Kiitokset kattavasta vastauksesta. Riejun vakioputki on siitä hieno tekele, että se vääntää alakierroksilta rajottimelle melko tasaisesti (vaatii jo todella jyrkän mäen, että tarvitsee pykälää alaspäin), tehot sitä vastoin ei ole kummoiset.
Ja kun kumminkin saan tuon vincen kohtuuhintaan niin ei se suuri sijoitus ole , välit olisi tarkoitus laittaa 12/62, joilla menee vakioputkella sen 65 rajotinta raiskaamalla, vakiovälit siis 11/62.
Eihän tossa vakioputkella ajossa muuten mitään vikaa ole, mutta on pakko valita kahden välillä, eli kiihtyvyys tai sopiva huippunopeus. Teharilla pitäisi ainakin teoriassa saada molemmat, vaikka täyttä hyötyä rajoitetulla boksilla saavutetakkaan.
Vakioputkella kiihtyvyys putoaa melko onnettomaksi jo 13/62, tosin 14/62 väleilläkin tuli ajeltua hetken verran, olihan se 75 vauhti hienoa vaikkei mihinkään kiihtynytkään
Rajoittimen räpätystä on kuunneltu jo kohta pari vuotta, että kyllä siihen tottuu.
Kuten aiemmin tuli mainittua, niin lähinnä se parempi kiihtyvyys hakusessa, toisaalta eihän sitä tiedä vaikka hankkisi poratun boksin jos löytäisi halvalla, omaa en ala porailemaan, koska haluan pitää tallessa yhden rajoitetun ihan vaan kilpien menetyksen tms. varalta
ps. metran omistin jo yhdessä vaiheessa, mutta myin pois kun ei millään modauksella saanut omaan mopoon sopimaan, ehkä ihan hyvä näin kun eikös metra vastaa hyvin pitkälti vakioputkea, ainakin piikki on melko laimea. Leovince olisi siis tulossa.