Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

Petezyy
Pyörä:
KTM EXC
Liittynyt:
11.2.2012 12:44
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Petezyy » 10.5.2012 21:33

Tai Lopetan Nää Postaukset Tähän, Kun Tämä Foorumi On Näköjään aivan P********..
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gogge » 10.5.2012 21:35

Näinpä. Ja viriosiahan ei ole järkeä suomesta ostaa,, postikulut on kummiskin kohtuu pienet, ja suomesta tilatessa voi toimitus olla pidempikin, ellei kamaa ole varastossa.. yleensä ei ole. Ulkomailla/kansainvälisemmissä/isommissa yrityksissä kummiskin paljon suuremmat varastot yms, että kunhan rahat siirtyy yms niin lähtee samantien tulemaan. Ja tommoset isommat firmat.. hämminkiä niin harvoin, ettei kannata murehtia, suomalaisissa kaupoissa näitä ongelmia tuntuu enemmän syntyvän.

BTW, jos ei kritiikkiä ja neuvoja kestä, niin hemmetin hyvä idea! Ei sota yhtä miestä kaipaa--
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
miksuhh
Liittynyt:
13.7.2009 22:30
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut miksuhh » 10.5.2012 21:47

Kannattaa sun taitaa unohtaa noi viritysjutut kokonaan sitten, kun kerran ensin kysytään apuja ja neuvvoja, sittenkun niitä annetaan tuodaan eri näkemyksiä asiaan jätkä vetää hernet nenään ja yht äkkii onkin tulossa Airsalin 70cctä.

Osta se tehoputkisto ja laita isompaa suutinta, luulen et se on just se oikea valinta sinulle 8)
Koneremontteja (derbi, gilera, aprilia) , kysy
http://www.motot.net/talli/osat/id53967/
Petezyy
Pyörä:
KTM EXC
Liittynyt:
11.2.2012 12:44
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Petezyy » 10.5.2012 21:59

Niin tai Sä Ville 15v Lähet sen sun kuuraketti tehoputki derbis kanssa nyt siitä..Vinkkejä tulin tänne kyselemään, mutta te pienet pojat itkette useammasta postauksesta ja siitä kun ette itse tykkää jostakin sylinteristä vaan pitäs olla joku toinen. C`mon, Harrastushan tää vaan on, ei kannata ottaa liian vakavasti.. :lol:
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 10.5.2012 22:06

Emme itke, vaan yritämme noudattaa foorumin sääntöjä...

Ja vähän vaikeahan se on antaa vinkkejä, kun et edes osaa päättää minkä pytyn hankit.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Petezyy
Pyörä:
KTM EXC
Liittynyt:
11.2.2012 12:44
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Petezyy » 10.5.2012 22:07

Luehan Eka viesti mitä oon kirjottanu tosta projusta :lol:
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gogge » 10.5.2012 22:16

Naputtelin jo pitkän viestin, mutta aattelin skipata, varotus olis tullu kuitenkin.. Jätetääs ot tähän, jatkot yv.

Btw, se että vetoaa toisen henkilön kokemukseen, ja alkaa piikittelemään jostain iästä, tai viljelee sanaa jonne tmv, kertoo jotain kirjoittajasta. Kun et oikein tiedä mistä puhut, niin miksi puhut? Ja Tää Näyttää Aika Pirun Ärsyttävälle, ison alkukirjaimen käyttö opeteltiin jo ala-asteella :roll:
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Petezyy
Pyörä:
KTM EXC
Liittynyt:
11.2.2012 12:44
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Petezyy » 10.5.2012 22:19

Päivän naurut saa taas joku näitä sun viestejä lukiessa :lol:
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gogge » 10.5.2012 22:24

"Ootko kyllä varsin tyhmä jätkä jolle iskä ostanu -11 vuoden Betan kaupasta ja taidat olla aika kädetön sen kanssa kun et mäntää erota mittaristosta." Suosittelen nyt lopettamaan tähän paikkaan, toi menee jo säälittäväks.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Petezyy
Pyörä:
KTM EXC
Liittynyt:
11.2.2012 12:44
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Petezyy » 10.5.2012 22:41

Keksitkö ton omasta päästä ja miks oon Sun mielestä Juutalainen?
MopoFriikki
Pyörä:
Derbi senda r racer -3. Pappa tunturi -72. Suzuki pv -87
Paikkakunta:
Pilkanmaa
Liittynyt:
1.3.2010 21:22
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut MopoFriikki » 10.5.2012 22:42

jaaha.. missä vika. ny menee taas hermot! toi airsal kiertää ihan perkuleesteen vapaalla mutta ei pysy tyhjäkäynnillä ja mäkiin hyytyy.. mitään ylimääräisiä ääniä ei kuulu eikä minkäänmoista imuvuotoa ole. ja välit on 11/58 + suutin 60 -.-
kakkaaap
Liittynyt:
2.4.2011 20:27
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut kakkaaap » 10.5.2012 22:43

Onnee Petezyyy, Tajuutko Millasen Pellen Teet Itestäs? Kiitos vaan, kunnon naurut sain :D Ja ehkä kannattaa kuunnella muita, ku neuvoo kysyy ;)
Täysin homoseksuaalisesti käyttäytyviä eläimiä ovat vain kesytetyt pässit.
On olemassa epätoivoista pätemistä ja paskaa läppää, mä harrastan paskaa läppää
kossusukka Moderaattori
Pyörä:
Suzuki S1 -91, Aprilia RX -00, Yamaha PW80
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
13.10.2007 23:34
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut kossusukka » 10.5.2012 22:44

Ja varoituksia jaettu taaskin. Aina se keskustelun pitäminen järkevänä on yhtä vaikeaa... Jonninjoutava "ootsäjoku 15w xD"-ulostus loppuu tähän. Seuraavasta (asiattomasta) postista lomalle.
Kuvia tallielämästä | Suzuki PV Service Manual | Kokoelma moottoritekniikkaa | Mopoikä kokoikä, väliin mahtuu vain Alfa Romeoita
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gogge » 10.5.2012 22:50

MopoFriikki kirjoitti:jaaha.. missä vika. ny menee taas hermot! toi airsal kiertää ihan perkuleesteen vapaalla mutta ei pysy tyhjäkäynnillä ja mäkiin hyytyy.. mitään ylimääräisiä ääniä ei kuulu eikä minkäänmoista imuvuotoa ole. ja välit on 11/58 + suutin 60 -.-

Isompi suutin! Mikä kaasari? Jotain +110 kandee ainaki olla, ellei oo joku 14mm :D Pääsuutinhan toi oli?

Btw, pystyyks noita omia varotuksia kyylää jostain? Oon onnistunu pariin päivään vrm jokusen kerää nii vois olla kiva nähä.. Tai että varotuksista tulis joku ilmotus aina, pikku kehitys vinkki..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
MopoFriikki
Pyörä:
Derbi senda r racer -3. Pappa tunturi -72. Suzuki pv -87
Paikkakunta:
Pilkanmaa
Liittynyt:
1.3.2010 21:22
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut MopoFriikki » 10.5.2012 22:52

Gogge kirjoitti:
MopoFriikki kirjoitti:jaaha.. missä vika. ny menee taas hermot! toi airsal kiertää ihan perkuleesteen vapaalla mutta ei pysy tyhjäkäynnillä ja mäkiin hyytyy.. mitään ylimääräisiä ääniä ei kuulu eikä minkäänmoista imuvuotoa ole. ja välit on 11/58 + suutin 60 -.-

Isompi suutin! Mikä kaasari? Jotain +110 kandee ainaki olla, ellei oo joku 14mm :D Pääsuutinhan toi oli?

vakio 14mm kaasari ja 60 pääsuutin :D se toimi ainaki vakiosylinterin kanssa oikein mukavasti. mitähän suosittelet suuttimen kooksi?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista