tuukkaaaah
- Liittynyt:
- 16.8.2015 18:00
syyläri oli joka paikasta lämmin, vaihdoin vesipumpun n.1kk sitten koska se oli hajonnut, nyt avasin kytkin kompan ja siellä oli valkoista tahmeaa ainetta.
tuukkaaaah
- Liittynyt:
- 16.8.2015 18:00
tuukkaaaah kirjoitti:syyläri oli joka paikasta lämmin, vaihdoin vesipumpun n.1kk sitten koska se oli hajonnut, nyt avasin kytkin kompan ja siellä oli valkoista tahmeaa ainetta.
niin ja suutin on 84 ja putkena toimii enox.
MURTSIZ
- Pyörä:
- Derbi X-Treme 2004
- Liittynyt:
- 5.4.2014 17:09
Katoppa ne stefat ja onko termostaatti kiinn? Itsellä ainakin kun oli termari kii airsalin kanssa nii keitti heti
tuukkaaaah
- Liittynyt:
- 16.8.2015 18:00
paikallaanhan se on, stefat tarkistan huomenna, mutta tosiaan kaasarin säätämisen jälkeen rupes temppuulemaan
Teleman
- Liittynyt:
- 23.9.2013 16:11
84 suutin on vakio putkelle ihan sopiva suutin. Koitas jotain 100, vois teharille olla parempi.
Teleman
- Liittynyt:
- 23.9.2013 16:11
Tuossa joku sivu taaksepäin oli juttua kolinasta ensiörattaasta ja kytkinkruunusta. Tuossa tutkailessani löytyi tuollaiset jäljet kruunusta. kolina tulee aina samassa kohti kytkinkruunua niin tais vika selvitä?!!
jos ostan käytetyn kytkinkruunun niin pitääkö ensiörataskin vaihtaa? entä käytkö nuo osat ristiin uuden ja vanhemman mallin koneessa?
tuukkaaaah
- Liittynyt:
- 16.8.2015 18:00
noniin, laitoin kiinni 90 suuttimen, sama vika eli sylinteri kuuma kuin mikäkin ja letkut sekä syyläri oli kuumia, mutta suuttimen vaihdon jälkeen kone rupesi huutamaan tarkastin ettei ole imuvuotoja eikä ollut, eli missä olisi viat?
Zande
- Pyörä:
- Beta RR4T 450, Tunturi Maxi -78
- Paikkakunta:
- Tuusula
- Liittynyt:
- 13.1.2008 18:50
Teleman kirjoitti:Tuossa tutkailessani löytyi tuollaiset jäljet kruunusta. kolina tulee aina samassa kohti kytkinkruunua niin tais vika selvitä?!!
jos ostan käytetyn kytkinkruunun niin pitääkö ensiörataskin vaihtaa? entä käytkö nuo osat ristiin uuden ja vanhemman mallin koneessa?
Tuo on kyllä melko todennäköinen syypää kolinaan. Kannattaa selvittää, mistä vaurio on aiheutunut, ettei sama ongelma uusiudu korjauksen jälkeen.
Ja mitä tulee ensiörattaaseen, kannattaa sekin vaihtaa uuteen, tai samasta moottorista peräisin olevaan, kuin mistä kytkin kruunu tulee. Muuten on vaarana, että rattaiden hampaat eivät asetu kunnolla toisiinsa, josta voi aiheutua ylimääräisiä värinöitä ja mahdollisesti vaurioittaa samat rattaat pidemmän päälle.
Ex Cagiva Mito ORO #6 -07
Ex Husqvarnan SMS -07
Ex Derbi DRD Racing sm -05
Ex BSE 125cc
Teleman
- Liittynyt:
- 23.9.2013 16:11
Okei.. syy on selvitetty ja se oli rikkoutunut Sokka käynnistys polkimesta.
Rinki123
- Liittynyt:
- 26.7.2015 17:03
Jooh siis sattusko joku tietämää minkä kokone mäntä on 2011 vuoden derbi x-racessa vakiona?
derbinisti
- Pyörä:
- Husse ja Derbi
- Liittynyt:
- 9.7.2014 21:28
39,85mm
Nopeus ei tapa, vaan se äkillinen pysähdys.
Rinki123
- Liittynyt:
- 26.7.2015 17:03
Ledinauha
Moderaattori
- Pyörä:
- Aprilia RS 125cc '06 Cagiva Mito MK I 125cc '93 Cagiva Mito EVO2 125cc '05 Derbi Senda 70cc '09 Solifer SFR 72cc '11
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 23.4.2013 19:13
Ei ole välttämättä 39.85mm. Derbiin saa A/B/C/D -kokoisia mäntiä.
A-koko on 39.84mm tai 39.85mm valmistajasta riippuen, loput 0.01mm isompia edellisestä. Eli:
A: 39.85mm
B: 39.86mm
C: 39.87mm
D: 39.88mm
Joillakin valmistajilla koot lähtevät tosin 39.84mm (Italkit tms?).
derbinisti
- Pyörä:
- Husse ja Derbi
- Liittynyt:
- 9.7.2014 21:28
Juu no itsellä oli -14 -vuotisessa DRD Xtremessä 39,85, niin veikkaisin, että sama mäntä on -11 -vuotisessakin.
Nopeus ei tapa, vaan se äkillinen pysähdys.
Rinki123
- Liittynyt:
- 26.7.2015 17:03
No saanko muuten tietää minkä kokoinen mäntä on kun mittaamalla entisen?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista