitavampi viilaja airsalistakin tehoja saa, kaikki aukotukset vaan uusiksi :lol:

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista