Sori tuplapostailu, mutta liittyy jo eri aiheeseen

Kävi nyt koulumatkalla taas näin.
Kylmänä käynnistyy hyvin ja käy hyvin. Tyhjäkäynti ja ajaminen onnistuu hyvin.
Kun moottori lämpenee, alkaa ongelmat. Ensin alkaa ajoittainen hyytyminen. Varovaisella pintakaasulla pystyy ajamaan, mutta hyytyy melko usein. Tässä vaiheessa myös ei ole tyhjäkäyntiä ollenkaan, eli jos ei anna kaasua mopo sammuu. Käynnistyy kuitenkin vielä pok.
Kun moottori on oikeassa ajolämpötilassa, hyytyminen tulee sietämättömäksi. Hyytyilee n. 50m välein. Sitten annan olla hetken tyhjäkäynnillä ja taas voi ajaa 50m ennenkuin hyytyy uudestaan. Kierrokset myös leijailee ihan helvetisti, välillä laskee lähes nollille, mutta sitten taas nousee yhtäkkiä korkealle..
Nyt kotipihassa tuli vielä uusi ongelma. Sain tuohon parkkiin ja aloin tutkailemaan. Bensaletku oli ainakin hieman vääntyneessä asennossa, bensa ei ole siis päässyt virtaamaan täysin vapaasti. MUTTA. Koitin käynnistää. Käynnistyi kaksi kertaa, mutta joutui pitämään kaasun pohjassa, että pysyi edes tyhjäkäynnillä. Röpötti ihan älyttömästi. Kaksi kertaa onnistuin tekemään tämän ja sitten vain lupaili käyntiinlähtöä, mutta ei lähtenyt.
Laitan sen videon, kun löydän gopron.
Kaasari 16mm Dell'orto PHBN.
Virit: kuriton putki, Malossin koteloitu vapaavirtausputsari.
Säädöt:
Neula, sokka toiseksi alimmassa urassa.
Suutin 95
TK-suutin, ei tietoa.
Tarkistan nämä samalla kun otan videon

edittiä. Video latauksessa, kertokaas nopeasti mitä pitää tehdä että kerkeän moposporttiin. Ainakin pienempi suutin täytynee hakea. Näette videosta sitten....