Kakkutukka
- Pyörä:
- Kawasaki zzr 600
- Liittynyt:
- 15.7.2011 20:31
Kattosin ni siellä on se vakio, siitä on kyllä pari viikkoo aikaa enkä muista tähän hätää numeroo olleskaan. Vaikuttaako tuo tk suutin sit noilla alemmilla kierroksilla edes pientä vertaa? Tosin lainaten tietopankkia
Tietopankki - 2t Kaasuttimen säätö kirjoitti:1/8 (tyhjäkäynti): tyhjäkäyntisuutin, seosruuvi, kaasuluistin leikkaus
1/8-1/4: tyhjäkäyntisuutin, seosruuvi, neulasuutin, kuinka korkealla neula on
Mutta... tässä lienee sit vaihdettava _pienempää_ tk-suutinta. Jotain 10 kokoo varmaan alkuun?
Kaasari on kuin eukko, yksi sisäänmeno, yksi ulostulo ja kolo jossa luisti lirputtaa edestakas, toimintaa ei kukaan ymmärrä ja kaikki ajattelee vaan yhtä asiaaLyhyempiä koiranluita! Jos ei ole varastossa niin tilauksesta lisää!
Tyramies
- Pyörä:
- BomberFudet<3 & Jincheng Knight
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 12.8.2008 0:36
jaahas täällä on tällänenkin topicci
noh kirjoitinpa kysymykseni tuonne stickyyn kysymyksiin, laitanpa seuraavan kerran tänne
Tarvitsetko apua mopon kanssa? Osa-asennukset, vikadiagnostiikka ja tuning onnistuu meillä helposti!
http://www.tomppa.fi <--- moposivut <---- mopohommia yli 6 vuoden kokemuksella.
jawa123
- Liittynyt:
- 25.4.2011 21:00
voi rieju minkä teki, tänää olin ajelemassa ihan normaalisti ja yhtäkkiä alko pikkasen pätkimää, no ajattelin tietenki että tulppa menossa ja sattu olemaa uus mukana ni tottakai vaihoin sen, ei mitään vaikutusta. myöhemmin pätkiminen alko vaan pahenemaan ja aina samaan aikaan kun pätkiminen alkaa, myös nopeusmittari sekoaa ihan täysin (heittelee esim 30-113-166-81 jne.) vaikka mulla ei ole edes mittarinpyörittäjä kiinni
(pitäis siis näyttää koko ajan 0) selvästi siis sähköissä jotain häikkää. elikkä oisko jollain jotain ideaa mikä vois olla vikana? voisko mahollisesti vaan joku johto ottaa maihin? Malli vielä tarkemmin rieju mrx power up -09, viriä kuriton putki ja tietysti suutin vaihdettu sopivaan.
riksu26
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 10.7.2012 21:56
Tai sitten se on vaan cdi..
jawa123
- Liittynyt:
- 25.4.2011 21:00
Mitenkäs cdi selittää nopeusmittarin sekoilun? Varsinkaan kun se tosiaan sekoilee vaan silloin kun pätkimistä ilmenee.
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 15.8.2011 17:21
Tk-suutinhan vaikuttaa oikeasti koko kierrosalueen läpi. Se on todettu tuolla crossipuolella. Vakiohan näissä detseissä on muistaakseni 42. Itellä on 35 ja sillä toimii tosi hyvin. Koita vaikka samalla. Sitte jossei sillä ala toimimaan niin laihempaa neulaa koittamaan.
riksu26
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 10.7.2012 21:56
jawa123 kirjoitti:Mitenkäs cdi selittää nopeusmittarin sekoilun? Varsinkaan kun se tosiaan sekoilee vaan silloin kun pätkimistä ilmenee.
Eikun tuohon pätkimiseen liittyen.
jawa123
- Liittynyt:
- 25.4.2011 21:00
Niin voihan se olla mutta ihmettelen vaan että miten mittarin sekoilu ja pätkiminen molemmat alkaa ja loppuu aina tasan samalla hetkellä, että mietin vaa että mikä vaikuttais niihin molempii.
Kakkutukka
- Pyörä:
- Kawasaki zzr 600
- Liittynyt:
- 15.7.2011 20:31
Juunish kirjoitti:Tk-suutinhan vaikuttaa oikeasti koko kierrosalueen läpi. Se on todettu tuolla crossipuolella. Vakiohan näissä detseissä on muistaakseni 42. Itellä on 35 ja sillä toimii tosi hyvin. Koita vaikka samalla. Sitte jossei sillä ala toimimaan niin laihempaa neulaa koittamaan.
Orait! Kahoin ite ni se oli ulla 45 ;D Noh, ens viikolla suutin kouraa ja koittaa toimiiko paremmin!
Kaasari on kuin eukko, yksi sisäänmeno, yksi ulostulo ja kolo jossa luisti lirputtaa edestakas, toimintaa ei kukaan ymmärrä ja kaikki ajattelee vaan yhtä asiaaLyhyempiä koiranluita! Jos ei ole varastossa niin tilauksesta lisää!
Sähköpostiosoite
- Liittynyt:
- 24.3.2013 1:08
Tuossa ku lähin ajeleen kaverille tonne vähä pitemmälle (20km) nii manki meni 45 ja sitte nyt ku tulin takas nii meni 30?
Siinä menomatkal tunsi et se veto jotenki katoo
Ja sit tulomatkal kans kuulu niinku joku ois hinkannu johonki muoviseen? Esim. rengas hinkkaa lokariin tai ketjut siihe ketjusuojaan, katoin nii ei kyl rengas voinu osuu lokariin
Kaasu pohjassa kummatkin nopeudet, vähän niinku nyki tuossa 30 vauhdissa. Täysin vakio mopo
e: oikeastaan ku aattelee niin rupes erilailla käymään tankilla käynnin jälkeen, tankkasin 98 niinkuin pitääkin(?)
ee: voisko syynä olla huonot öljyt? ne ainakin tarkistan huomenna
Derbi DrD R/SM
eddiedo
- Pyörä:
- Aprilia RS125, Hyosung Comet 125
- Liittynyt:
- 3.6.2013 21:36
luulin että toi mun x-limitti leikkas ku löi alamäessä takarenkaan lukkoon ja kiksi ei enää liikkunut. otin sitte pytyn irti ja kattelin, mutta sehä oli ihan hyvässä kunnossa niinku mäntäkin. siinä sitte ihmettelin ku ei mäntä vieläkään liikkunut vaan se oli jumissa alhaalla. otin kytkinkopan irti ja kone pyöri taas. ihmettelin tottakai että mitäs vittua. laitoin kytkinkopan takas kii ja kone pyöri kierroksen ennenku mäntä taas jäi jumiin sinne alas. elikkä nyt ihmettelen vaan että miksi vitussa tää ny tällee? Viriä pyörässähän on 85cc top performance, giannelli, kaasari, vahvistettu alakerta jne...
jawa123
- Liittynyt:
- 25.4.2011 21:00
Mites kampura? Tai oisko joku laakeri leiponu?
eddiedo
- Pyörä:
- Aprilia RS125, Hyosung Comet 125
- Liittynyt:
- 3.6.2013 21:36
noku en tiiä... eli lohkot auki ja eiku tarkastelemaan. voihan vittu sentään.
Raebaum
- Pyörä:
- Orion RX50 '09, Kawasaki KX85
- Liittynyt:
- 21.2.2013 12:24
eddiedo kirjoitti:noku en tiiä... eli lohkot auki ja eiku tarkastelemaan. voihan vittu sentään.
Vie huoltoon jos vituttaa
ja maksa muutama satku siitä lystistä
Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.
eddiedo
- Pyörä:
- Aprilia RS125, Hyosung Comet 125
- Liittynyt:
- 3.6.2013 21:36
tottakai vituttaa jos on hienot kelit ja ei pääse ajelemaan. kait se on ihan normaalia? vitut mä mihinkään huoltoon vie
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista