kokeileppa sitten laittaa pienempi pääsuutin. kai siulla oli lämmin kone, silloin kun kokeilit kierrätellä/ajaa korkeilla kierroksilla, ettei röpellä vaa kylmän koneen takia.
tai sitten tulppa vaihtoon, kuten aiemmassa viestissäni jo neuvoin. en löytänyt pikaisella googletuksella, et mitä ngk:n tulppaa toi siun nykyinen vastaa, niin en osaa oikein sanoa siitä mitään. mut tulpan väristä näkee jo melko paljon.
(kuitenkin jos pysyy tyhjäkäynnillä, pitäisi tuon tulpan olla OK)
kiihdytyssuppilolla tarkoittanet jotain powerfiltteriä? suosittelen vaihtamaan sen vaahtomuovisuodattimeen. saa paljon helpommin säätöihin, eikä konekkaan mene pilalle kivien, hiekan yms. oravien takia. esim. motorexin vapari tai pipercrossi on todettu hyväksi - kannattaa öljytä, niin ei ime vettä (kokeiltu ajaa kaatosateessa, eikä silti putsari imenyt vettä sisään, kun oli oikein öljytty).
tietysti kaikkein paras putsari on vakio, johon laitettu paremmin virtaava suodatinlevy. tai tää on miun oma mielipide, mutta kuitenkin..
kokeile näitä vinkkejä, ja kerro auttoiko, jos ei, niin keksitään lisää mahdollisia ratkaisuja.
ps. sähköt voi olla hyvä tarkistaa, jos noista ei oo apua.