Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gogge » 14.7.2012 0:14

Ainkii tossa alkuun kuulosti että kiekat jää leijumaan? Tosin 0:20 kohdassa taas ei oikein kierrokset nouse.. Puolikaasulla rikkaalla? Mullakin voi olla vaan ennakkoluuloja ja päässä vikaa. Hienoo että oot kasaan saanu.. säädä nyt ihan viimesen päälle ettei oo kone pöydällä jo ens vklo. Tai ota ainakin ajopätkää ennen sitä ;)
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Meikko
Pyörä:
Husqvarna SMS 125 '09, Derbi DRD Pro SM 80cc '10, Tunturi Break -86, exät: Aprilia RS 50 '07 ja Peugeot XPS '06
Paikkakunta:
Parkano
Liittynyt:
26.10.2011 1:43
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Meikko » 14.7.2012 2:08

Eikös tämä ja tämä ole käytännössä sama pytty? Ja ellen väärin ymmärtänyt niin tässä ei ole noihin muuta eroa kun jotain kannessa, niin siinä on 1 heppa enemmän? Ajattelin jos jonkun noista hommais mutta jos tuolla Airsalilla ja erikoisemmalla Barikitillä ei ole eroa tehossa ku 1 hp niin en kyllä rupee maksaan 60€ enempää :D
"Four wheels move the body. Two wheels move the soul"
YTX
Pyörä:
Yamaha DT50x
Liittynyt:
11.1.2012 13:56
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut YTX » 15.7.2012 14:13

Olen ostamssa Athena 70 racing pyttyä ja mietin että pitääkö avartaa ja vahvistaa alakerta? mitä tehoja tällaisesta pytystä saa? Ja pitääkö laita kisa sähköt tai toimiko vakio sähköillä?
TooByAas
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
14.2.2008 17:30
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut TooByAas » 15.7.2012 15:49

No en nyt tiedä tarkalleen mitä pyttyä olet hankkimassa, mutta ainakin joku athenan 70cc racing on gearpartsin mukaan teknisesti identtinen stage6 70cc racing pytyn kanssa. Ja siitä luvataan 16-20 heppaa.

Varmasti kannattaa avarrella lohkoja ja vaihtaa kampura ja laakerit. Toimii vakiosähköillä, mutta kisasähköillä saa kaikki irti.
Tsekkaa galleria!, Tsekkaa proju!
Fatbar raisereita myynnissä!
YTX
Pyörä:
Yamaha DT50x
Liittynyt:
11.1.2012 13:56
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut YTX » 15.7.2012 15:57

http://www.gearparts24.de/zylinderkit-a ... a6006.html tämän pyttyn, mitä sähköjä suositelette? mietin ostaa italikin kisasähköt http://www.gearparts24.de/innenrotorzue ... a4578.html
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gogge » 15.7.2012 18:03

HPI ainakin on valopuola, ja samanhintaset taitaa olla. HPI muutenkin taidetaan aika paljon suosia. Muistaakseni myös ainakin MVT sähköistä valopuola löytyy. Mutta tuskin noikaan mitkään surkeet on. BTW, mikset osta samantien kireempää pyttyä jos kisasähköjäkin mielit?
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
YTX
Pyörä:
Yamaha DT50x
Liittynyt:
11.1.2012 13:56
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut YTX » 15.7.2012 18:15

Budjetti on aika tiukka, että nytt ei ole varaa ostaa kireempää pyttyä, mutta Gogge onko sulla linkiä HPI sähköistä. Luin että saa oikeilla säädöillä noin 15hp takarenkaalta, http://www.athenaparts.com/files/pdfs/P400130100001.pdf.
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gogge » 15.7.2012 18:24

http://www.gearparts24.de/innenrotorzue ... a4671.html Siinäpä olis ;) Jos budjetti on tiukka, onko tietoa mitä kaikkea tolle tarvii vahvistaa? Ja ei kisasähköt oo pakolliset vielä tolle pytylle..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
YTX
Pyörä:
Yamaha DT50x
Liittynyt:
11.1.2012 13:56
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut YTX » 15.7.2012 19:16

Kiitos
Meikko
Pyörä:
Husqvarna SMS 125 '09, Derbi DRD Pro SM 80cc '10, Tunturi Break -86, exät: Aprilia RS 50 '07 ja Peugeot XPS '06
Paikkakunta:
Parkano
Liittynyt:
26.10.2011 1:43
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Meikko » 16.7.2012 3:40

Mid-race?

E: Ja huiput suurinpiirtein tolla + gianelli + 21mm kaasari? Varmaan on tarpeeks ytyä et vois päästellä satasta ilman et hyytyis sen alle joka ylämäes?
"Four wheels move the body. Two wheels move the soul"
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gogge » 16.7.2012 14:09

19hp noi lupaa, joten kai tota melkeen vois semmoseks sanoa, ehkä sportin ja mid-racen välissä.. Tolle taitaa joutua vahvistamaan jo muutakin kun kytkin jouset.. ja satasta kyllä pääsee.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 16.7.2012 17:39

Eikös 80cc Airsalilla kyllä pärjää näilä perusosilla ihan vakiokampurallaki. Näin mä oon käsittäny, että 80cc Airsalin voi laittaa ilman että tarvii vahvistaa kellaria. Näillä perusosilla siis. Toki sitte jos oikeesti laittaa jotain muutaki ku perus 21mm kaasari ja TK kaveriks.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 16.7.2012 18:00

Gogge kirjoitti:HPI ainakin on valopuola, ja samanhintaset taitaa olla. HPI muutenkin taidetaan aika paljon suosia. Muistaakseni myös ainakin MVT sähköistä valopuola löytyy.

Hpi:n sähköissä ei tule valopuolaa mukaan kun taas mvt premium sähköissä tuloo joukos. HPI:n sähköihin saa kyllä ostettua erillisen valopuolan mutta siitä tuloo aivan sairaan vähän virtaa valoille niin jos hpi:n sähköt valitsoo niin kannataa tehrä niinkun määki ja laittaa valot suoraan akusta.

mvt premium n.50 e tyyrihee mutta valollinen :)

Reetuhai2 kirjoitti:Eikös 80cc Airsalilla kyllä pärjää näilä perusosilla ihan vakiokampurallaki. Näin mä oon käsittäny
Näinhän se on. kuutiotilavuuren perusteella ei kannata mennä päättlemään viälä mitään, niinkuin nämä muut mun ikäset mopojonnet jotka luuloo jotta 80cc airsali on paljo kisasee mitä metrakit pro race 70cc :roll: koita ny siinä sitte tyhmälle selittää huuhteluista ja lohkojen avartamisesta...

samaa luokaa mitä sekin jotta alakauttanen putki on vääntävämpi ja yläkauttasella on repäsevämpi piikki :D mulla on alakauttanen putki muttei oo kyllä yhtään vääntöjä koska kiertää sen 9 000-15 000 ja piikki on "hiukan" repäsevämpi mitä johnaki gianellis
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 16.7.2012 19:12

HPI:n valopuolasta sai vissiin 10w.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gogge » 16.7.2012 21:41

KarsTa kirjoitti:Näinhän se on. kuutiotilavuuren perusteella ei kannata mennä päättlemään viälä mitään

En sen perusteella mitään päätellytkään, vaan noiden tehojen perusteella mitä luvataan.. 19hp.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista