Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

Heinone
Liittynyt:
6.3.2012 1:47
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Heinone » 4.7.2012 0:51

moro oon aatellu ostaa tällästä pyttyä vakion tilalle saisiko tuolla paljon lisä tehoja ja vääntö?
Meikko
Pyörä:
Husqvarna SMS 125 '09, Derbi DRD Pro SM 80cc '10, Tunturi Break -86, exät: Aprilia RS 50 '07 ja Peugeot XPS '06
Paikkakunta:
Parkano
Liittynyt:
26.10.2011 1:43
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Meikko » 4.7.2012 0:55

Eikös tuo ole kopio vakiopytystä? Eli ei. Ja en kyllä koskis koska TNT :D
"Four wheels move the body. Two wheels move the soul"
vocaracing
Liittynyt:
22.5.2012 22:18
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut vocaracing » 4.7.2012 2:48

Jep vakiopytyn korvike pytty ja kiinan ihme TNT laatua, en itse lähtisi suosittelmaan kyseistä sylinterisarjaa.

Viikonloppuna suunnitelmissa laittaa 73cc Airsali kiinni derbiin, kaasuttimeksi näillä näkymin vakio 17,5mm dellorto. Minkäs kokoisia suuttimia suosittelisitte? Vakioputki tulee kiinni ja piperin putsari. ;)
motosladi
Paikkakunta:
seinäjoki
Liittynyt:
9.1.2008 20:49
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut motosladi » 4.7.2012 12:20

ps. apautti rallaa 110 ja siitä sitte säätämään.
edit. jaa siihen tuleekin vakioputki eli voi selvitä pienemmälläkin suuttimella ;)
ostetaan ktm jarrusatulan adapteri ja vanhanmallin smoto lokari :)
Lämbe
Liittynyt:
30.6.2012 19:09
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Lämbe » 4.7.2012 22:10

Eei, kyllä tuo 110 rupee olemaan aika hyvä. Jostai 105 ylöspäin lähet ettimään sitä täydellistä kokoa ja täydellisiä säätöjä. ;D
juusoboi
Pyörä:
Yamaha DT 50X -06, Airsal 73cc
Paikkakunta:
Kirkkonummi
Liittynyt:
8.4.2011 15:00
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut juusoboi » 4.7.2012 23:58

Itsellä 70 airsal, arrow, 19mm racing lortto. 135 suuttimella röpöttää ja ei kierrä ajossa aivan tappiin vaa rupee räpeltää, tai kuulostaa ihan siltä kun joku rajotin rupeisi hakkaamaan, vaikkei näin ole, tekee näin ehkä n. 11000rpm jos piperi kiinni, mutta kun ottaa piperin irti nii kyllä kiertää eikä räpellä..
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gogge » 5.7.2012 0:09

Pienempää suutinta pitäs vaihtaa..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Zemphys
Liittynyt:
19.3.2012 23:17
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Zemphys » 9.7.2012 23:58

Mites on, pitääkö lohkoja avartaa jos hankkii 80cc (50mm) normaali-iskuisen sylkkäsarjan, esim http://www.bikescooterparts.com/en/cili ... 6-500.html
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 10.7.2012 19:43

Riippuu täysin sen pytyn huuhteluista. Esim. malossin mhr virityssylintereihin ei tarvitte high-end tasollakaan avartaa lohkoja, mutta taas esim. metrakit pro racella lohkojen avarrus miltein pakollista ;)

Ja tosta sun linkittämästäs sylinteristä voisin hinnan ja kuvan perusteella sanooo jotta on perus sport luokan pytty jolle ei tarvitte lohkoja avartaa :)
Muistuttaa aika paljon airsalia/ barikittiä kuvan perusteella jollei jopa ole jompikumpi niistä :D
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Lämbe
Liittynyt:
30.6.2012 19:09
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Lämbe » 10.7.2012 20:43

toi on airsal, eli sille nyt ei ainakaan tartte lohkoja avarrella :)
San-ttu
Pyörä:
Yamaha Aerox High-End
Paikkakunta:
Oulu/Haukipudas
Liittynyt:
5.6.2008 11:53
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut San-ttu » 11.7.2012 16:52

Ei se viilaaminen pakollista ole tuolle, mutta eipä siittä varmaan mitään haittaa ole jos oikeaoppisesti osaa viilata :)
*High-end osina!*
mikseri100
Pyörä:
Valkokilpi 125 yz
Paikkakunta:
Alajärvi
Liittynyt:
22.11.2008 13:56
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut mikseri100 » 13.7.2012 15:53

Vaatiiko 70cc barikit/airsal mitään vahvistuksia?
Ja onko 21mm kaasari sopiva? esim. tämä
http://www.mc-scatter.com/product_info. ... AAaJpE_iaQ
Valkokilpi YZ vailla uutta omistajaa!
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ya ... 5/id32649/
Katsohan ilmoitukset! Paljon osaa myynnissä!
http://www.motot.net/talli/kayttaja/84118
Lämbe
Liittynyt:
30.6.2012 19:09
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Lämbe » 13.7.2012 16:08

Barikit tarttee vahvistuksia, Airsal ei. Ja 21 on molemmille sopiva, airsalille riittäisi kyllä jo 19mm. :)
Simo Luoma
Pyörä:
Derbi Senda R extreme 2004
Liittynyt:
21.8.2010 19:56
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Simo Luoma » 13.7.2012 16:32

Iahn hyvä muuten mutta sama pytty.... Jos lukisitte sen aloitusviestin edes ennen kuin rupeatte muita "neuvomaan". Jäykempiä kytkinjousia lukuunottamatta ei tarvi vahvistaa.
Derbien hajoamisella on huomattu olevan monia terveyshaittoja kuten masennusta, ärtyneisyyttä, vitutusta, tupakanhimoa ja alkoholismia.
Ostetaan vaijeriryyppy Dellorton PHBG kaasariin, saa tarjota.
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 14.7.2012 0:07

Toimi :) http://www.youtube.com/watch?v=RbIaXko4mas&feature=plcp
Viimeksi muokannut KarsTa päivämäärä 21.7.2012 0:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista