Gogge kirjoitti:^Eturengas pois, pumput t-paloista irti. Sitten se kuusiokolo vaan auki sieltä pumppujen pohjasta, öljyt valuu siitä pois, ja nyt liukuputket lähtee vetämällä irti pumpuista. Sieltä liukuputkien päästä pitäs löytyä holkit, jotka hyvin usein saa kerätä lattialta, joten kannattaa vähän kattoa + kerätä ne talteen. Sitten vaan pölysuojat irti, stefa pitäs näkyä nyt, sen päällä on usein semmonen metallirinkula, se vaan irti, ja sitten nyhtämään stefaa irti, jollain ruuvimeisselillä tmv. pitäs saada kammettua pois. Sitten vaan uusi stefa paikoilleen, metallirinkula päälle, pölysuoja paikoilleen ja öljyä stefalle. Holkit paikoilleen ja liukuputket pumppuihin, tämän jälkeen vaan valuttaa uudet öljyt sisään samasta reiästä mistä ne poiskin valutettiin.. Sitten vaan kuusiokolo kiinni, pumput t-paloihin, rengas paikoilleen ja baanalle!
Ja yksi stefan mitta on ainakin sitten se 36mm.. eli 36*x*x. Ite ostasin arieten stefat, on ainakin laadukkaat, sparelta löytyy.. eikös se oulussa ole?
Mitenkäs, kun öljyt ja stefat vaihdoin ite, ja kasasin, kaiken oikein jne, mutta miks tuo keula jää "jumiin" eli joustaa normaalisti, mutta sitten ei aina oikein halua nousta ylös..?! Eli paluu vaimennuksessa jotain häikkää..? Vai jumiiko ne liukuputket vaan jotenkin? Ennenkuin putket laitoin kiinni, niin testasin vielä, ja hyvin tuntui pelaavan..