vainohovi
- Liittynyt:
- 26.11.2012 0:28
Ongelmana seuraava: Roxiin vaihdettu kytkin ja vp jousi kummatkin +15%. teharina toimii leovince. Kaasarina dellorto bhbn 12mm ja 80mm pääsuutin. käynnistyy hyvin ja tyhjäkäynti kohdillaan. Kiihtyy mukavasti mutta kiihdytyksessä booaa, kaasu alas ja lähtee kiihdyttämään uudelleen niin booaa.. Välillä liikkeelle lähdössäkin booaa. Ryyppy puolessavälissä toimii moitteettomasti ja saa enemmän tehojakin. Missä vika? neulan sokka on tällähetkellä alimassa lovessa ja sitä kun olen koittanut ylemmissä lovissa booaus pahenee entisestään. Neuvoja..
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 15.8.2011 17:21
Liian pieni suutin. Se koko ei aina merkkaa millimetrejä, eli sano vaan suuttimen numero
. Suutinta varmaan ainaki 5-10 numeroa isommaksi sanoisin.
vainohovi
- Liittynyt:
- 26.11.2012 0:28
Juunish kirjoitti:Liian pieni suutin. Se koko ei aina merkkaa millimetrejä, eli sano vaan suuttimen numero
. Suutinta varmaan ainaki 5-10 numeroa isommaksi sanoisin.
Joo! Oho tossa oli ton suuttimen kans tullu joku ajatuskatkos kun kirjottanu tota.. Koitan tota 90 suutinta ja päivittelen tilannetta. Mites tuon neulan asento jos vaihdan pääsuuttimen?
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
Neula vaikuttaa lähinnä puolikaasun alueella, joten siihen tuskin tarvitsee koskea. Vinkkejä kaasarin säätöön löytyy myös
Tietopankista. Jatketaan
moposkootteripuolella, tämä on vaihdemopoille tarkoitettu alue.
Aosod
- Liittynyt:
- 13.8.2012 22:05
Käykä sulla vaino niin että ku vaihtaa vaihteen nii alkaa pätkimään ja ei kiihdy oikeestaan ollenkaa vaan ihan kun mopo tukehtuis meinaa itellä on tommone ongelma nyt ja kelasin että löytyskö joku jolla on sama ongelma : D
joltsu
- Pyörä:
- Peugeot Xps -08, Samurai cross 110cc, Yamaha Jog R -05.
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 31.7.2011 20:18
Aosod kirjoitti:Käykä sulla vaino niin että ku vaihtaa vaihteen nii alkaa pätkimään ja ei kiihdy oikeestaan ollenkaa vaan ihan kun mopo tukehtuis meinaa itellä on tommone ongelma nyt ja kelasin että löytyskö joku jolla on sama ongelma : D
Roksissa onkin vaihteet...
Jos kertois vähän mitä mopolle tehty, milloin vika tuli yms. niin auttais kummasti. Veikkaan huonoja kaasuttimen säätöjä, mutta paha sanoa nuilla tiedoilla.
Aosod
- Liittynyt:
- 13.8.2012 22:05
Löytyy edelliseltä sivulta mutku sivu vaihtuu nii nopeesti nii hävii sinne ja tosiaan en kaasarin säätöihin koskenut sillon kun rattaan vaan vaihdoin vaan yhtäkkiä tuli vaa toi vika.
Alluoskari
- Liittynyt:
- 28.6.2012 2:44
Koitan kysyä nyt vähän selvemmin kun viimeksi.
Apikka ei kestä kaasua vaan sammuu heti jos antaa kaasua. Jos antaa ryyppyä tyhjäkäynnillä niin kiekat kyllä nousee ilman mitään ongelmia. Kaasari on puhdistettu eikä ilmavuotoakaan löydy, bensaa tulee tankista hyvin. Hetki sit vaihdettu mäntä, pytty, tiivisteet, puola, tulppa, tulpanhattu ja puola. Mopohan on Aprilia rx 2005 eli vielä minarellin koneella. Voin laittaa videota myöhemmin.
Zuppox
- Pyörä:
- Peugeot Jet Force 06. EX Rieju Spike 09, EX Rieju MRT 11
- Paikkakunta:
- Aura
- Liittynyt:
- 25.4.2012 19:21
En keksi parempaa paikkaa kysyä eli, tulin äsken koulusta kotia. Tulin kurviin mihin kännyin normaalisti, vauhtia oli joku 25. Sitten kun olen kurvin keskellä vastaan tulee auto osittain minun kaistalla. Jouduin tekemään väistöliikkeen ja jouduin tien reunaan missä oli irtohiekkaa ja sitten lähtee perä irti. Lopputuloksena on se että pumput taisivat kääntyä t-paloissa? Eli kun rengas on liikkeessa suora niin tanko ja mittari eivät. Joten menikö t-palat solmuun vain kääntyivätkö pumput niissä?
Millainen homma sitten se pumppujen kääntö on?
Kun vähän urpo olen
mutta ymmärsin että t-palojen kuusiokolot auki ja sit vääntää ne suoraksi?
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Juurikin noin. T-palojen pultit löysytät, ja käännät keulan suoraksi. Sitten kuusiokolot takasin kiinni ja kovaa ajoa!
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Raebaum
- Pyörä:
- Orion RX50 '09, Kawasaki KX85
- Liittynyt:
- 21.2.2013 12:24
Alluoskari kirjoitti:Koitan kysyä nyt vähän selvemmin kun viimeksi.
Apikka ei kestä kaasua vaan sammuu heti jos antaa kaasua. Jos antaa ryyppyä tyhjäkäynnillä niin kiekat kyllä nousee ilman mitään ongelmia.
Koita isompaa/pienempää suutinta. Tai sitte kaasarissa jotai häikkää
Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.
Alluoskari
- Liittynyt:
- 28.6.2012 2:44
Suuttimen pitäis olla suunnilleen oikean kokoinen. 110 suurin kun on kuriton vakioputki tai arrowi. Kaasarin viosta en tiedä, miten sen oikee selvittäs?
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
Avaamalla ja puhdistamalla kaasarin.
Alluoskari
- Liittynyt:
- 28.6.2012 2:44
On avattu ja puhditettu eikä auttanut.
Sako600
- Liittynyt:
- 30.4.2012 12:02
Mikä on vikana kun kytkin ja etujarru kahva helisevät ajossa? Auttaako uusien kahvojen vaihto, vaikka en usko että itse kahvat olisivat kuluneet. Käytin kytkinkahvaa pois ja näin ettei ole mitään mahdollisuutta laittaa prikkaa väliin. Ainoa jos ne jouset mitä siinä valissa on niin ovat kuluneet. Saako niitä uusia jostain? Jos saa niin mistä?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista