TheTaltsi
- Pyörä:
- Suzuki GSF 600 Bandit Exät: Rieju MRT, Gilera SMT, 2x Monkey, Masai DB, Husqvarna SM 125.
- Paikkakunta:
- Kemi
- Liittynyt:
- 14.6.2013 22:55
Tietopankista AM6 putkien alla löytyy tietoa Yasunista
aDDee_
- Pyörä:
- HM Derapage rr 2011, EX Beta RR 2011
- Liittynyt:
- 26.6.2012 15:21
Mikä on malossi mhr supermoton putken vääntöalue (am6)
Onko hyvät alaväännöt?
jawa123
- Liittynyt:
- 25.4.2011 21:00
Melko alavääntöinen, mutta taitaa vaatia 70-80cc pytyn, että saisi kaiken hyödyn irti. Kyseinen putki myös maksaa hunajaa, mutta sen varmaan tiesitkin jo.
aDDee_
- Pyörä:
- HM Derapage rr 2011, EX Beta RR 2011
- Liittynyt:
- 26.6.2012 15:21
Käytettynä aika halvalla saisin sen. Ja mietin vaa et toimiskoha vakiopytyllä ja hiilariläpillä
nevssons
- Pyörä:
- Derbi X-race, Suzuki Street magic proju
- Paikkakunta:
- Espoo
- Liittynyt:
- 9.1.2011 21:51
No siinähän nyt piilee semmonen hauska juttu, että vaikka putki on suunniteltu kovaksi kisaputkeksi, se on suunniteltu kovaan kisapyttyyn, ja erityisesti jollekkin malossin mhr pytylle.
Am6 vakiopytty on aika kaukana semmosen putken mukavuusalueesta ja suurella todennäköisyydellä lopputulos onkin aika mitäänsanomaton ellei jopa paska.
Oikeudet kirjoitus- ja asiavirheisiin pidetään. Mitään sanomaani ei tule eikä voi käyttää minua vastaan. En vastaa viestin sisällön aiheuttamista fyysisistä tai henkisistä vaivoista -
Putkea väsäämässä?
vesterinen_99
- Pyörä:
- Suotta luottelen tuskin kukaan jaksaa lukea....
- Liittynyt:
- 24.12.2013 2:07
Kuinka halvalla. Rupes just kiinnostaa
Miksi poliisilla on pamppu vasemmassa kädessä?
-Koska asiakas on aina oikeassa
projekti topiccia>
http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?f=72&t=85690Ja piikkipuolelle>http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?f=93&t=85887
.Juho
- Pyörä:
- Suzuki TS250R '97
- Liittynyt:
- 1.3.2013 12:50
mitä 65-85cc krossien putkia on muokkailtu esim. derbiin? ihan mielenkiinnosta kyselen vaan.. voisin kokeilla jotain tuollaista / tehdä sellaisesta väliaikaisen putken siks aikaa, ku teen omaa teharia.
ei oikein noi turbokitit yms. iske, ku ei oikein muuta näy olevan tarjolla oikealta puolelta menevänä. ja sopiiko noi drd pro:n putket suoraan/melkein suoraan teräspalkkirunkoiseen derbiin?? jos en väärin muista, jäähdyttimet tais olla erilaisia ja putki menee siis pro:ssa jäähdyttimen alapuolelta, jonka takia jäähdyttimessä on "lommo".
TheTaltsi
- Pyörä:
- Suzuki GSF 600 Bandit Exät: Rieju MRT, Gilera SMT, 2x Monkey, Masai DB, Husqvarna SM 125.
- Paikkakunta:
- Kemi
- Liittynyt:
- 14.6.2013 22:55
Oikean puoleisia putkia löytyy esim saksasta briteistä ja ranskasta jos jaksaa vain etsiä
.Juho
- Pyörä:
- Suzuki TS250R '97
- Liittynyt:
- 1.3.2013 12:50
juu, tiedän. ei oo varaa ostaa
uutta putkea. etenkään sellaista, jonka sopivuudesta ei ole 100% varmuutta.
eli pystyykö joku kertomaan, meneekö täysin suoraan nuo drd pro:n putket? en nimittäin iha kehtais ostaa turhaan sellasta, ku niiden myynti tuntuu olevan melko haastavaa (?).
ei nimittäin pahemmin tolla kärsi ajaa, koska pakoputki on todella lähellä (<2mm) kaasutinta.
hessuhopotin
- Pyörä:
- Terbi Senda 125
- Liittynyt:
- 19.5.2012 9:00
Kiinnikkeet on melko varmuudella eri paikoissa, sillä noissa vanhanmallisissa rungoissakin vaihtelee kiinnikkeiden paikat, sen mukaan oliko putki sitten alta kulkeva tai sivusta, eli on kiinnkkeet vain sivussa tai alhaalla. Prossa kulkee oikeelta, siinä on oikealla puolella putken kiinnikkeet, näissä vanhoissa sen sijaan ei kun putki menee vasemmalta. Kannattaa harkita alakauttasta, ei olis ainakaa mitenkään tiellä ellei aja metässä, kaasarin huollotkin olis 100% helpompia kun ei tarvis irroitella putkee joka kerta ku säätää neulaa tms.
.Juho
- Pyörä:
- Suzuki TS250R '97
- Liittynyt:
- 1.3.2013 12:50
ei oikein nuo alakauttaset nappaa, mut väliaikaiseksi putkeksi voisin hommata.. jos vaa halvalla saan jostain.
joku turbokitti varmaankin irtoaa (pelkkä paisari) n. 50 eurolla?
ja kaasuttimen pystyn irroittamaan, säätämään yms. vasemmalta puolelta.
putken joudun irroittamaan pelkästään sen takia, koska menee vasemmalta puolelta.
aloittelen tekemään sitä airsalille suunniteltua putkea, jonka ajattelin sitten tehdä pullistamalla tällä kertaa.sitten ei pitäisi olla ongelmaa sopivuuden puolesta (jos siis onnistuu hyvin).
Vireboy
- Pyörä:
- Rieju MRT -11
- Paikkakunta:
- Nummela
- Liittynyt:
- 19.5.2013 0:34
Onko kellään hyvää ideaa mitä vois tehä tolle kun enoxi sylkee öljyä alkukäyrästä, siis siitä missä menee pyttyyn? Osittain vaikuttaa se että siinä on itse tehty soviteholkki mutta se on kuitenkin tiivis ja sitä pakoputkitahnaakin siinä päällä ja silti öljy löytää tien ulos sieltä
TheTaltsi
- Pyörä:
- Suzuki GSF 600 Bandit Exät: Rieju MRT, Gilera SMT, 2x Monkey, Masai DB, Husqvarna SM 125.
- Paikkakunta:
- Kemi
- Liittynyt:
- 14.6.2013 22:55
Munarallin ja Riejun tyyppi"vika", ei voi mitää
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Itse asiassa voi. Pakoaukkoon kun kattoo, niin siellä on O-rengas tiivisteenä. Sen kun vaihtaa niin pitäs tiivistyä. Toki mistä löytää niin paljon kuumuutta kestävän O-renkaan, normia voi koittaa mutten usko että kestää. Ite oon tunkenu tiivistemassan kanssa noi holkit pyttyyn ja putkeen ni on pitäny hyvin.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
jawa123
- Liittynyt:
- 25.4.2011 21:00
Onkos tuolla tietopankissa virheellistä tietoa vai onko meikäläisen leovince vaan omalaatuinen, kun tehopiikki alkaa vasta 8500rpm nurkilla ja oikeasti alkaa huomaamaan 9000rpm jälkeen? Mopossa on kierrosrajoitin, joten vähän ikävää, että tehoalue alkaa juuri rajoittimen kohdalla, mutta kaipa sen kanssa voi elää. Eipä tuo riejun kiekkarajoitin oikeen tahdo kuitenkaan mahtaa mitään tuolle vincelle kun parhaimmillaan sain kierrätettyä 6. vaihteella 11000rpm, vaikka rajoitin tulee peliin jo 9000prm kohdalla
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista