rOOnza
- Liittynyt:
- 30.9.2011 20:47
aanii totta. ja muuta virii aatellu et jos tilais saksast big one putken, ja sit nää perus hiilikuituläpät ja vaparin... hintaahan oon laskeskellu et tulis n. 600 euroo yhteensä :o ei kyllä iha semmosii rahoi oo, et jostai täytyy varmaa viilaa pois...
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Jos vaikka jätät big-onen pois ja ostat jotain järkevän hintaista. Ja jos pyttyä oot vaihtamassa, niin miksei suoraan isompaa?
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
rOOnza
- Liittynyt:
- 30.9.2011 20:47
siis ei toi putki nii paljoo maksa, ja pyttyä en isompaan vaiha sen takia kun asun vähän kauempana kylistä ja kouluunkin on varmaa lähemmäs 20 kilsaa ja joka päivä ajan sen nii kuluttas bensaa enemmä ku laki sallii... haluun vaa mahollisimman paljo tehoo mitä 50 kuutioisesta saa.
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Jokapäiväseen ajoon 70cc Airsal on hyvä. Eikä se sen enempää bensaa kuluta, jos on isompi pytty. Kulutus riippuu aivan siittä miten ajaa. Kyllä ite suosittelisin 70cc pyttyä.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
Sulla kuluu muutenkin enemmän bensaa kireällä 50cc:llä kuin esim vaikka tolla Airsalin 70cc:llä
KarsTa
- Liittynyt:
- 7.3.2010 21:58
Jos joku miettiny miksei 70cc pro racelle avarretuilla lohkoilla toimi vakio 50cc pytty niin vaihteilla 1,2,3, toimii ihan hyvin, mutta nelosen puolikaasulla alkaa pätkimään koska seos pyörteilee niin pahoin ? myös 2 numeroo liika kylmä tulppa voi olla osuuressa ilmiöön ?
PS:Huiput n.37 km/h gepsiin
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
rOOnza
- Liittynyt:
- 30.9.2011 20:47
taino jos kummiski jätän noi kampiakselit sun muut laakerit ja kytkimet nii kestäsköhä vakiokamat sitte sitä top 50cc? ku ei millää jaksais alkaa isompii hommii tekee ja lompakko ei tykkää.
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Kestää. Ite ostasin silti 70cc airsalin, ainoo mitä tarvii vaihtaa on jäykemmät kytkinjouset, eli reilu 10€..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Komppaan Goggea. Jos haluut tehoa enemmän niin suosiolla se 70cc Airsal. Ja sitten tarkasta se kampura ja laakerit eka, että onko niissä jotain vikaa. Kun sanoit että kuuluu jotain ääntä. Tarkasta kuuluuko se niistä, ja onko välystä. Jos on, niin sitten ei oo mukavaa kun hajoo kohta.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
miiggz
- Pyörä:
- Honda FMX 650
- Paikkakunta:
- salo
- Liittynyt:
- 11.8.2009 20:22
Mites kun tuon airsalin kanssa tuli kaksi eripaksuista sylinterin paperitiivistettä, niin kumman niistä laitan?
J3rSu
- Pyörä:
- CH Racing WSM
- Liittynyt:
- 13.6.2009 2:25
Mulla tuossa MHR teamin tiiviste satsissa tulee 5 eripaksusta, jokasella saa vähän erilaisen luonteen koneeseen. ohuemmalla on ylhäällä enemmän eloa ja paksummalla taas sitten alhalla enemmän potkua. Ei sillä mitään väliä toimivuuden suhteen ole, ainakaan omien kokemuksien mukaan.
M-65
- Pyörä:
- Kick Ten Minutes
- Paikkakunta:
- Kokemäki
- Liittynyt:
- 4.4.2009 21:08
rOOnza kirjoitti:siis ei toi putki nii paljoo maksa, ja pyttyä en isompaan vaiha sen takia kun asun vähän kauempana kylistä ja kouluunkin on varmaa lähemmäs 20 kilsaa ja joka päivä ajan sen nii kuluttas bensaa enemmä ku laki sallii... haluun vaa mahollisimman paljo tehoo mitä 50 kuutioisesta saa.
Itellä oli opvoerenilta saatava 75cc tpr viime vuonna käytössä, kulutus laski huomattavasti koska vääntöä löytyi nyt myös alhaalta, niin ei tarvinnut huudattaa läheskään niin paljoa kuin 50cc pytyllä.
Nyt kiinni 80 polini ja tuntuu juuri sopivalta pytyltä mulle
Mitäs putkee suosittelisitte mulle koska haluun enemmän vääntöö alas mutta ylhäälläkin sais olla ees hiukan potkua, toisin kuin kurittomassa vakioputkessa on. Nyt kiinni tg-enox ja tuntuis että ottais kauheen myöhään piikin (tosin laitan tänään parempiin säätöihin jos auttais)
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
No noxihan on lähinnä mitoitettu 50cc pytylle, eli ei ihme, jos 80cc pytyllä ei toimi niinkuin "pitää". Ite lähtisin kattomaan jotain vocaa (aika h-e putki) tai scr valikoimaa.. Yasuni r3 voisi olla myös passelihko.. Kannattaa orientoitua valitsemaan alakauttanen putki, ja unohtaa samantien nuo 50cc pytyille suunnitellut (kovin montaa yläkauttasta rööriä ei saa isommille pannuille), jos siitä jotain tehoakin haluaisi.. Ja muutenkin, minkäs kokosta kaasaria, yms hilpettä löytyy?
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
KarsTa
- Liittynyt:
- 7.3.2010 21:58
Pro racen kun polkasee tulille, niin kierrokset nousee aluks, ja sitte laskoo joskus 5 s päästä. Kiekat myös jää leijumaan > laihalla ?
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Kuulostas ennemminkin imuvuodolta.. Eli periaatteessa laihalla
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista