bordias
- Liittynyt:
- 10.1.2015 14:11
Sori tätä kysymyksien tulvaa
mutta kannattaako tehoputken kanssa laittaa jäykemmät kytkinjouset? Jos kannattaa niin mitkä?
Aleksimetsäportti
- Pyörä:
- Gilera Smt 80cc High end
- Liittynyt:
- 15.9.2013 21:06
Kyl ne vakiot kestää jos ei oo ajettu mitään 15-20tkm , itellä meni kytkinlevyt pelkällä teharilla kun oli ajettu 15tkm , ois ne kestäny enemmän mut luistatin kytkintä jatkuvasti niin kuluu nopeammin
Katso galleriani!
lahtelainen88
- Liittynyt:
- 17.1.2015 18:02
Hei. Käykö tämä pakoputki aprilia sx:sään. 2014vuoden malliin. Kauppa ei vastaa viesteihini.
http://www.moposport.fi/tehoputkisarja- ... r-metrakit
Zande
- Pyörä:
- Beta RR4T 450, Tunturi Maxi -78
- Paikkakunta:
- Tuusula
- Liittynyt:
- 13.1.2008 18:50
Ledinauha kirjoitti:DT:n putkihan ei ole kyllä nähnytkään Derbin putkea
Mitoiltaan ainakin vielä noin 5 vuotta sitten Derbin (ja siten myös Aprilian ja Gileran) Metrakit vastasi mitoiltaan täysin Yamaha DT:n Metrakittiä. Sitä sitten ihmeteltiinkin mitan kanssa jonkun verrankin, mutta näin se oli. Voi olla, että putket on sen jälkeen muuttuneetkin, että mitoitus olisi Rabasan/Piaggion moottorille sopivaksi tehty.
Mutta alunperin putken, sekä putken osioiden pituudet, halkaisijat sekä laajenemiskulmat olivat identtiset, vain hitsaukset oli tehty eri asentoihin, jotta putki kuhunkin mopoon sopi muodoltaan.
bordias kirjoitti:Sori tätä kysymyksien tulvaa
mutta kannattaako tehoputken kanssa laittaa jäykemmät kytkinjouset? Jos kannattaa niin mitkä?
Ei pelkän tehoputken kanssa tarvitse vaihtaa, ellei sitten huomaa ajossa kytkimen luistavan. Silloinkin todennäköisemmin kytkinlevyt vain alkavat olla loppu.
Ex Cagiva Mito ORO #6 -07
Ex Husqvarnan SMS -07
Ex Derbi DRD Racing sm -05
Ex BSE 125cc
Ledinauha
Moderaattori
- Pyörä:
- Aprilia RS 125cc '06 Cagiva Mito MK I 125cc '93 Cagiva Mito EVO2 125cc '05 Derbi Senda 70cc '09 Solifer SFR 72cc '11
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 23.4.2013 19:13
Juu nyt meni multa putket sekasin, ajattelin että tarkoitit vakioputkia.
Kaikkihan noista kaupan tehareista on tosiaan tusinakamaa, osaa tehdään vain yhtä mallia ja mukana tulevilla kilkkeillä sen saa sitten käymään joka vehkeeseen. Enox ainakin tietääkseni tälläinen. Paloista hitsatut putket on tosiaan kasattu vain eri kulmiin jotta on saatu sopimaan, mutta mitoituksiltaan ovat kyllä identtiset.
bordias
- Liittynyt:
- 10.1.2015 14:11
Mites muuten. Maassa tehoputket tehdään?
Edit. Tarkoitin siis että missähän maassa tehoputket tehdään?
Viimeksi muokannut bordias päivämäärä 21.1.2015 11:57, muokattu yhteensä 1 kerran
ketjuveto
- Pyörä:
- Yamaha fzr 600 -91, Tunturi pappa -72
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 5.8.2011 22:40
Että mitä? Nyt meni kyllä ohi,panostappas seuraavalla kerralla hieman enemmän viestisi selkeyteen.
On se semmosta....
Aleksimetsäportti
- Pyörä:
- Gilera Smt 80cc High end
- Liittynyt:
- 15.9.2013 21:06
bordias kirjoitti:Mites muuten. Maassa tehoputket tehdään?
Edit. Tarkoitin siis että missähän maassa tehoputket tehdään?
Riippuu putkesta
Katso galleriani!
Fin_JalmiZ
- Pyörä:
- Yamaha DT 170 RE -06
- Paikkakunta:
- Pori, Finland
- Liittynyt:
- 27.11.2013 21:28
Moro, tietäskö kukaan miten uudenmallin rabasan kytkimen ne merkinnät menee? Mihin suuntaan kuulus laittaa?
(kytkinkello, kytkimen keskiö ja painelevy)
tientuk3
- Pyörä:
- Honda CBR 190cc +20hp | ex. Derbi GPR 125 & 70cc Derbi & SYM Jet 50
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 26.10.2014 15:01
Pitäis ottaa tuo öljypumppu pois kun pyörii nyt letkun tukittuina (ei kuivana kuitenkaan) että ei kärsisi ja saisi tuorevoitelun tarvittaessa takas. Eli mitä kehittelen peitelevyksi siihen?
Ei sole koneremppa eikä mikään jos ei mitään jää yli._______________________________________________________
UUSIN VIDEO >> https://youtu.be/A2El0C-lrJg | Ohjeita ym. >> http://mopoilija.weebly.com/
Ledinauha
Moderaattori
- Pyörä:
- Aprilia RS 125cc '06 Cagiva Mito MK I 125cc '93 Cagiva Mito EVO2 125cc '05 Derbi Senda 70cc '09 Solifer SFR 72cc '11
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 23.4.2013 19:13
Miksi se pitää alunperinkään poistaa?
Alumiinista tai vaikka lattaraudasta taiteilee levyn, itse poistin rattaan kytkinkopan puolelta ni voi jättää koskematta muuten. Itse poistin sillä öljytankille ei ollut enää tilaa, ei kannata turhaan irrottaa.
tientuk3
- Pyörä:
- Honda CBR 190cc +20hp | ex. Derbi GPR 125 & 70cc Derbi & SYM Jet 50
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 26.10.2014 15:01
Öljytankki on jo pois koska toi kivaa lisätilaa ja pumppu pyörii nyt letkun tukittuina, eli öljyä siellä on mutta se ei pääse liikkumaan. Tuo ei siis omaan korvaan kuulosta terveelliseltä, ja sen takia meinasin että ottaa pois niin saa tuleville omistajille tarvittaessa takaisin
Mutta joo, alan siihen peitelevyä taiteilemaan!
Ei sole koneremppa eikä mikään jos ei mitään jää yli._______________________________________________________
UUSIN VIDEO >> https://youtu.be/A2El0C-lrJg | Ohjeita ym. >> http://mopoilija.weebly.com/
joulupukki9
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 20.5.2014 21:48
Kertokaas asiasta tietävät että miten saan helpoiten autotallivehkeillä kampuran ja vetoakselin laakerit irti lohkoista?
Aleksimetsäportti
- Pyörä:
- Gilera Smt 80cc High end
- Liittynyt:
- 15.9.2013 21:06
Lämmitä lohkoa kuumailmapuhaltimella
Katso galleriani!
apikkapoika001
- Liittynyt:
- 2.9.2014 17:38
Otat jonku tapi ja hakkaat vasaralla tappia apuna käyttäen ne pois. Itellä ainaki lähti tollai yhellä lyännil
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista