Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut eQ123 » 10.5.2012 22:54

Mikähän lienee pytyn koko?
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gogge » 10.5.2012 22:57

Ei näin.. onneks tulit, toi ois leiponu kohta. Ostappa isompi kaasari ja imukaula, toi rajottaa tehoa jo kun ei tommosen läpi kauheesti ilmaa mee. Joku 19/21mm olisi hyvä. Suutinta en osaa tommoselle kaasarille oikeen heittää.. Mut nakkaaa joku 115 kiinni, nosta neulaa tarvittaessa, ja pyörittele tk ja seos ruuvia.

EDIT: Niin joo, ite unohin kokonaan, oletin vaan et perus 70cc airsal ja joku tehari.. Mut isompaa suutinta jokatapauksessa. Kerro pytyn koon lisäks myös mikä putki, ja jos vakio niin onko poistettu jtn kureja?
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
miksuhh
Liittynyt:
13.7.2009 22:30
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut miksuhh » 10.5.2012 22:59

Riippuu sylinteristä, onko ilmanputsaria vaihdettu jne.

Suosittelisin jotain 80-92 kokoista suutinta. :)
Koneremontteja (derbi, gilera, aprilia) , kysy
http://www.motot.net/talli/osat/id53967/
MopoFriikki
Pyörä:
Derbi senda r racer -3. Pappa tunturi -72. Suzuki pv -87
Paikkakunta:
Pilkanmaa
Liittynyt:
1.3.2010 21:22
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut MopoFriikki » 10.5.2012 23:00

pytty on siis 50cc airsali,14mm lortsu/60 pääsuutin,vakioputsari ja kuriton putki.
Viimeksi muokannut MopoFriikki päivämäärä 10.5.2012 23:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gogge » 10.5.2012 23:09

No voi perse.. Ihme kun ei ole. Mutta miksuhh sanoikin jo koot mistä hakea.. Bensalla on yllättäen vastuuta mopon jäähdyttämisessä, ja kun bensaa on liian vähän = käy laihalla, seurauksena on usein leipominen, syynä lämpöleikkaus. Ja tommosilla väleillä oisit saanu kulkemaan paljon paremmin kun oisit vaivautunut suutinta vähän vaihtamaan..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
MopoFriikki
Pyörä:
Derbi senda r racer -3. Pappa tunturi -72. Suzuki pv -87
Paikkakunta:
Pilkanmaa
Liittynyt:
1.3.2010 21:22
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut MopoFriikki » 10.5.2012 23:11

Gogge kirjoitti:No voi perse.. Ihme kun ei ole. Mutta miksuhh sanoikin jo koot mistä hakea.. Bensalla on yllättäen vastuuta mopon jäähdyttämisessä, ja kun bensaa on liian vähän = käy laihalla, seurauksena on usein leipominen, syynä lämpöleikkaus. Ja tommosilla väleillä oisit saanu kulkemaan paljon paremmin kun oisit vaivautunut suutinta vähän vaihtamaan..


kokeilin silloin suuttimia koolta 65,72,76 mitä suurempi suutin niin sitä enemmän röpötti eikä neulan/seosten säätö auttanut enkä sopivaa löytänyt.. ainoa millä tää vehje näytti toimivan ilman röpötystä oli 60 suutin.
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gogge » 10.5.2012 23:36

Nyt jos niitä suuttimia sitten tallissa on niin heti huomenna koulun(?) jälkeen vaihtamaan, ja säädöt kuntoon ;) Kannattaa samal putsaa ilmanputsari ja kaasarikin jos likainen..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 11.5.2012 23:05

miksuhh kirjoitti:Joko prooreissi rokkaa vai vielläkin pelkkää prooreissi huutelua? :lol:

http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo11885/ actio explosiva in bona societate ...
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Ihmemies12
Liittynyt:
21.8.2011 19:09
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Ihmemies12 » 12.5.2012 20:55

Mistä löytys 47,20-47,80mm mäntä metrakit handmadeen?, moottori on minarelli am6
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gogge » 12.5.2012 21:18

Moposportin kaikki metrakitin mäntien koot
EMC24 kaikki metrakitin mäntien koot

Kuten huomaat, kokohaarukkaasi sattuvat männät ovat joko 47,40mm tai 47,80mm..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Ihmemies12
Liittynyt:
21.8.2011 19:09
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Ihmemies12 » 12.5.2012 21:36

Gogge kirjoitti:Moposportin kaikki metrakitin mäntien koot
EMC24 kaikki metrakitin mäntien koot

Kuten huomaat, kokohaarukkaasi sattuvat männät ovat joko 47,40mm tai 47,80mm..



Nuo taitaa olla skoottereiden mäntiä? ku männäntappi 10mm
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gogge » 12.5.2012 21:49

Noissa emc männissä ainakin eroteltu tarkemmin mopomallit, ja luulisi moposportin mäntien samoja olevan, kun hintakin aika similaarinen..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
MopoFriikki
Pyörä:
Derbi senda r racer -3. Pappa tunturi -72. Suzuki pv -87
Paikkakunta:
Pilkanmaa
Liittynyt:
1.3.2010 21:22
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut MopoFriikki » 13.5.2012 16:39

no eihän tää nyt voi olla totta että tää airsali 50cc on tehottomampi mun mielestä kuin vakiosylkkä... hmm.. tää ei vaan jaksa mennä enää niin hyvin! apuaaaaa!!
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gogge » 13.5.2012 16:51

Säädöt? Ja eise airsali mikään kovin kummonen oo, oisit ostanu paremman jos haluut enemmän tehoja 50cc.. taikka sitten laske squishia, viilaa yms niin voisit saada vähän enempi tehoa..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
vilix
Pyörä:
derbi senda
Paikkakunta:
Reisjärvi
Liittynyt:
28.2.2005 21:34
Sylinteri derbiin.

ViestiKirjoittanut vilix » 15.5.2012 22:15

elikkä kysyisin semmosta että vaatiko tuo mvt 90cc sylinteri myös 12x16x16 kiertokangen? ku derbin yleisinhän on 12x15x15..

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista