Toihan vastaa Airsalia? Ainakin kaasuttimen koosta päätellen pitäis olla perus sport luokan pytty, jolle en ainakaan ite laittais PR putkea. Suosittelen lukemaan tietopankin aiheen virityssylintereistä, niin tiedät minkälaisia eri sylinterit on luonteeltaan ja millä kierrosalueella teho tulee ulos.
Esim mietitään, että vakiosylinterin tehoalue on vaikka 5-8k rpm (mutulla heitän), niin ei toi PR sovi sille mitenkään, kun sen tehoalue 8-14k rpm
joo mutta tuolla sivulla suositellaan vaan noita perkeleen yläkiertoisia putkia tuolle sylinterille, tuo ei ihan taida olla samanlainen kuin airsal, eikai ne turhaan suosittele paskoja putkia tuolle sylinterille.
motot netissä ei ole mitään tietoa tuosta sylinteristä, mutta luulisin että tehot tuossa on korkealla, eikä haittaa se että tehot tuossa sylinterissä olisi vaikkapa 8000-13500, koska parempihan tuo silti on kuin vakiosylinteri.
E: sivulla on että midrace luokan virisetti, voihan tuohon isompaa kaasariakin heittää jos on tarvetta.
Vähän vaikee tuon videon perusteella sanoa, mulla oli ainakin E-Nox hyvillä villoilla tosi hiljanen tehariksi. Siihen kun pystyy vaihtamaan villat ihan parissa minuutissa, toisin kuin Turbokitin änkkään. Tuo MRT kuulostaa mun mielestä aika hyvältä turbokitin änkällä jos nuo äänet on hiljaisemmat mitä video antaa ymmärtää.
On tuo hiljasempi, tai ainakin pehmeempi ääni mitä vakioänkällä . Vois melkeen harkita e-noxin ostamista Ei mistään sais halvemmalla. Tossa halvin minkä oon löytäny: http://www.vsmotoparts.com/all-scooter- ... eju-mrt-50 Käytettynä kun ei tahdo löytyä koska putki menee "väärältä" puolelta. Rajotin pitäis kyllä porata huitsin helvettiin ja laittaa nappirajotin :3. Kuulostaa iha hirveeltä toi tehari+rajotin yhdistelmä: http://www.youtube.com/watch?v=L433iq5FmAw Onko siinä vakiovillat hyvät vai pitääkö vaihtaa samantien?
Tosiaan "väärältä puolelta" tulevaa e-noxia on käytettynä tosi huonosti myytävänä. 189€ maksoin omastani Kataforilla, se meni kylläkin Derbiin eli vasemmalta puolelta tuleva putkilo oli kyseessä. Vakiovillat on hyvät, tosin itellä oli 10tkm jälkeen aika pahassa kunnossa. Silti ei tuntunu, että äänet olis voimistunu yhtään. Mun mielestä paras putki vakiopytylle ihan normi räppäilyyn. Katoppas sitten tarkkaan että ostatko Acero vai SS mallin. SS on rosteria (parikymppiä suomes kalliimpi kuin Acero) elikkäs se ei ruostu, Acero menee parissa kuukaudessa aika hirveen näköseksi ja joutuu maalaamaan mustaksi. Mun galleriasta voi katella miten nätiksi sen saa kiillottamalla, mulla on siis SS-malli
E: Tuossa Vsmotopartsin sivulla lukikin näköjään "Stainless steel" eli tuo on ruostumatonta terästä eli SS-malli.
olen ostamassa malossi mhr 80cc pyttyä, ja mietin että jaksaako sähköstartti jyskyttää tulille tuommoisen pytyn? puristussuhde tuossa pytyssä on 15.8:1 . vakiopytyssä se on 11.5 : 1 joten miten iso ero noissa puristuksissa on?
no miten helvetissä tuo on tullut tonne??? olin yamaha tzr 50 keskustelussa ja mietin että mihin se viesti meni(sivu palautti yamaha tzr 50 topickkiin viestin lähettämisen jälkeen)
Kertokaas nyt joku että mitä eroa on noissa leovincen v6 ja x-fight putkissa. Siis onko kuinka erilaiset tehoalueet, äänet, ulkonäkö jne. Pitäis niistä toista varmaan alkaa sovitella tuohon cpi sm:ään.
Taitaapi olla vaan uudelleen muotoiltu v6. Sitä kun ei ilmeisesti enää valmistetakkaan.
Leovincen sivuilta löytää muuten dyno ja kiihtyvyyskäyrät. Ilmeisesti kuristettuna kuitenkin, vaikka nopeudet kiihtyvyyskäyrässä nouseekin lähemmäs kuuttakymppiä ja vakion tehotkin on korkeemmat ainakin näihin vänhempiin verraten. Mutta kierrokset tyssää kaheksaan tonniin.
Vertailussa vakio antaa pienemmän huipputehon, mutta silti vie kiihdytyksessä.
Oikeudet kirjoitus- ja asiavirheisiin pidetään. Mitään sanomaani ei tule eikä voi käyttää minua vastaan. En vastaa viestin sisällön aiheuttamista fyysisistä tai henkisistä vaivoista - Putkea väsäämässä?