Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Ei käy Minarellin ja Rabasan.
Heitä prikat jousten alle.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
Voipi auttaa myös ihan vaan uudet morinin jouset. Jos ne on jo kulahtanut
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Noo minä en huomannu oikeestaa mitää vakiopytyllä vanhoihin ja uusiin verrattuna, kytkin alko jossain välissä luistamaan kuitenki ku ajeli metran putkella
Seiskakympin kanssa laitoin ne kolme derbin levyä ja yhen vakion keskelle, sekä jousialuslevyt kytkinjousten alle niin oli hyvin pitoja kytkimellä, pysty pommittaa kolmosella huoleti
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Miiksuu
- Liittynyt:
- 25.5.2010 19:12
Mistähän mahtaa johtua, että vaihteisto on varsinkin kylmänä todella jäykän tuntunen, eli pitää vähän kovemmin polkea vaihdepoljinta, jotta vaihde menee silmään? Auttaisikohan öljyjen vaihto tähän ongelmaan? Ja minkälaista öljyä tähän kannattaisi pistää?
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
Johtuu yksinkertaisesti siitä että kylmemmässä öljy on jäykempää. Laadukkaan öljyn jolla on hyvä kylmäviskositeetti (vissiin se W-arvo pitää olla sitä tai tätä, en oikein tiedä öljyistä) käyttäminen auttaa.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Miiksuu
- Liittynyt:
- 25.5.2010 19:12
Okei kiitos, jatkankin tästä tuolla vaihteistoöljy-topicissa.
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Täyssynteettinen öljy kannattaa olla talvisin lootassa, seon notkeampaa.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
riejumoto12
- Liittynyt:
- 12.2.2012 23:24
millä kampiakselin lohkot saa irti toisistaa? yks tapa olis varmaa vetää prässil mut en omista. olisko jotai muuta helppoo keinoo?
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
Koputtele akselien päihin samalla ku pidät lohkoa ilmassa. Tai sitten ruuvimeisselia lohkojen väliin. Kyllä ne siitä irtoaa kun kärsivällisesti aukoo!
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Ruuvarilla siitä kiinnityskohdista joista kone laitetaan kiinni runkoon. Sitten kun väli kasvaa niin lenkkiavaimilla vänkää.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
riejumoto12
- Liittynyt:
- 12.2.2012 23:24
minä nyt tarkotin kyllä sitä että miten sen kiertokangen tapin saisi helposti kampiakselista irti:D (oli vähän huonosti sanottu) yks keino olis vetää prässillä se mutta en omista ja enkä jaksaisi ammattilaiselle viedä.
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
No ei oikeen muulla saa kun prässillä.
Paska mikä paska.
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
Jep, ei oo muuta vaihtoehtoa ku prässi. On nimittäin sen verran lujasti siellä
Aattelitko itte kasaan laittaa?
riejumoto12
- Liittynyt:
- 12.2.2012 23:24
Mulla on rieju mx jossa on morini. Oisko kellään myydä siihe sopivaa kampiakselii ja kiertokankee? (pitäisi sopia myös muitten mopojen osat joissa morinin kone)
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Morinin kone riejussa? Ettei ois menny puuro ja velli sekasin, uskoisin että sulla on siinä Minarelli.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista