Aikasemin kysyin jo, mikä on kun alakierroksilta röpöttää hyvinHYVIN paljon lämpimänä. Epäilen edelleen (dellorto phbg kysees) että bensapinta koholla, vaikkei sitä tuosta voi edes säätää. joten mikä neuvoksi? Tyhjäkäyntisuutin vaihdettu 10 kokoa pienempään (33 koon suutin nyt) ja ei vaikuta yhtään. Jos avaan kohokammion pohjasta sen tyhjennysruuvin niin pysyy suht hyvin tyhjäkäynnillä kun sitä on aukaistu sen verran että bensaa tippuu hiukan. Tarkoittaako että nyt kone ei saa tarpeeks ILMAA, vai saako liikaa ysikasia?
Bensapintaa pitänee laskea jotenkin, mutta miten? Neulaventtiiliä kun voisi jotenkin pidentää niin sillein kait, tai jotenkin taivuttaa sitä muoviläpyskää, mutta kun en osaa sanoo mitenkä tässä pitää toimia.
apuja?
Lainaan myös viestin minkä laitoin aikasemmin mikä vikana -topikkiin:
Kakkutukka kirjoitti:Mikähän mahtaa deeteessä olla.. 50cc kuriton, 90 suutin kiinni tällä hetkellä.
AINA, jatkuvasti koko ajan lämpimällä koneella ei vastaa kaasuun, alhaalta röpöttää ihan vitusti, ei pysy tyhjäkäynnillä ja jos matkaa ajaa ja höllää alle puolkaasun ni rupee röpöttään ja pätkimään. Kokeiltu 100 suuttimella, mutta 90 todettu paremmaks. Säädetty tk-ruuvia jotta tyhjäkäynti ois kovimmillaan, seosruuvi melkeen irti eikä auta sekään juurikaan. Neulan sokka ylimmässä lovessaan.
tosin sellasta kummastusta herättää että kylmällä koneella jos ollut vaikkapa yön ulkona, lähtee käyntiin ja vetää oikeastaan aika vitun laihalle, viittais korkeeseen tyhjäkäyntiin enemmänkin.
Kuitenkin dt kiertää yllättävän korkeelle ja kiertää erittäin hyvin kun on kylmä kone tai antaa kaasua vapaalla. Mutta alaalta röpöttää ja sitä rataa. Kahottu että mikä on, epäilisn bensapintaa liian korkeeks mut mitenkäs kun ei detsin vakiokaasarista noin vaan säädetä.
En tiiä, johtuisko kans alipainehanasta että valuttaa liikaa bensaa, voisko olla mahdollista? Kone oli kaasareineen ammattilaisella huollossa, sitä ennen toimi vallan mainiosti tällä kokoonpanolla. Nyt yritetty säätää, eikä auta eikä toimi..