johnnyw
- Liittynyt:
- 19.3.2016 7:55
Tostakin voi olla montaa mieltä. Kaverin 50cc airsal sisäänajettiin just tolla tyylillä että pari kertaa käytettin lämpöseksi ja annettiin aina jäähtyä välissä, no rupesi heti huudattelemaan parinkymmenen kilsan jälkee ni junttasi kiinni vaikka kävi todella rikkaalla
Kyl jotain näitä perus sportti sylkkiä ajelisin ekat 100km vähän rauhallisemmin ni männän elinikä on sit huomattavasti pidempi. Highend pyttyjä nyt ei hirveästi tarvi sisäänajella kun mäntä ei niissä kuitenkaan kauaa kestä.
Viimeksi muokannut johnnyw päivämäärä 26.7.2017 18:51, muokattu yhteensä 2 kertaa
420
- Pyörä:
- Gilera SMT 2010 | -07 Ankka
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 9.5.2015 1:14
Kiitoksia! Sit ois viel sellanen pieni kyssäri, et voiko ajella sisäänajot hebon alakauttasella rännillä?
Gilera SMT[73cc Räkäsali leveemmällä pakoaukolla, Giannelli, 21mm PHBG Lortto, Malossi VL15 Läppärunko, Avarrettu imukaula, 13-52 Välit]
johnnyw
- Liittynyt:
- 19.3.2016 7:55
Hyvin voi ajella tehari kiinni, ajelee vaan pari ekaa tankillista rauhallisemmin. En tarkota mitään mateluvauhtia vaan vaihtelevat kierrokset ja välttää ihan huippukierroksia.
420
- Pyörä:
- Gilera SMT 2010 | -07 Ankka
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 9.5.2015 1:14
Noni, nyt vaan odottelemaan että ups tuo pytyn ovelle. Kiitoksia!
Gilera SMT[73cc Räkäsali leveemmällä pakoaukolla, Giannelli, 21mm PHBG Lortto, Malossi VL15 Läppärunko, Avarrettu imukaula, 13-52 Välit]
johnnyw
- Liittynyt:
- 19.3.2016 7:55
Mitkähän on ns optimilämmöt näillä rabasan alumiinisylintereillä? Eilen sain vihdoin asennettua tohon 80cc malossin sylinterinkanteen lämpöanturin koson mittarille ja aika ihmeellisen viileänä tuntuu käyvän. 10km lenkin ajelin eilen ja nesteen lämmöt ei nousseet ajossa yli 57 asteen missään vaiheessa vaikka ulkona kuitenkn 22c. paikallaan ajon jälkeen toki lämmöt nousi 65c kun ei ollut ilmavirtaa syylärin läpi.
.Juho
- Pyörä:
- Suzuki TS250R '97
- Liittynyt:
- 1.3.2013 12:50
50-55C.
Yleensä ne lämmöt ei juurikaan yli 60C nouse ilman termostaattia kun koneen kierrokset ei ole jatkuvasti yli 13,000rpm.
Toki kaasarin säädöt ja sytkä vaikuttaa oman osuutensa..
Vasta kun kone kiertää yli 14,000rpm ja kiihdytellään paljon pienistä nopeuksista, niin sitten alkaa lämmöt nousemaan yli 65-70C.
Eli hyvin riittoisa jäähdytyskapasiteetti näissä mopoissa kuitenkin.
Onko siinä malossin pytyssä suuremmat jäähdytyskanavat pakoaukon ympärillä, mitä derbin orkkispytyssä?
(Eli kun katsoo alatiivistepinnan puolelta niitä pakokanavan vieressä olevia vesikanavia)
johnnyw
- Liittynyt:
- 19.3.2016 7:55
Aika samankokoiset ne aukot on kun 50cc sylkässä, mutta itse vesitila on luonnollisesti jopa paljon pienempi kun vakio sylinterissä kun sylinteriputki on paljon isompi.
epaa003
- Liittynyt:
- 20.7.2017 11:05
Moro, tietääkö kukaan millainen tämä 70cc Big Bore sylinteri on? Onko laadukas, tehokas, tarviiko vahvistetun alakerran yms. Olen sellaista ostamassa niin ajattelin kysästä kannattaako?Mopo siis peugeot xps 07 AM6 Kiitos etukäteen!
Tällänenjäbä
- Pyörä:
- Aprilli pila RX 50 -13
- Liittynyt:
- 14.8.2016 21:56
Olis hyvä tietää mitä sylinteriä tarkotat
epaa003
- Liittynyt:
- 20.7.2017 11:05
Ihan Big Bore merkkinen, tai nii siin ainaki sanotaan.. Itekki tiiä jonku verra näist muist sylkyist mut toi on aika tuntematon
Julmero99
- Liittynyt:
- 12.9.2015 0:10
Ite jättäsin kauppaan jos ei oo kunnollista merkkiä.. luultavasti joku airsali luotettavampi
Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla
patte027
- Liittynyt:
- 10.5.2016 22:19
Mitähän kauan kestäs toi vakio kampura tuollaista metrakitin sp3 70cc?
Am6 kyseessä eikä tunnu ainakaan välystä.
Detsoni95
- Liittynyt:
- 20.3.2017 9:05
Toimiskohan toi ebays 90cc oikeesti 75cc niin 16millisel kaasaril ja vahvistetulla alakerralla sekä kytkimellä?
Malagutisti
- Pyörä:
- IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
- Paikkakunta:
- Kurikka
- Liittynyt:
- 11.10.2007 16:23
sitkuura
- Liittynyt:
- 1.7.2012 10:54
420 kirjoitti:Alkaa olemaan mopoikä kohta ohi ja pitäis saada derbi syksyn viimeisille ajoille, joten tuli tilattua tälläinen pytty:
Http://www.ebay.es/itm/351581524249. Onko muilla kokemuksia tästä samaisesta pytystä ja onko toiminut ongelmitta? Pinnoitettua alumiiniahan tuo on, joten luulis kestävän vähän pidempää, kuin samassa hintaluokassa seikkailevat suomesta saatavat tnt/narakun ihmeet...? Ja sisäänajosta vielä, että alupyttyjä ei tarvii ajaa sisään samalla tavalla, mitä valurautasia?
Onko minkälaisella pakopuolella tuo pytty? kuva ois kiva
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista