Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

rOOnza
Liittynyt:
30.9.2011 20:47
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut rOOnza » 10.8.2012 23:18

aanii totta. ja muuta virii aatellu et jos tilais saksast big one putken, ja sit nää perus hiilikuituläpät ja vaparin... hintaahan oon laskeskellu et tulis n. 600 euroo yhteensä :o ei kyllä iha semmosii rahoi oo, et jostai täytyy varmaa viilaa pois...
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gogge » 11.8.2012 0:02

Jos vaikka jätät big-onen pois ja ostat jotain järkevän hintaista. Ja jos pyttyä oot vaihtamassa, niin miksei suoraan isompaa?
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
rOOnza
Liittynyt:
30.9.2011 20:47
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut rOOnza » 11.8.2012 0:17

siis ei toi putki nii paljoo maksa, ja pyttyä en isompaan vaiha sen takia kun asun vähän kauempana kylistä ja kouluunkin on varmaa lähemmäs 20 kilsaa ja joka päivä ajan sen nii kuluttas bensaa enemmä ku laki sallii... haluun vaa mahollisimman paljo tehoo mitä 50 kuutioisesta saa.
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 11.8.2012 1:10

Jokapäiväseen ajoon 70cc Airsal on hyvä. Eikä se sen enempää bensaa kuluta, jos on isompi pytty. Kulutus riippuu aivan siittä miten ajaa. Kyllä ite suosittelisin 70cc pyttyä.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
TooByAas
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
14.2.2008 17:30
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut TooByAas » 11.8.2012 14:56

Sulla kuluu muutenkin enemmän bensaa kireällä 50cc:llä kuin esim vaikka tolla Airsalin 70cc:llä ;)
Tsekkaa galleria!, Tsekkaa proju!
Fatbar raisereita myynnissä!
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 11.8.2012 17:02

Jos joku miettiny miksei 70cc pro racelle avarretuilla lohkoilla toimi vakio 50cc pytty niin vaihteilla 1,2,3, toimii ihan hyvin, mutta nelosen puolikaasulla alkaa pätkimään koska seos pyörteilee niin pahoin ? myös 2 numeroo liika kylmä tulppa voi olla osuuressa ilmiöön ? :D

PS:Huiput n.37 km/h gepsiin :lol:
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
rOOnza
Liittynyt:
30.9.2011 20:47
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut rOOnza » 11.8.2012 19:46

taino jos kummiski jätän noi kampiakselit sun muut laakerit ja kytkimet nii kestäsköhä vakiokamat sitte sitä top 50cc? ku ei millää jaksais alkaa isompii hommii tekee ja lompakko ei tykkää.
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gogge » 11.8.2012 20:17

Kestää. Ite ostasin silti 70cc airsalin, ainoo mitä tarvii vaihtaa on jäykemmät kytkinjouset, eli reilu 10€..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 11.8.2012 22:17

Komppaan Goggea. Jos haluut tehoa enemmän niin suosiolla se 70cc Airsal. Ja sitten tarkasta se kampura ja laakerit eka, että onko niissä jotain vikaa. Kun sanoit että kuuluu jotain ääntä. Tarkasta kuuluuko se niistä, ja onko välystä. Jos on, niin sitten ei oo mukavaa kun hajoo kohta.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
miiggz
Pyörä:
Honda FMX 650
Paikkakunta:
salo
Liittynyt:
11.8.2009 20:22
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut miiggz » 16.8.2012 21:40

Mites kun tuon airsalin kanssa tuli kaksi eripaksuista sylinterin paperitiivistettä, niin kumman niistä laitan?
J3rSu
Pyörä:
CH Racing WSM
Liittynyt:
13.6.2009 2:25
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut J3rSu » 16.8.2012 23:12

Mulla tuossa MHR teamin tiiviste satsissa tulee 5 eripaksusta, jokasella saa vähän erilaisen luonteen koneeseen. ohuemmalla on ylhäällä enemmän eloa ja paksummalla taas sitten alhalla enemmän potkua. Ei sillä mitään väliä toimivuuden suhteen ole, ainakaan omien kokemuksien mukaan. :D
M-65
Pyörä:
Kick Ten Minutes
Paikkakunta:
Kokemäki
Liittynyt:
4.4.2009 21:08
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut M-65 » 17.8.2012 14:50

rOOnza kirjoitti:siis ei toi putki nii paljoo maksa, ja pyttyä en isompaan vaiha sen takia kun asun vähän kauempana kylistä ja kouluunkin on varmaa lähemmäs 20 kilsaa ja joka päivä ajan sen nii kuluttas bensaa enemmä ku laki sallii... haluun vaa mahollisimman paljo tehoo mitä 50 kuutioisesta saa.

Itellä oli opvoerenilta saatava 75cc tpr viime vuonna käytössä, kulutus laski huomattavasti koska vääntöä löytyi nyt myös alhaalta, niin ei tarvinnut huudattaa läheskään niin paljoa kuin 50cc pytyllä.
Nyt kiinni 80 polini ja tuntuu juuri sopivalta pytyltä mulle 8)
Mitäs putkee suosittelisitte mulle koska haluun enemmän vääntöö alas mutta ylhäälläkin sais olla ees hiukan potkua, toisin kuin kurittomassa vakioputkessa on. Nyt kiinni tg-enox ja tuntuis että ottais kauheen myöhään piikin (tosin laitan tänään parempiin säätöihin jos auttais)
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gogge » 17.8.2012 17:02

No noxihan on lähinnä mitoitettu 50cc pytylle, eli ei ihme, jos 80cc pytyllä ei toimi niinkuin "pitää". Ite lähtisin kattomaan jotain vocaa (aika h-e putki) tai scr valikoimaa.. Yasuni r3 voisi olla myös passelihko.. Kannattaa orientoitua valitsemaan alakauttanen putki, ja unohtaa samantien nuo 50cc pytyille suunnitellut (kovin montaa yläkauttasta rööriä ei saa isommille pannuille), jos siitä jotain tehoakin haluaisi.. Ja muutenkin, minkäs kokosta kaasaria, yms hilpettä löytyy?
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 17.8.2012 21:59

Pro racen kun polkasee tulille, niin kierrokset nousee aluks, ja sitte laskoo joskus 5 s päästä. Kiekat myös jää leijumaan > laihalla ?
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Virityssylinterit (Rabasa ja AM6)

ViestiKirjoittanut Gogge » 17.8.2012 22:09

Kuulostas ennemminkin imuvuodolta.. Eli periaatteessa laihalla :D
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista