Gogge kirjoitti:HPI ainakin on valopuola, ja samanhintaset taitaa olla. HPI muutenkin taidetaan aika paljon suosia. Muistaakseni myös ainakin MVT sähköistä valopuola löytyy.
Hpi:n sähköissä ei tule valopuolaa mukaan kun taas mvt premium sähköissä tuloo joukos. HPI:n sähköihin saa kyllä ostettua erillisen valopuolan mutta siitä tuloo aivan sairaan vähän virtaa valoille niin jos hpi:n sähköt valitsoo niin kannataa tehrä niinkun määki ja laittaa valot suoraan akusta.
mvt premium n.50 e tyyrihee mutta valollinen
Reetuhai2 kirjoitti:Eikös 80cc Airsalilla kyllä pärjää näilä perusosilla ihan vakiokampurallaki. Näin mä oon käsittäny
Näinhän se on. kuutiotilavuuren perusteella ei kannata mennä päättlemään viälä mitään, niinkuin nämä muut mun ikäset mopojonnet jotka luuloo jotta 80cc airsali on paljo kisasee mitä metrakit pro race 70cc
koita ny siinä sitte tyhmälle selittää huuhteluista ja lohkojen avartamisesta...
samaa luokaa mitä sekin jotta alakauttanen putki on vääntävämpi ja yläkauttasella on repäsevämpi piikki
mulla on alakauttanen putki muttei oo kyllä yhtään vääntöjä koska kiertää sen 9 000-15 000 ja piikki on "hiukan" repäsevämpi mitä johnaki gianellis
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)