arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Motonetistä itse löysin tuota tavaraa
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Rikzaah
- Pyörä:
- Generic Trigger 50 SM (EX), Husqvarna WRE 125
- Paikkakunta:
- Varsinais-Suomi
- Liittynyt:
- 24.6.2011 1:12
aamojj_
- Pyörä:
- Rieju MRT '12
- Liittynyt:
- 4.1.2013 9:22
Jaahaas no niimpäs olikin
En kattonukkaa nuita aikasempia viestejä ollenkaan
Noh, toivottavasti motonetistä löydät
Ainiin edittiä: Ohan tuo puuilokin ihan kunnon kauppa, Lahesta löytyy ainakin ihan kivijalkamyymälä.
janne1997
- Pyörä:
- HM crm derapage competition
- Liittynyt:
- 18.3.2013 13:22
miten asennetaan nappi rajoitin hm merkkiseen mopoon tiiän et joku johto pitää laittaa sini valko väriseen johtoon mut en tiiä miihin pitää laittaatoinen johto johtojen värit oli punanen ja musta rajottimessa.
janne1997
- Pyörä:
- HM crm derapage competition
- Liittynyt:
- 18.3.2013 13:22
miten asennetaan nappi rajoitin hm merkkiseen mopoon? Tiiän et jonkun värinen johto pitää laittaa sini valko väriseen johtoon mut en tiiä mihin kohtaan se pitää laittaa ja mihi se toinen johto laitetaan kiinni ja mikä olisi paras johtojen kiinnittämis tyyli? Ja johtojen värit on musta ja punainen rajottimessa.
RiejuMRT10
- Liittynyt:
- 20.9.2012 18:06
janne1997 kirjoitti:miten asennetaan nappi rajoitin hm merkkiseen mopoon? Tiiän et jonkun värinen johto pitää laittaa sini valko väriseen johtoon mut en tiiä mihin kohtaan se pitää laittaa ja mihi se toinen johto laitetaan kiinni ja mikä olisi paras johtojen kiinnittämis tyyli? Ja johtojen värit on musta ja punainen rajottimessa.
punane virta, musta maa. jonnekki runkoon pittää saaha se musta johto kiinni
nosejamppa
- Liittynyt:
- 6.5.2013 16:15
semmosta vielä kyselisin ku on ollu ongelmia tuon tyhjäkäynnin kanssa ja en millään meinaa löytää syytä minkä takia en saa lämpimällä konneella edes sitä 1000 kierrosta pyörimään. kylmällä konneella pyörii sen 1200 kierrosta mutta sitten ku alkaa kone lämpiämmään niin kierrokset tippuu ja mopo ei pysy tyhjäkäynnillä käynnissä...
-tyhjäkäyntiruuvvi ihan tappiin asti käännetty
-ilmanputsari puhdistettu
-kaasari on joku aika sitten puhdistettu
-90 millinen suutin on mutta en usko siitä sen johtuvan.
varpaat_suussa
- Liittynyt:
- 2.6.2012 12:21
Ootko seosruuvia säätäny? Ja onko suutin muuten oikeen kokone? Nimittäi liian isol suuttimel käy tyhjistä epävakaasti varsinkin lämpimänä.
Btw se suutin on 0,9mm ei 90mm
nosejamppa
- Liittynyt:
- 6.5.2013 16:15
varpaat_suussa kirjoitti:Ootko seosruuvia säätäny? Ja onko suutin muuten oikeen kokone? Nimittäi liian isol suuttimel käy tyhjistä epävakaasti varsinkin lämpimänä.
Btw se suutin on 0,9mm ei 90mm
seosruuviia oon kokeillu aika monessa asennossa mutta ei tuota tulosta. ja tuo suutin tuntus olevan oikeen kokonen ainakin kun ajaa esim. ylämäkkeen ja laittaa ryypyn päälle niin ei tapahdu muutosta. niin eikös sillon suuttimen pitäili olla oikean kokoinen?(:
Rikzaah
- Pyörä:
- Generic Trigger 50 SM (EX), Husqvarna WRE 125
- Paikkakunta:
- Varsinais-Suomi
- Liittynyt:
- 24.6.2011 1:12
No jos meno hyytyy jonkun verran niin pääsuutin on sopiva. Jos hyytyy paljon niin sit on liian iso. Ja jos meno paranee niin liian pieni. Ja jos ei tapahdu mitään, niin on vähän liian pieni suutin. 2-5 kokoo isompi vois olla sulle poikaa.
Jos toi mun ylämäki teoria on väärin niin ilmoittakaa toki.
........
janne1997
- Pyörä:
- HM crm derapage competition
- Liittynyt:
- 18.3.2013 13:22
RiejuMRT10 kirjoitti:
punane virta, musta maa. jonnekki runkoon pittää saaha se musta johto kiinni
Kiitos
nosejamppa
- Liittynyt:
- 6.5.2013 16:15
Rikzaah kirjoitti:No jos meno hyytyy jonkun verran niin pääsuutin on sopiva. Jos hyytyy paljon niin sit on liian iso. Ja jos meno paranee niin liian pieni. Ja jos ei tapahdu mitään, niin on vähän liian pieni suutin. 2-5 kokoo isompi vois olla sulle poikaa.
Jos toi mun ylämäki teoria on väärin niin ilmoittakaa toki.
No tuo isomman suuttimen vaihto ei ainakaan auta tuohon tyhjäkäyntiin? Mikä voi olla vielä mahdollisia syitä kun tyhjäkäynti ei pysy?
riksu26
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 10.7.2012 21:56
Mahdollisia syitä on ainekin muutama, tai mitkä tulee nyt tässä itelläni mieleen. Tyhjäkäynnit liian pienellä/tyhjäkäyntisuutin liian pieni, putki vuotaa jostain tai pytty väljä. Tai sitten tyhjäkäyntisuuttimessa roska. Kannattaa putsata kaasari aluksi.
Mikksu
- Pyörä:
- Fantic Motor Caballero 50, Pappatunturi 1961, PV Trike projekti
- Paikkakunta:
- Ulvila
- Liittynyt:
- 11.4.2011 15:48
Kuinka kireälle kytkimen painelevyn keskellä oleva säätöruuvi kuulluu laittaa?
Ja pitäisikö siinä säätöruuvissa olla joku lukitusmutteri, jolla se saadaan pysymään paikoillaan?
Kävi niin, että kytkimen kasauksen jälkeen n. 5km ajon jälkeen kytkin meni täysin löysäksi. Kytkimen avattuani näytti että tämä ruuvi oli löystynyt, eikä painelevyä painava tappi enää yltänyt siihen. Kytkinhän pyörii vastapäivään, eli eikö sen ruuvin pitäisi ajaessa pysyä näin sopivan kireänä?
Riittääkö jos sen laittaa vaikka niin kireälle kuin sormilla menee, eli ei jäisi löysälle. Jos meisselillä kiristää niin alkaa taas luistamaan helposti.
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
Minä oon aina lenkillä kiristänyt tiukalle, ettei vaan lähe pyöriin ittestään..
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista