Kolmetoista
- Pyörä:
- Nelipyöräinen
Hong Kongissa ainakin oli.
Tuomi_
- Pyörä:
- lähti kokkolaan
Tuo Scatterin tussi on todella hyvä, toissakesänä omien renkaiden merkinnät värittelin tuolla, eikä ole vieläkään haalistunut yhtään.
Got SPL?
2KIT
- Pyörä:
- Ei tällä hetkellä
Nyt vaihtuu mopo tiuhaan! Joo elikkä Detsiä ei löydy enään ja X-Racenkin kunnostin nopeasti ja myin pilkkahintaan sukulaiselle. Eli kevät on tulossa ja meikällä ei mopoa?
Ch Racing olis unelmissa ja yks sopiva projekti ois mahdollista hommata.
Tekniikan osalta oon jo kaiken päättäny jos Ch:n saan mutta taaskaan en keksi paljon mitään miten tuota tuunaisi. Heittäkääs nyt jotain villejä ehdotuksia ja virtuaalituunauksenkin saa joku tehdä, auttais aika paljon tässä hommassa. Budjetti on sellainen että vähän kalliimpiakin juttuja vois toteutella..
Auttakaas vähän! taas
Läbä
- Pyörä:
- EX!! Peugeot Xp Street Evo 3 08/ Cagiva Mito 03 Fighter Proju
Hutastu ja tehty hussen aihioon mutta jos tollasen teet nii ois kyl nätti!
2KIT
- Pyörä:
- Ei tällä hetkellä
HOLY SHIT
Toi olis komea!
Osaisko joku muokata tohon tupla-änkät? Joo kuulostaa ehkä säälittävältä tuplat mopossa mut mun mielestä hienot ja Ch tulis kulkeen yli satasta...
Zer0n9e5
- Pyörä:
- DRD Pro
Moi
Olisin ostamassa Yamaha DT:n ja tekisi mieli vähän laitella sitä. Näyttäiskö tällainen tyhmältä? Onko mitään minkä te tekisitte toisella tavalla?
Joo varjostukset kusevat paikoittain, kun en ole kauaa vielä tehnyt näitä virtuaalituunauksia, vaikka Gimpillä olenkin kuluttanut aikaani
Niin, olisko palautetta?
Laittakaa YV:tä jos on tarvetta lisävalolle!
Läbä
- Pyörä:
- EX!! Peugeot Xp Street Evo 3 08/ Cagiva Mito 03 Fighter Proju
2KIT kirjoitti:HOLY SHIT
Toi olis komea!
Osaisko joku muokata tohon tupla-änkät? Joo kuulostaa ehkä säälittävältä tuplat mopossa mut mun mielestä hienot ja Ch tulis kulkeen yli satasta...
Kiitos
Ite kyl pistäisin varmaa jonku shortyn (esim. tecnigasin änkästä shorty. Jollaki detsi tyypillä (suolakurkkujooseppi?)oli semmonen ja älyttömän hieno) tulis vähä kevarimaisemmat ja kisasemmat äänet ja siinä vois kans käyttää päällysteenä tota
keltamustaa väriä.
teemu96
- Pyörä:
- Cagiva Mito -07 & -05
Zer0n9e5 kirjoitti:Moi
Olisin ostamassa Yamaha DT:n ja tekisi mieli vähän laitella sitä. Näyttäiskö tällainen tyhmältä? Onko mitään minkä te tekisitte toisella tavalla?
Joku komeampi änkkä ja lokari ja jarrusatulat siniseks ja sitte jarrulevyjen keskustat mustaks ni ois jo tosi nätti! Ja sininen runkokii vois olla jees ku toi musta on jo tosi yleine, mutt sit vois kyllä olla jo liikaa sinistä, emt
Zer0n9e5
- Pyörä:
- DRD Pro
Joo, Gianellin Carbon-änkkää ajattelin tähän nyt hommata. Tosiaan tuli nyt sitten DT ostettua pari päivää sitten
Pakko oli palata Detsiin kun joskus jo tällainen oli.
Laittakaa YV:tä jos on tarvetta lisävalolle!
Tuomi_
- Pyörä:
- lähti kokkolaan
Kellään kokemuksia
tästä tuotteesta?
Got SPL?
Euronjuusto3
- Pyörä:
- Cagiva Mito 04', Aprilia SX50 11', Suzuki PV 60cc
Täytyypä taas täältä kysellä, tällä kertaa aiheena PV
Eli, runko menossa maalaukseen ensi viikolla. Väriksi olen ajatellu joko vaaleamman vihreä TAI keltainen. Kysymys kuuluu kumpi näyttää motottilaisten mielestä paremmalta
Tankki tulee mustaksi ja samoin magneetonkoppa. Vanteet maalattaisiin tod.näk. samalla värillä kuin runko.
Mopojonne2007-2012
kawan vihreä runko ? isseen työmaalla on ainakin justihin kawan vihreää pulveria aika komia väri mielestäni.
SEINÄJOEN MOPO/PIIKKIMIITIT
TÄÄLLÄ
bakius
mitäs mieltä otte noista tnt osista esim magnetonkopasta pysyykö se maali siinä hyvin?
Kumpaa ehdotatte musta punaiseen drdeehen carboniset kagneto öljypumppu ja vaihde ja jarru polkimet yms, vai punaiset?
Turze
- Pyörä:
- Derbi X-Race Sm 50 2007 & Kawasaki Kx 85 2004
Ei TNT-osia... Maalaa mieluummin itse punaiseksi tai mustaksi:
bakius
näin oon itekki aatellu ja samalla periaatteela oon aina ollu mutta eikös nuo fortten osat oo ihan hyviä sillä itellä ainaki kestäny hyvi? löytyykö mistää mittää muuta jaruu poljinta ku tnt hakuses olis carbon tai punane
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista