Tume34 kirjoitti:Kyllä musta tuntuu että tässä alkaa mennä Mortuopilla homma lapselliseksi eikä kellään muulla, kun huomaa ettei idea enää olekaan toimiva. Onko se hankalaa myöntää olleensa väärässä?
Vinkkinä muuten, noita 600hp litratehoja on jopa otettu irti ilman nitroa, ja jopa ylikin. Että sepä siitä sinun "ihmeellisyydestä" sitten, ei ne RC-koneet NIIN ennennäkemätöntä tekniikkaa ole. Itseasiassa ne 4t-koneet joita minä olen RC-autokäytössä nähnyt, ovat aika yksinkertaisia kapistuksia, eivätkä sisällä lainkaan kehittyneempää teknologiaa, eivät ahdettuna eivätkä vaparina.
Jos haluat hyvän vinkin, niin suosittelen hankkimaan FAKTAA, vaikka sitten toteuttamaan tämän hienon ahdinideasi ja todistamaan että se toimii, MOPON sähköillä, ennenkuin alat fysiikanlakeja kumoamaan.
Atech: Kyllähän se imaisee ahdinkin sitä voimaa jos se suoraan kampiakselilta otetaan. Taitaa nyt olla vain kyse siitä että Mortuoppi haluaa ideansa toimivan, oli se mahdollista tai ei.
No huhhuh jälleen. Väärässä?
Kyllä ne on ihmeellisiä kapistuksia, huomattavasti enemmän kuin esim. toi sun gixeris.
http://www.youtube.com/watch?v=mutb7KgA9NM <- siitä vaa herra alkaa sitte rakentamaan. Meinaanpa että tuo koko-luokka tekee niistä ihmeellisiä. Ja 600-700hp on litratehona joka tapauksessa paljon.
Missä vaiheessa olen ollut väärässä? Kyseisenlainen ahdin on täysin mahdollinen, vaikka sen laturit repisivät suoraan koneelta kaiken tehon, niin kyllä sen ahtamaan saa. Akuilla aivan varmasti. En ole hyötysuhteesta puhunut MITÄÄN. Vaan että saako kyseisen ahtimen toimimaan.
Eipä tässä mun touhussa mitään lapsellista ole, paskaa kun en ole puhunut enkä päätäni aukonut niin kuin jotkut tässä keskustelussa.